Gå til innhold

Bjørnar - Robban og Rune på Bosniatur 2010


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

ikke noe galt Sigve....det var bare en måte å si hvor bra det er i bosnia

Men så skal ikke englandturen kun dreie seg om fiske. Det er historisk grunn for fluefiskere, brune pub`er, kjente navn osv. At Robban, Rune og Bjørnar foretrekker glossy lodger i Bosnia får være deres f e t i s h  ;D

Det ser jo veldig flott ut, ingen tvil om det. Alt har jo hver sin skjærm. Brun pub sjamerer meg i senk ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Vet ikke hvordan jeg skal få det større. Men mener ni er ganske rett ja.. Utenom den som vaker. Slik er det mange steder når man er forsiktig der. Det er det jeg mener om at man kan drite seg og bare leke videre:-) Problemet er at det bare er å glemme særlig oppstrømsfiske, og at når du ser fisk er det store sjanser for at fisken ser deg også...dæven jeg lengter tilbake!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg skal få det større. Men mener ni er ganske rett ja.. Utenom den som vaker. Slik er det mange steder når man er forsiktig der. Det er det jeg mener om at man kan drite seg og bare leke videre:-) Problemet er at det bare er å glemme særlig oppstrømsfiske, og at når du ser fisk er det store sjanser for at fisken ser deg også...dæven jeg lengter tilbake!!! 8)

Send ubehandlet til meg så skal jeg fikse..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Jeg tror jeg ville fisket meg i hjæl hvis jeg hadde sett så mye fisk..... ;)

her vet jeg at det ikke er noe vits i å repitisjonskaste så mye........et kast, vente på reaksjon event et nytt kast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett Staffan... Men tror du jeg fallt i alle nybegynnerfeil dag 1 (og 2 ;D) Selvfølgelig hehe..

Nå over til Pliva. Du har helt rett Zeljko... Jeg har nå kun pratet om Ribnik. Når jeg kom til Pliva første dag i ordentlig godvær. Hånden på hjertet. Jeg sa det kvelden etter, jeg sier det enda. DET VAR DEN VAKRESTE FISKEELVA JEG NOENSINNE HAR SETT OG DRØMT OM! Er jeg snill og komme til den andre siden engang, så ser det slik ut 8) 8)

Jeg Robban og Rune ble rett og slett sittende, nyte og være stille. Hørte dere STILLE!!

Det går ikke å beskrive stedet med bilder. Det er bare å glemme. Må oppleves!

(som Robban nevnte - vi traff på veldig mange interesante personer der også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her vet jeg at det ikke er noe vits i å repitisjonskaste så mye........et kast, vente på reaksjon event et nytt kast

Jeg hadde bare brukt ett kast pr fisk, selvfølgelig. Trenger ikke flere for å få'n til å ta. "Fisket meg i hjæl" betyr jo "ta all fisken"  ;D ;D ;D

Jeg er helt enig med deg ;D jeg hadde fiska meg i hjel og gjort alle de nybegyner feil som går an.

Jeg er mållös og jeg har bare sett bilder + rapporter :)

For en utrolig aha opplevelse dere må ha hatt.

Mine tanker går til bosnia kalk elver og land om dagen det er helt sikkert, dit vil jeg reise og helst före det blir alt for hipt å ha värt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

maiflytida er det helt fult der, men det er slik at utenom ferietid så er det langtfra ille......dessuten er ryktet at det er svært vanskelig....derfor har vi tatt bok en stor del av fluefiskerene i europa som helst vil ha put and take i dammer og garantert fangst......

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...