Gå til innhold

Fluebinding i molde??


Reidar

Anbefalte innlegg

Har nylig flyttet til Molde, nærmere bestemt kleive.

Ønsker å komme i kontakt med likesinnede for litt binding innimellom. Både for det sosiale og for å bedre egne bindeferdigheter.

Er selv relativt nybegynner, med bindekurs forrige vinter, men er utrolig ivrig, og syns det er vannvittig morro.

Håper det er andre bindere i nærheten som hadde syntes det er inspirerende å binde med andre..

Reidar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har flyttet til kleive da fruen kommer herifra.

Hun har i flere år hatt hjemlengsel,og jeg har alltid følt meg "hjemme" her oppe.....  Nydlige omgivelser.... Og mange muligheter!!!

Blir et par spennede sommre som kommer med å finne godplassene.... Masse spennede å lete igjennom her.....

Håper også det kan gå ann hvis vi blir flere med noe kastetrening etterhvert i f.eks. kleivehallen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaaaah!

DET er jeg med på ja!

Vi har pleid å leie kleivehallen en gang i året til fotball cup gjennom jobben.

Prisen var LANGT i fra ille for en heil lørdag. Ergo burde det være overkommenlig å leie hallen fast en gang i uka gjennom vinteren om vi er en "gjeng".

Fortrinnsvis etter 7-8 tiden på kvelden for min del.

Mvh,

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett det koster ca 200 -250 pr time, og leier man for et par timer, blir det ikke så dyrt om man er fem eller fler :)

nei høres heilt kurrat ut. Men er det da snakk om å måtte binde seg for en dag i uka?

Prøver å leie for en gang først, så får vi som møtes snakkes da :)

skal vi ta en, en og en halv eller to timer ? prøve med en totimers førstegangen er mitt forslag, så får man litt tid til sosialt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett det koster ca 200 -250 pr time, og leier man for et par timer, blir det ikke så dyrt om man er fem eller fler :)

nei høres heilt kurrat ut. Men er det da snakk om å måtte binde seg for en dag i uka?

Prøver å leie for en gang først, så får vi som møtes snakkes da :)

skal vi ta en, en og en halv eller to timer ? prøve med en totimers førstegangen er mitt forslag, så får man litt tid til sosialt også :)

2 timer!

mange fiskefangene fluer der Reidar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei :)

Hvordan går det med fluebindinga?

Er dere mange?

Her i Ålesund er vi 5 til 7 stykker som samlest to ganger i måneden, binder fluer og ser på fiskefilmer på lerret.

Dette gjør vi gjennom jeger og fisker foreninga her i området.

Men vi kunne tenke oss litt mer aktivitet gjennom å få tak i instruktører og foredragsholdere innen fluebinding etc.

Men vi skulle ha vært flere.

Hadde dere vært interessert i å være med på et opplegg der vi får tak i en instruktør, og tar ei samling over ei helg?

Til flere som blir med, til større er sjansen for å gjennomføre det og dele kostnadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...