Gå til innhold

Sjøørret


Enevolds1

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ja det ble et helt skrin....lagt i konvolutt nå :D

Ble en lyserosa cdc reke, en stripende sort muddler og en flue jeg bare kaller sorte petter, den er ikke spesielt pen å se på , men fisker som bare f... ;)

Ellers enig med Enevolds1, får jo mange fluer i retur - så nå gleder jeg meg til jul, og det er noen år siden sist!

post-4169-13949884448735_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kult å se hva andre driver å knoter sammen.... :D Trenger litt inspirasjon, blir fort til at man finner seg noen favoritter og kun bruker dem, da er det begrenset hvor mye man får bundet....Og selve bindingen er jo også jævelig gøy 8) Nå kan jeg heldigvis snart begynne å fylle opp tørrflue boksene.....

Vi får ta en ny runde etter nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fisket så mye som jeg ønsker der nede...en skam egentlig med tanke på at jeg har tilgang på båt hele sommern >:( Men blir fort en del hagejobbing for min mor(sånn erdet når man jobber med grønt), sammen med golfspilling og andre morsomme gjøremål, men at det er mye fisk der nede er det lite tvil om! Fisket endel ved badestranden på kjøvangsiden og badestanda ved siden av klubben. Begge steder med utsikt til jeløya. Er sjelden jeg går tomhent hjem der nede, ikke som i indre oslofjord,  her blanker jeg oftere enn ikke :'( Til sommern har jeg lovet meg å ta son fiske mer seriøst - men jeg bikker over til ferskvann sånn i mai, og da er greit med bare ferie når jeg besøker mamma :) Men som sagt- neste år.....Har vært inne på google maps og funnet noen skikkelige godbiter som jeg gleder meg til å prøve ut ......

Men tilbake til fluene - reka er den jeg tar klart mest fisk på iår og de nattmønstrene er kanskje noe dere ikke har....Alle har tatt fisk over kiloen, så de funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...