Gå til innhold

Sjøørret


Enevolds1

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei Alle

Tenker at det er på tide at vi tar opp denne igjen jeg, si i fra dersom jeg er utidig!

Tenker at det kan være greit å få satt noen frister jeg ?

Eventuelt kan de som ikke ønsker/har mulighet til å få sendt inn bidragene si i fra så vi andre kan få avsluttet ?

Jeg tenker at vi i utgangspunktet setter fredag denne uken som frist for innsendelse og at distrubusjonen av fluene skjer neste uke ?- Hvordan høres dette ut ?

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange fluer er det snakk om her igjen ? ???

3 forskjellige mønster med 7 fluer av hver = 21 :)

Da regner jeg ringen for sluttet! 8)

Alle sender fluer til meg når de er ferdige.

Adresse: Marius Enevoldsen

              Tunveien 57

              1473, Lørenskog

Send fluene i en lite plast boks av et eller annet slag, så blir de ikke skadet i posten. I brevet sender dere med en konvolutt med frimerke på til returen. Skriv også inn egen adresse ( returadresse) på konvolutten.

Er helt strålende dersom de av dere som ønsker å ta egene bilder gjør det. Jeg kommer uansett til å ta bilde av alle fluene for å legge de ut i denne tråden ( dersom ingen har innsigelser mot det). Når det gjelder bindebeskrivelse må dere gjerne legge ved det også.

Regner med at jeg mottar en hel haug fluer i posten i løpet av de neste dagen :D Gleder meg.

Sender de i retur så fort det er komplett assortement fra alle.

Etter min oversikt er vi altså 8 personer. Dvs, det er 7x3 fluer vi skal binde vær.( med mindre dere ønsker å binde opp til dere selv også).

God Helg!

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke blir like mange bidrag som forventet, hadde spesielt sett fram til Bjorni sine kreasjoner, men det er jo forståelig at det ikke alltid er like lett å få ting til å gå opp. Håper å få kloa i noen ved en senere anledning!

Ellers støtter jeg Lars - behold for all del de fluene som er til overs Enevolds1 - det er vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Etter en lang dag med internett problemer ser det endelig ut som jeg har klart å løse mysteriet!( dersom denne posten kommer er jo det en bekreftelse på at nettet er oppe å går igjen :) )

Jeg tenker jeg sender ut alle fluene som har kommet inn i løpet av starten av neste uke. Har fått tatt noen ålreite bilder av de fluene som er mottatt, og tenekr at man heller får spørre om bindebeskrivelse dersom det er ønskelig.

Legger ut alle her når jeg har fått samlet de og croppa de på en ålreit måte :)

Jeg sier tusen takk til alle som har sendt inn, og skal møysommelig teste ut fluene i havet.(ser frem til det)

Så da mine herrer erklærer jeg ringen for avsluttet!  ( med mindre det er noen som har bundet opp en 15 fluer de ønsker å sende avgårde allerede :D )

Yours truly

Marius Enevoldsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...