Gå til innhold

TARPON FISKE I CUBA CAYO COCO


macabi

Anbefalte innlegg

HEI

Vi reiser til Cayo Coco Cuba,i juni-july  2011 .

planen er å fiske med guide 1 uke og fiske på egenregi noen dager.VET en del plasser som vi kan fiske gratis,uten problemer med cubanske kystvakter om vi løser fiskekort.

Jeg skal reise 4 uker  å besoke familia der nede.dette er en gjeng med venner(ikke turoperator eller lignende)

hovedmål er Tarpon ,bonefish,barracuda,jacks,permit.......og en del rom og sol.

Ring 45433450

Tarpon loco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

hei

vi skal bestille fly +plus hotel 8000kr  plus fiske 6oookr

det blir en billige tur til cuba

under 16 tusen alt inkludert,vi er alrede 5 stikker ,Roar reise i sammen tiden og skal fiske med oss.

vi reiser 23 juni tilbake 7 juli ,hotel er alt inkludert ,plus fly fra manchester .fiske 7 dager med guide plus ,plus

ring 45433450

javier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Ja,har reist mye til cuba i storsett alle destinasioner, Cayo Largo,Santa Maria,Salinas,Jardines de la Reina,Isla,Rio Zaza,rio Hatiguanico,rio Colon,Maria la Gorda,Santa Ana...men nå fisker jeg  i Cayo Coco ,bedre pris og de er flexibel med fiske dager du kan bytte NÅR DET PASSER og valg av hotell.vi har brukt oasis playa cayo coco

denne gang skal vi reise med pakke tur fra manchester med 14 dager alt inklusiv,plus har bestilt en del båter og guider som vi bruker som vi onsker i denne 14 dager,avhenge av været...i juni-juli vi er på det tryggest med kaltfronter.og det er det beste for å treffe tarpon i flatsen.det MYE bonefish og en del STOR permit (jeg fisker være etter tarpon)folk som er fisket etter bonefish blir lei etter to dager..alt for mye fish i storrelse 2-4kg permit er litt vanskeligere men det finnes en del....til og med fra stranda..

jeg kjenner guider,og folk i hotelene,er self spansk med familia i cuba.

i denne siden i facebook har en del bilder og video.

     http://www.facebook.com/profile.php?id=812220237&sk=photos#!/group.php?gid=114621991912244

vi er noen venner som reiser sammen hvert år  og noen som kommer og går.

Roar i denne forum har fisket en del der..eller folk fra MMfisk har vært med meg.på tur.

vi skal betale fly og hotel i sluten av februar.

ring 45433450 for mer info.

mvh

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har du noen referanser eller referater fra tilsvarende turer til Cuba noe sted? Bilder, tekst fra andre?

Du har vel også arrangert noen slike turer før?

ja jeg har lagt ut noe tre ganger og kommer til å legge ut i år også forhåpentlig i sammarbeid med de andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi 5 uker igjen for turen ,vi satser på 12 dager med guide....litt avhenge av været

vi er 7 eller 8 stk .4 skal bo i bluebay cayo coco og andre i sol cayo coco (noen med familia)

fikk prate med guidene i går og har vært mye tarpon det sistene dager ,og en del permit

håper på ikke windy days i juni-juli.....men mye regn og stillhet.

fluer er klare for lenge side .....

mvh

ps

kommertilbake  med bilder og rapport....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

ja da var turen over og en lykkelig fisker igjen!

2 tarpon, noen bonfish, stor snapper, en gruper og baracuda landet

og ikke minst alle tarponene jeg mistet, for et fiske

kommer tilbake med mer og bilder

dere for henge dere på nå gutter bilder og historie

vi var jo 6 stk som fisket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,turen er over :'(

jeg kommer med bilder etterhvert....fortelling må du gjøre det(forferdelig for skrive på norsk)

kan ta det på spansk......om du har ikke fått nok i Cuba....jejjeje

vi jumpet mer en 50 tarpon og landet total 13tarpon,

noen fisket 4 dager noen fisket 12 dager.....noen dager vind ,noen dager regn....noen dager tarpon i flatsen noen dager i kanaler....

takker alle på en fin tur.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

HEI

Har bestilt 12 fiske dager i juni-juli 2012

i tillegg er en del folk som skal fiske der nede i vinter, som skal sende rapport,og holde oss informert om Cayo coco fiske,jeg vet at de har fått nye båter...eller er det på vei,har fått en del nye krokker til tarpon...har send en del demo fluer til Cuba.

Håper vinter går fort...

Tarpon Loco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI

Har bestilt 12 fiske dager i juni-juli 2012

i tillegg er en del folk som skal fiske der nede i vinter, som skal sende rapport,og holde oss informert om Cayo coco fiske,jeg vet at de har fått nye båter...eller er det på vei,har fått en del nye krokker til tarpon...har send en del demo fluer til Cuba.

Håper vinter går fort...

Tarpon Loco

Hvordan er fisket og værforholdene i juni-juli? Har selv vært på Cuba, men da i februar og hadde bra fiske. Har vel hørt at det beste fisket er på våren, mars april.

Synes jo også det er mere interesant å reise på vinter/vår da sommeren her i Norge går til ørret og laksefiske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

nord kysten av cuba er bedre å fiske etter may,mindre kald fronter og stormer,og tarpon kommer seg i flatsen rund den tiden.

Til bonefish fiske det spille ingen rolle de er overalt og det er lett å fange...helle året.Storrelse er middel til store i cayo coco,

jeg fisker ikke noe annen en Tarpon ,det siste årene,som jeg sparer alt fiske galskap til sommer i cuba.

på andre siden a Cuba,Jardines de la Reina ,Santa AnaMaria,.cayo largo...Isla del juventud,.det er ok å fiske i vinters tiden,januar,februar...men det er stivere  priser .og det må jeg si at jeg synes det er ikke verd pengene...

Cayo las brujas eller santa Maria som selges av loop det er bra for tarpon men IKKE i vinter tiden mye vind og du fisker midt i store kanaler.jeg liker å se fisken som kommer i flatsen...

cayo coco har flats fiske,tarpon ,bonis,permit,barracudas....billige priser og feksibilitet i fiske dager .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei

nord kysten av cuba er bedre å fiske etter may,mindre kald fronter og stormer,og tarpon kommer seg i flatsen rund den tiden.

Til bonefish fiske det spille ingen rolle de er overalt og det er lett å fange...helle året.Storrelse er middel til store i cayo coco,

jeg fisker ikke noe annen en Tarpon ,det siste årene,som jeg sparer alt fiske galskap til sommer i cuba.

på andre siden a Cuba,Jardines de la Reina ,Santa AnaMaria,.cayo largo...Isla del juventud,.det er ok å fiske i vinters tiden,januar,februar...men det er stivere  priser .og det må jeg si at jeg synes det er ikke verd pengene...

Cayo las brujas eller santa Maria som selges av loop det er bra for tarpon men IKKE i vinter tiden mye vind og du fisker midt i store kanaler.jeg liker å se fisken som kommer i flatsen...

cayo coco har flats fiske,tarpon ,bonis,permit,barracudas....billige priser og feksibilitet i fiske dager

Cuba er helt herlig, uansett... Men kan si at Santa Maria vinterstid kan levere noe av det sykeste tarponfiske æ har hatt der borte! 19 tarpon, 9 landet på en halv dag og det formelig kokte av stor tarpon! Fikk til og med de inne på de litt dypere (1,5 meters) flats også og dette i Desember ;-)

Reise tilbake no i Mars og glede mæ sykt!!

Ps: 2m, den turen vi hadde har kostet meg serdeles mye, må tilbake stadi vekk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...