Gå til innhold

Sjøørretfiske i Halden\Skjeberg


M3ti

Anbefalte innlegg

Det var masse is i flateskjær idag igjen fikk en pinne på ca 7hg tynn som et slips var den :-\ Dro videre til Skjeberg traktene for å prøve lykken der. Det kunne jeg drete i for fisket av flere hot spot uten så mye som et lugg :rolleyes: Det var godt å være ute i sola selv med en litt kald bris fra nord 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men savner litt liv i overflata :P Det som også er litt kjipt er at jeg ikke ser noen følge fisk, min teori er at den står på 4 meters dyp og venter på litt varmere vann. Var ute i hele dag så en fisk er for dårlig Pættis ;) men snart så øker nok appetitten til pikkemannen 8)

Frister med Moss Horten ferja over til deg en helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som sliter for tiden :P

Har hatt 3 turer til Skjeberg denne uka, men har ikke merket noe til fisken. Så et vak i dag, men det var alt.

Regner med at det fort blir bedre når vanntemperaturen stiger. Litt bevegelse i vannet er vel heller ikke å forakte.

Men... Man kan ikke klage været heller :D

37754.jpg37755.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur ut med Smiley idag startet å fiske i skjeberg med sånn der passe tru på at noe snart skulle skje :P Fisket skulle vise seg og være utrolig vrient idag å, det skjedde absolutt ingen verdens ting :'( Dro så videre til Mørvika mye is fortsatt der ute ga ikke de helt store forventningene. Jeg hadde fisk etter som bare rulla i overlate uten så mye som å smake på reka :-\ Vi fisket helt til det ble mørkt og kroppene begynte å merke det kalde vannet. Det ble guffent ute når sola forsvant. I ren desperasjon satte jeg på en monster børstis vi snakker 10 centimeter med tandem krok. to kast langs isen smalt det endelig på en flott 6hg blank og i god kondis. Trudde jeg hadde knekt koden der og da og peisa ut monster børstisen med femmern uten at det var flere som ville ta :rolleyes:

må virkelig jobbe for fisken om dagen men snart folkens snart er vi der 8) Åpnet opp Fisken og fant bare Tangloppe grøt inni fisken.

post-4163-139498913368_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint rapport! Morsomt at du fikk fisk :D

Regner med at det blir en tur i løpet av uka. Kanskje jeg skulle binde opp noen tanglopper.

Ser forresten på yr.no at mildværet skal fortsette og at nattemperaturene ikke skal synke under null, så nå er det nok ikke alt for lenge til det løsner ordentlig, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja....Atle...jeg er skeptisk,rundt 0 grader her..ikke mye som tilsier at noe skal forandre seg over natta:)

Binder litt fluer jeg...blir vel ferdig med rekene idag..

Gi meg et pip hvis du reiser ut da,så kanskje jeg får ånden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...