Gå til innhold

Sjøørretfiske i Halden\Skjeberg


M3ti

Anbefalte innlegg

Ingen som har vært ute i Området om dagen, Smiley hva med og endre navn på tråden til Halden\Skjeberg? Flott dersom folk kan legge ut litt fangstrapporter her både med og uten fisk, trenger ikke legge ut steder eller hotspot da. Jeg var ute en time fra 16-17 på Torsdag traff ikke på noen prikkefanter :P men snakket med en kar som viftet med fluestanga. Og han hadde fått 2. pene et sted ikke langt unna Mørvika. Drar ut etter barnebursdagselskap i ettermiddag og fisker sammen med Smiley til det blir mørkt. Blir ikke så mange spotter vi rekker så fangsten blir kun bonus ;) Mye drivis om Torsdag som jeg håper vinden har fjernet.

Skitthelgefiske alleihop 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei nedover til Skjeberg idag,men på siste stoppet i Onsøytraktene ble det så jævlig mye vind at det var komplett umulig å finne en eneste leplass :P Dro heller hjem i vedskauen,kommer vel sterkere tilbake i mrg tidlig(før det blåser opp...) Øivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei nedover til Skjeberg idag,men på siste stoppet i Onsøytraktene ble det så jævlig mye vind at det var komplett umulig å finne en eneste leplass :P Dro heller hjem i vedskauen,kommer vel sterkere tilbake i mrg tidlig(før det blåser opp...) Øivind

Dro ut en tur med Smiley idag ved 16 tida, Traff noen sluk denger som ikke hadde fått noe. Da de dro fikk jeg en liten tass på ca 2-3hg, snudde meg rundt til Smiley å sa den tar ;D Ser da lina hans strammer seg opp, flytter blikket til høyre å ser det kommer en relativt lang torpedo opp av vannet, dette skjedde samtidig med at jeg kjørte fisken min 8) Etter dette tok vinden skikelig tak der ute så gleden ble kortvarig, Vannstanden var høy og mye sirkulasjon i vannet ga meg egentlig litt håp. Hadde det bare ikke vært for vinden så trur jeg det kunne blitt en artig kveld! Grattis med vårløsninga Smiley 8)

post-4163-13949891454894_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimmers gutta,burde fa.... meg skje noe snart :D

det virker som det er i gang, isen er nesten helt borte der det tar lengst tid å forsvinne, i tillegg så var det ikke fullt så kaldt å stå vadet ut helt til hofta i går, stod jo der i minst en time uten at jeg frøs i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Smiley og Atle! Morsomt:) Var dere i Halden eller Skjeberg?

Definitivt noe som er i gang nå. Selv om fangstene ikke er de helt store enda, er det da hvertfall fisk :D

Har faktisk ikke blitt noe fisking på meg i helgen, så nå venter jeg spent på dagens oppdatering fra dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei nedover til Skjeberg idag,men på siste stoppet i Onsøytraktene ble det så jævlig mye vind at det var komplett umulig å finne en eneste leplass :P Dro heller hjem i vedskauen,kommer vel sterkere tilbake i mrg tidlig(før det blåser opp...) Øivind

Dro ut en tur med Smiley idag ved 16 tida, Traff noen sluk denger som ikke hadde fått noe. Da de dro fikk jeg en liten tass på ca 2-3hg, snudde meg rundt til Smiley å sa den tar ;D Ser da lina hans strammer seg opp, flytter blikket til høyre å ser det kommer en relativt lang torpedo opp av vannet, dette skjedde samtidig med at jeg kjørte fisken min 8) Etter dette tok vinden skikelig tak der ute så gleden ble kortvarig, Vannstanden var høy og mye sirkulasjon i vannet ga meg egentlig litt håp. Hadde det bare ikke vært for vinden så trur jeg det kunne blitt en artig kveld! Grattis med vårløsninga Smiley 8)

Grattis med fangst.  Godt å se at det er isfritt der!  Blir godt med noen fridager snart nå  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Smiley og Atle! Morsomt:) Var dere i Halden eller Skjeberg?

Definitivt noe som er i gang nå. Selv om fangstene ikke er de helt store enda, er det da hvertfall fisk :D

Har faktisk ikke blitt noe fisking på meg i helgen, så nå venter jeg spent på dagens oppdatering fra dere andre ;)

Det var i flatskjær eller mørvika som det blir kalt for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei ut nå,ble litt forsinka pga noen ærender med dama...typisk når sola skinner og det er 15 grader ute:)

Hvordan har fiskene vært der dere fisker Atle\smiley? De vi tok igår var smellfeite...

TYNNE,MEN BLANKE, HOLDER PÅ Å FEITE SEG OPP SER DET UT SOM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering via iPhone:) vært ute siden 11, ikke merket en dritt. Fisket på ulike plasser og prøvd alt av fluer. Gir meg ikke enda. Skal prøve 2-3 plasser først. Vannet er ekstremt lavt og ganske klart, men er en fin bris, så det burde ikke være umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt idag Jeg og smiley fikk en hel haug idag sikkert 30-40 stykk gadd ikke telle kunne sikkert fått flere. Siste timen før det ble mørkt tok det helt av ;D Snakka med laxus istad og han har tatt 25 stykk han å. vi hadde kontakt med fmaaange flere å men ville ikke sitte. ingen store bare små gjeldfisk ca 3hg, jeg fikk en på 7hg ellers var det masse små alle minus to svømmer videre dem svelge flue å blødde :'( synd dem store ikke var innom  :-\

For legge med et bilde og da ;)

post-4163-13949891465036_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...