Gå til innhold

Sjøørretfiske i Halden\Skjeberg


M3ti

Anbefalte innlegg

Kjørte over Svinesundsbrua i ettermiddag og så til min gledelige overraskelse at Singlefjorden så helt isfri ut 8),men dette gjentar seg år etter år(kommer helt ned til buktene for å sjekke--og det viser seg at det fortsatt er pilkeis på godplassene....)men,men,det er jo noe av sjarmen :P

Ja skal ut å sjekke litt imorgen, tenkte å sjekke dusa,flatskjær,og røsnæsskilen. eller er det noen her som har sjekka ut det iløpet av de siste dagene?

Tror det är is där fortsatt....men alltid värt att se.¨.går fort nu=)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute med svärfar eller är han mer upptagen med att ta bilder om dagen?

En snabb läges rapport.....isen börjar äntligen ge sig på en väldigt fin plats....med lite flax så får vi lämna fångstrapport till helgen=)

=)=) tror han hade vart glad om han fick ta en bild eller 2....förhoppningsvis får vi både fota o fiska på Bornholm i vart fall..=)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal ut å sjekke litt imorgen, tenkte å sjekke dusa,flatskjær,og røsnæsskilen. eller er det noen her som har sjekka ut det iløpet av de siste dagene?

Tror det är is där fortsatt....men alltid värt att se.¨.går fort nu=)

Ja det har begynt å åpne seg i svalerødkilen, men fortsatt isdekke i flateskjær. Dro ikke å sjekka dusa, og røsnæs. Trur det drøyer noen uker ennå til det er fiskbart her. Sverige åpningen i år er jeg redd blir like treg som ifjor :-[ Heldigvis er sesongen lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snabb läges rapport.....isen börjar äntligen ge sig på en väldigt fin plats....med lite flax så får vi lämna fångstrapport till helgen=)

og hvliken plass snakker vi om? hvis jeg kan spørre  :)

Alltid lov att fråga...däremot så ger jag nog inte svar innan jag varit där själv...=)

Oki, da får vi vente på en rapport til lørdagen og kanskje jeg får også fiske der til søndagen, eller?  pray please

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snabb läges rapport.....isen börjar äntligen ge sig på en väldigt fin plats....med lite flax så får vi lämna fångstrapport till helgen=)

og hvliken plass snakker vi om? hvis jeg kan spørre  :)

Alltid lov att fråga...däremot så ger jag nog inte svar innan jag varit där själv...=)

Oki, da får vi vente på en rapport til lørdagen og kanskje jeg får også fiske der til søndagen, eller?  pray please

=) är ju alltid möjlighet för det ja..=)=)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snabb läges rapport.....isen börjar äntligen ge sig på en väldigt fin plats....med lite flax så får vi lämna fångstrapport till helgen=)

og hvliken plass snakker vi om? hvis jeg kan spørre  :)

Alltid lov att fråga...däremot så ger jag nog inte svar innan jag varit där själv...=)

Oki, da får vi vente på en rapport til lørdagen og kanskje jeg får også fiske der til søndagen, eller?  pray please

=) är ju alltid möjlighet för det ja..=)=)

nniiiiiiiiiiccceeeee ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fiskbart store deler fra Isebakke til sponbay, men bare å vente til 1. April. var bra innerst i fjorden på denne tida i fjor. Sikkert pga brakkvannet, og det kalde vannet. Husker det løsnet først langt ute i April ihvertfall på svenskesida.(det er der jeg fisker mest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fiskbart store deler fra Isebakke til sponbay, men bare å vente til 1. April. var bra innerst i fjorden på denne tida i fjor. Sikkert pga brakkvannet, og det kalde vannet. Husker det løsnet først langt ute i April ihvertfall på svenskesida.(det er der jeg fisker mest)

jaha, når du sier fiskbart - er det en eller annen plass man KAN fiske og muligens få fisk da  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fiskbart store deler fra Isebakke til sponbay, men bare å vente til 1. April. var bra innerst i fjorden på denne tida i fjor. Sikkert pga brakkvannet, og det kalde vannet. Husker det løsnet først langt ute i April ihvertfall på svenskesida.(det er der jeg fisker mest)

jaha, når du sier fiskbart - er det en eller annen plass man KAN fiske og muligens få fisk da  :-\

ja men først etter 1/4...dessverre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fiskbart store deler fra Isebakke til sponbay, men bare å vente til 1. April. var bra innerst i fjorden på denne tida i fjor. Sikkert pga brakkvannet, og det kalde vannet. Husker det løsnet først langt ute i April ihvertfall på svenskesida.(det er der jeg fisker mest)

jaha, når du sier fiskbart - er det en eller annen plass man KAN fiske og muligens få fisk da  :-\

ja men først etter 1/4...dessverre

Jaså. hmmm, da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til min årets første fisketur  :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og om vi MÅ litt nærmere? :P

Ja det er dårlig med muligheter her i Halden etter sø, men lov å fiske lyr, og Torsk da.

Vet ikke helt åssen det er å denge med fluestanga innafor grensa da? Er jo mulig å fiske etter lyr/Torsk etc...Det er vel ikke noen som kan nekte deg det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og om vi MÅ litt nærmere? :P

Ja det er dårlig med muligheter her i Halden etter sø, men lov å fiske lyr, og Torsk da.

Vet ikke helt åssen det er å denge med fluestanga innafor grensa da? Er jo mulig å fiske etter lyr/Torsk etc...Det er vel ikke noen som kan nekte deg det eller?

Sant det..

Hva med Mørvika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja da ser det vel ut til at det går mot torsk og lyr her da, med mindre vi kommer oss innover.

2 spm:

- Hvor ville dere satses på fisk i Iddefjorden i morgen?

- Hvor på Onsøy landet anbefaler dere i såfall? Vi snakker jo tross alt litt kystlinje :P

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare på plasser rundt Halden, men hvis du drar mot Onsøy ville jeg valgt plasser rundt Mærrapanna som Pistus her inne nevnte. I samme området er det greit å prøve Foten og Dypeklo. Her er det bare et tidsspørsmål om når det skjer ting.

Mvh Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...