Gå til innhold

Sjøørretfiske i Halden\Skjeberg


M3ti

Anbefalte innlegg

Var innom Dusa idag.. Isen ligger tjukt langt ut i fjorden :P Ser bare frem imot Fredag, tar en tur nedover til søtabror 8) har ikke store forventninger da vannet ikke akkurat er opptimal med tanke på temperatur. Så engangsgrillen og ett par køller blir nok høydaren ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! funnet en åpning ytterst på Mørvika?

Var isfritt på platsen i alla fall ;)

er "platsen" su skulle sjekke forrige helg og fortelle oss om det eller?  ;D

=)...finders keepers...=)

Ja hyggelig å treffe deg! Vi sees sikkert på Mørvika endag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! funnet en åpning ytterst på Mørvika?

Var isfritt på platsen i alla fall ;)

er "platsen" su skulle sjekke forrige helg og fortelle oss om det eller?  ;D

=)...finders keepers...=)

da er første årets fisketur unnagjort med en blank en på ca 700 g, men fattern slo meg med sluk og fikk en 900 g. fisket fant sted (dette for "finders keepers") på unnebergstranda. det var ikke den beste dagen men fisk var det, så løp og fisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! funnet en åpning ytterst på Mørvika?

Var isfritt på platsen i alla fall ;)

er "platsen" su skulle sjekke forrige helg og fortelle oss om det eller?  ;D

=)...finders keepers...=)

da er første årets fisketur unnagjort med en blank en på ca 700 g, men fattern slo meg med sluk og fikk en 900 g. fisket fant sted (dette for "finders keepers") på unnebergstranda. det var ikke den beste dagen men fisk var det, så løp og fisk ;)

Ha ha ha ha ha...grattis!!! Har inte en aning om var unnebergstranda är så det är helt safe från min sida=)=)=) ....bor du i Halden??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! funnet en åpning ytterst på Mørvika?

Var isfritt på platsen i alla fall ;)

er "platsen" su skulle sjekke forrige helg og fortelle oss om det eller?  ;D

=)...finders keepers...=)

da er første årets fisketur unnagjort med en blank en på ca 700 g, men fattern slo meg med sluk og fikk en 900 g. fisket fant sted (dette for "finders keepers") på unnebergstranda. det var ikke den beste dagen men fisk var det, så løp og fisk ;)

Ha ha ha ha ha...grattis!!! Har inte en aning om var unnebergstranda är så det är helt safe från min sida=)=)=) ....bor du i Halden??

jupp, bor i Halden jeg. du kan godt bli med oss en dag så skal jeg vise deg plassen vettu  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innsiden brua leverte ikke idag, Jeg og Smiley her på forumet testa ut litt forskjellige steder, men bare noen små lugg, og jeg tryna så det sang he he. resultat en ødelagt snelle :P artig med litt nærkontakt Pistus grattis! har vært ute fire turer i år å ikke fått noe :rolleyes: har fisket mest mellom 1700-2000, kanskje ikke opptimalt nå om dagen(dårlig unnskyldning) Mudderbunn trudde jeg skulle levere idag men neida :-[ er vel fortsatt litt for kaldt der å ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...