Gå til innhold

Sjøørretfiske i Halden\Skjeberg


M3ti

Anbefalte innlegg

Ut en snabb tur på förmiddagen, 4 fisk på 20 min...ÄNTLIGEN!!!!! =)=) Hade en flott förmiddag kan man säga, alla tog på oliven wolly. 2 Större på ca 40 cm o 2 små tassar som jag krokade av i vattenkanten...vak i massor och hugg-villig fisk. Kl 11 dog allt ut och jag mötte upp med Aardahl för en rask korv innan jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute en tur på morgenen, lavt vann og ingen vak, men fikk på 2 - en sølvblank liten tjukkas, og en noe større brun - 7-800 g... begge tok på en rose cdc-reke med litt angelhair i nebbet... årets første for meg ;D

Där satt den, då bhar det lossnat för oss båda=) Nu gäller det bara att få till fler turer så vi blir varm i kläderna innan vår tur till DK...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute en tur idag sola varmet, og 3 stk i håven 2 blankiser på ca 600 gram, og en støing på ca 750 gram. ellers lite aktivitet og litt for lav vannstand. Hadde håpet på litt mer action med den fine varmen idag,men østavær får ta noe av skylda. Skal jo ikke klage når man får fisk da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten :'(

Var ikke akkurat feit den der, mye liv eller?

Stikker vel sørover ut i uka engang :)

i dette været er det tidlig og sent som gjelder - midt på dagen er det sø-siesta her nede ;D send meg en sms når du drar, så kanskje vi sees?

Jepp Tom! Kjører vel hjemmefra i 3-4 tiden på natta :)

Sender sms jeg, regner ihvertfall med at jeg drar, men ting har jo dukket opp før :P

Innom Sverige å fiske litt også, falt veldig for stedene der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten :'(

Var ikke akkurat feit den der, mye liv eller?

Stikker vel sørover ut i uka engang :)

i dette været er det tidlig og sent som gjelder - midt på dagen er det sø-siesta her nede ;D send meg en sms når du drar, så kanskje vi sees?

Jepp Tom! Kjører vel hjemmefra i 3-4 tiden på natta :)

Sender sms jeg, regner ihvertfall med at jeg drar, men ting har jo dukket opp før :P

Innom Sverige å fiske litt også, falt veldig for stedene der nede!

kult :) håper jeg har fri ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skrivesperre for tiden ;) men fisker da litt, uten at det blir så mye å skrive hjem om... men har noen lureplasser, og noe blir det jo...  vet i hvertfall hvor du ikke skal fiske  :rolleyes:

Det hørtes jo bra ut! Ikke med skrivesperre da :P

Er ikke så aktiv på rapport fronten jeg heller lenger, skriver av og til.

Vet du eller noen andre hvordan tempen i vannet er der nede?

Er 10,6 grader i Moss havn akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høy overflatetemp på dagtid - oppe i 14-15 grader på grunt vann, men det er bra på morgenen fortsatt. men om dette været forsetter, blir det en kort sø-sesong her nede er jeg redd. men er kanskje bra for havabbor. håper det kommer mer sånt inn hit i år...

Det er høyt så tidlig på året!

Ja da er det over før det har starta, er redd det er det som skjer nå :-\

Var det noe HA det i fjor? Ikke det helt store på Jeløya, mye trekkende fisk, men ikke så lett å treffe de..

Er jo HA i Iddefjord, har jeg hørt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir tatt en del havabborer på dorging oppover langs svenskesiden i Iddefjorden, Jeg fisker mest tidlig i sesongen her. Så har ikke noe kjennskap til det av egen erfaring,men har funnet ut en del fine steder jeg skal prøve meg på i tiden som kommer. Så må nok kjøpe noen teppesild, og clouser av deg Tony 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høy overflatetemp på dagtid - oppe i 14-15 grader på grunt vann, men det er bra på morgenen fortsatt. men om dette været forsetter, blir det en kort sø-sesong her nede er jeg redd. men er kanskje bra for havabbor. håper det kommer mer sånt inn hit i år...

Det er høyt så tidlig på året!

Ja da er det over før det har starta, er redd det er det som skjer nå :-\

Var det noe HA det i fjor? Ikke det helt store på Jeløya, mye trekkende fisk, men ikke så lett å treffe de..

Er jo HA i Iddefjord, har jeg hørt!?

så HA 3 steder her nede i fjor, men klarte ikke å lure noen på - men det skal jeg i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...