Gå til innhold

Villmannen


kurt floer

Anbefalte innlegg

Tøft er det å ta et år ute/fri, men hvor tøft var det egentlig?

Var han ofte på butikken bla. for å kjøpe batterier og gjevnlig til lege?

Er han på høyde med Ingstad og Monsen eller er det mer "der ingen skulle tru at nogon kunne bu"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft er det å ta et år ute/fri, men hvor tøft var det egentlig?

Var han ofte på butikken bla. for å kjøpe batterier og gjevnlig til lege?

Er han på høyde med Ingstad og Monsen eller er det mer "der ingen skulle tru at nogon kunne bu"

Tja, si det? Tror for min del det å være alene så lenge er noe av det værste pluss alle tingene som surrer i huet.

Som god mat-snacks-øl og mye annet godt. Kvinner forex,......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft er det å ta et år ute/fri, men hvor tøft var det egentlig?

Var han ofte på butikken bla. for å kjøpe batterier og gjevnlig til lege?

Er han på høyde med Ingstad og Monsen eller er det mer "der ingen skulle tru at nogon kunne bu"

Dette ble vel aldri gjort for å komme på høyde med Ingstad - det er jo heller ikke mulig med mobiltelefon noen timer fra folk samt innlagte besøk...Men ble gjort som eksperiment på hvordan steinalderdiett påvirker kroppen, noe som viser seg å være utelukkende positivt for helsen! Men sammenligne med de overnevnte gutta tåler han ikke ennå. Men enig i at det står stor respekt av å gjennomføre, så lenge alene er det ikke mange som makter uten å bli skrullete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Tøft er det å ta et år ute/fri, men hvor tøft var det egentlig?

Var han ofte på butikken bla. for å kjøpe batterier og gjevnlig til lege?

Er han på høyde med Ingstad og Monsen eller er det mer "der ingen skulle tru at nogon kunne bu"

Tja, si det? Tror for min del det å være alene så lenge er noe av det værste pluss alle tingene som surrer i huet.

Som god mat-snacks-øl og mye annet godt. Kvinner forex,......

Hørte på nyheter at han bodde for det meste på hytte og i en leilighet og blir betegnet som en sofagris.

Blir spennende å se hva hans bløff fører til av rettslig forfølgelse etc. Det er nok mange som vil ha penger tilbake etter å ha blitt "lurt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en slagen mann som kommer til å ligge nede lenge. Troverdigheten er borte og dermed hans fremtidige grunnlag for å skrive bøker og lage filmer. Noe som etter min oppfatning er riktig siden dette rett og slett er bløff. Men husk at det er en person bak denne tragedien som vil oppleve et trykk fra presse og andre som vil være meget tøft fremover. Og det er lett å være tøff på nettet og ha gjerne litt menneskelige betraktninger med oss når vi slakter "Villmannen".

Men på en annen side så ligger en slik en reder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom litt overraskende gitt.. Ja, han har "juksa"! Men uansett, familien kommer først! Og når far din ligger på det siste med kreft spredd rundt i hele kroppen, så kan faen meg villmark, prosjekt og hjortekadaver vente i et par uker. Det går uansett ingen steder.

Jeg leste Kristoffers egen versjon av saken, altså før VG og dagbladet hylte i kor og dømte mannen nord og ned. Jeg synes det er stort av han å legge seg så panneflat og si unnskyld til hele Norge, og det kun fordi han valgte å bruke noen uker sammen med den dødssjuke far sin. Faen heller, det kreves gedigne baller å gjøre noe sånt. Joda, kan forstå at folk føler seg en smule snytt, men har dere glemt de andre 49ukene eller? puh, da fikk jeg sagt mitt  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Tenker du på de ukene han var på revejakt i Sverige? Eller de han bodde på hytta? Eller i leiligheten i indre sogn. Husk det var lokalbefolknigen som merket først at dette bare var tull... Han kunne kalt filmen, boka, bloggen osv for Hjortejakt i Sogn e.l. Det hadde uansett blitt en inspirerende og bra film:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på de ukene han var på revejakt i Sverige? Eller de han bodde på hytta? Eller i leiligheten i indre sogn. Husk det var lokalbefolknigen som merket først at dette bare var tull... Han kunne kalt filmen, boka, bloggen osv for Hjortejakt i Sogn e.l. Det hadde uansett blitt en inspirerende og bra film:)

Leilighet i Sogn? Det har ikke jeg hørt eller lest noe om.. Er forsåvidt enig i at han kunne kalt prosjektet sitt for noe annet, i etterpåklokskapensnavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...