Gå til innhold

Villmannen


kurt floer

Anbefalte innlegg

Søker spons og bokavtale.

"Et år i Hemsedals karrige villmark" vil bli en test på hvor mye en mann kan tåle.

-Jeg lover å ikke bytte hotell. For ofte. Såfremt ikke utvalget av blåfilmer på pay-tv blir for gjentagende.

-Jeg lover å kun leve av egenfisket fisk i sesongen. Såfremt jeg ikke får for stor fisk hele tiden. Eller været er for guffent. Eller jeg er litt smålei fisk.

(Peppes Pizza har allerede vært i kontakt, så dette kan gå veien.)

-Jeg lover å kun bruke taxi til elva de dagene jeg er for fyllesjuk etter å ha imponert småripsen med villmannsfortellinger i hotellbaren ut i de små timer.

-Jeg lover raportere hver dags fiske. Hvis ikke ovennevnte har inntruffet i for hard grad. Eller at jeg er litt lei av å fiske.

-Jeg lover å holde ut hele vinteren og. Bortsett fra i julen, for da må jeg hjem en tur. Samt 9/12, da det er Velentourettes-konsert i Oslo.

-Jeg lover gi fyldige rapporter fra bakkene gjennom hele sesongen. Bortsett fra de dagene jeg er for fyllesyk etter å ha imponert småripsen i hotellbaren med skiboms-historier ut i de små timer. Eller er litt støl/lei.

Venter i spenning.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på de ukene han var på revejakt i Sverige? Eller de han bodde på hytta? Eller i leiligheten i indre sogn. Husk det var lokalbefolknigen som merket først at dette bare var tull... Han kunne kalt filmen, boka, bloggen osv for Hjortejakt i Sogn e.l. Det hadde uansett blitt en inspirerende og bra film:)

Leilighet i Sogn? Det har ikke jeg hørt eller lest noe om.. Er forsåvidt enig i at han kunne kalt prosjektet sitt for noe annet, i etterpåklokskapensnavn

Han kunne vel ha skrevet at han måtte avbryte pga ditt og datt. Hadde jo blitt tøft uansett.

Husk at Monsen ikke klarte noen fjell og måtte ty til fly pluss noen andre hendelser når han krysset Alaska.

Han ble jo en vel ansett villmann fordi.

Men men slik ble det og jeg synes han er en tosk som har prøvd å lyve på seg en bragd han ikke utførte!

Skal vi se det fra den lyse siden så får vi underholdning av samme hendelse 2 ganger da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker spons og bokavtale.

"Et år i Hemsedals karrige villmark" vil bli en test på hvor mye en mann kan tåle.

-Jeg lover å ikke bytte hotell. For ofte. Såfremt ikke utvalget av blåfilmer på pay-tv blir for gjentagende.

-Jeg lover å kun leve av egenfisket fisk i sesongen. Såfremt jeg ikke får for stor fisk hele tiden. Eller været er for guffent. Eller jeg er litt smålei fisk.

(Peppes Pizza har allerede vært i kontakt, så dette kan gå veien.)

-Jeg lover å kun bruke taxi til elva de dagene jeg er for fyllesjuk etter å ha imponert småripsen med villmannsfortellinger i hotellbaren ut i de små timer.

-Jeg lover raportere hver dags fiske. Hvis ikke ovennevnte har inntruffet i for hard grad. Eller at jeg er litt lei av å fiske.

-Jeg lover å holde ut hele vinteren og. Bortsett fra i julen, for da må jeg hjem en tur. Samt 9/12, da det er Velentourettes-konsert i Oslo.

-Jeg lover gi fyldige rapporter fra bakkene gjennom hele sesongen. Bortsett fra de dagene jeg er for fyllesyk etter å ha imponert småripsen i hotellbaren med skiboms-historier ut i de små timer. Eller er litt støl/lei.

Venter i spenning.  

Hahaha det gjør jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd for Clausen at han ikke gjennomførte opplegget etter planen.

Mannen har jo tross alt vært ute i villmarka i kanskje 11 måneder og da er det litt kjipt å bli husket som en bløffmaker.

Det å være ute et år er jo en ting, og imponerende i seg selv. Men han skulle jo også høste alt av mat fra naturen. Hvis han da har vært på svinesundshopping med 70L sekken sin og tatt med mat tilbake, så høster han ikke av naturen heller.

Kjipt for han å bli husket som en bløffmaker ja, men det er akkurat det han er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg ser nå at dagbladet henger seg opp i at det er klippet til sener hvor en rev er skutt på et annet tidspunkt en når han var der. I så tilfelle er det vel endel i fluefiskefilmbransjen som skjelver litt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...