Gå til innhold

SØ rundt Ålesund eller Kristiansund eller midt i mellom?


Lars Erik Marcussen

Anbefalte innlegg

Jeg skal muligens på en liten turné Ålesund-Kristiansund-Ålesund ifb med jobb i løpet av de neste 3 uker.

Har leiebil og bestemmer selv hvor og når jeg kan stoppe langs veien og fiske litt.

Er det noe vits i å ta med seg en 6'er og litt S-fluer?

Jeg har sett en del fine strømmer, bukter og sund, strender og nes og så videre - men er det noe fisk der på denne tiden av året?

(Lyr og sei er også fisk så lenge det napper i stanga)

Eventuelt er det noen som har noen spesifikke steder langs veien som er verdt å undersøke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, dette er ikke for å være vanskelig.  :D

Men å legge ut godplassene sine på nett er vel ikke det smarteste man gjør om man har tenkt å ha de litt ifred.

Ikke misforstå, jeg tar gjerne med folk på tur og forteller villig vekk om både fluer og det som måtte være av interresse.

Jan 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig... har heller ikke noe imot å ta med kompiser til gode fiskeplasser,

men man trenger ikke å fritte ut til Gud-og-hvermannse´n. Folk snakker faktisk sammen. Har en god fiskekompis som fikk en anseelig sjø ørret i fjorvår. To uker dette dro jeg på jobb. (Offshore) Der snakket jeg med en kollega fra Bergen som faktisk hadde hørt om denne fisken. Ikke hvor den var tatt, men at den var tatt. Skremmende! :o Hvor han hadde det fra aner jeg ikke, men rykter går fort..

Er jo ingen tvil om at det kryr av gode sjø ørret plasser i fylket vårt.

Bare å gå inn på http://www.finn.no/kart å zoome seg inn  godplassene. Har brukt noen timer på det, men det kan lønne seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...