Gå til innhold

Finnes det en billig inngangsbillett til glassfiber?


ziggy

Anbefalte innlegg

Nå på etterjulsvinteren er likviditeten redusert til ører og ikke kroner, og eventuelle varekjøp bør delfinansieres med "andre" tjenester.  :rolleyes:

Uavhengig av dette er jeg veldig klar for å anskaffe meg en glassfiberstang til ørretfiske. Slik jeg har forstått er det ingen problem å finne en billig stang, problemet er å finne en god og billig stang. Er det noen som har anbefalinger. La oss si opp til +/- 1500,-??

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Finnes en del alternativer, så det hadde vært kjekt å vite bruksområdet før man kan anbefale noe. Kort/lang, stivere/myk/spagettimyk, klasse, hvilket fiske osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Nå på etterjulsvinteren er likviditeten redusert til ører og ikke kroner, og eventuelle varekjøp bør delfinansieres med "andre" tjenester.  :rolleyes:

Uavhengig av dette er jeg veldig klar for å anskaffe meg en glassfiberstang til ørretfiske. Slik jeg har forstått er det ingen problem å finne en billig stang, problemet er å finne en god og billig stang. Er det noen som har anbefalinger. La oss si opp til +/- 1500,-??

S.

Enig med ovenfor nevnte. Kjøp anerkjent merke via Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jetcarrier er jo guds gave til ebay handlere Sigve?

Lever du i 2011 uten å vite om jetcarrier.com?

Faktisk heilt genialt enkelt og praktisk. Lag deg en brukerprofil hos jetcarrier, og vips så har du fått en adresse i USA du kan kjøpe varer til, som videresender for deg.

Mvh,

Tommy

Jeg gjør hvist det. Men tusen takk for tipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jetcarrier er jo guds gave til ebay handlere Sigve?

Lever du i 2011 uten å vite om jetcarrier.com?

Faktisk heilt genialt enkelt og praktisk. Lag deg en brukerprofil hos jetcarrier, og vips så har du fått en adresse i USA du kan kjøpe varer til, som videresender for deg.

Mvh,

Tommy

Det visste ikke jeg!! Dette gjorde ting en hel del lettere :D

Takk for tipset!

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. pleier alltid å spørre de som selger på ebay om de kan sende til Norge, selv om det ikke står. Får vanligvis Ja(Iallafall om man har over 100positive tilbakemeldinger på kjøp.. :-\). Hvordan funker Jetcarrier? Sender de USPS eller dyrt via UPS, FEDEX, DHL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...