Gå til innhold

05.06.05 - Aurskog-Høland


Anbefalte innlegg

Etter forrige ukes fravær fra skogsvannene mine var jeg spent på hva som var på gang. Det har såvidt begynt å klekke litt vulgata, en god del vespertina og en og annen vingemaur. Vårfluene har også meldt sin ankomst og svermet over vannet når det ikke blåste.

 

Vanntemperaturen er jeg usikker på men det føltes som 13-15 grader :D Jeg fisket mellom kl. 12.00 og 16.00. Det var ikke mye vaking, det blåste rett og slett for mye. Men en og annen var oppe og forsynte seg med vingemaur. Jeg så også et par vulgata bli tatt.

 

Jeg fikk en flott fisk på 1,2 og en på 350 gram. Var i tillegg borti 3 stk, var litt kjapp med tilslaget :oops: Kamerat Arve tok noen bilder av meg som jeg legger ved. Fiskene fikk jeg på sort vingemaur m/brunt hackle og polyvinge på krok 12.

05.06.2.jpg

05.06.1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-flott ørret og ny hoftesjark for sesongen ser jeg ;)
Ja, jeg måtte oppgradere meg litt. Den forrige var ikke god å sitte i og innertuben takka for seg etter 3 sesonger (den revnet i spleisen). Denne er digg med oppblåsbart sete og raskere å padle :D Skal kose meg mye i den fremover...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Flott fisk Rune!!!!!Ser du sitter litt høgare i denna Bellyen,det er eg og på jakt etter.Har du ein link der det står litt om denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Flott.Fint å sleppe å leite seg ihel.Trur dåke at det har nåke å sei med fargen på svømmeføttene????Altså om fisken blir skremt av skarp gul,orange osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalle
Som vel er den samme som pool 12?
Det vet jeg ikke noe om' date=' har du bilde av den?[/quote']

 

Pool12 er litt mindre og er ikke sydd i så kraftig stoff som Drifteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-neida. Den eneste forskjellen mellom GuideLine Drifter og Pool12 sin siste modell er fordelingen av lommene (flere rom på Drifteren) og fargesammensetningen. Materialvalget er akkurat det samme og mye tyder på at båtene stammer fra samme produsent (begge to er forresten kopier av en mer forseggjort og solid amerikaner). Gero i Lillestrøm har fremdeles drifteren til 1999,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalle

Joda ;)

Men det er mulig kompisen min har en eldre utgave av pool12 sin eller den nye drifteren er forandret. Jeg har den gamle drifteren med et luftkammer i hver pantong, og den er litt større en komisens pool12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...