Gå til innhold

Hvilken bindestikke bruker du?


Hermann

Hvilken bindestikke bruker du?  

86 stemmer

  1. 1. Hvilken bindestikke bruker du?

    • DynaKing
      12
    • Regal
      15
    • Renzetti
      7
    • DanVise
      2
    • Anvil
      16
    • Nor Vise
      0
    • Griffin
      3
    • TMC
      4
    • Petitjean
      1
    • C&F
      0
    • HMH
      9
    • Thompson
      1
    • Andre
      22


Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Den stikka di Andrè, ser ut som noe som er mekka sammen på den gamle Trabantfabrikken i Øst-Tyskland ;D (Er ikke misunnelig i det hele tatt :'( :'( :'( )

Kødd selvfølgelig, nydelig stikke som jeg nok aldri får tak i siden han ikke ville lage fler :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stikka di Andrè, ser ut som noe som er mekka sammen på den gamle Trabantfabrikken i Øst-Tyskland ;D (Er ikke misunnelig i det hele tatt :'( :'( :'( )

Kødd selvfølgelig, nydelig stikke som jeg nok aldri får tak i siden han ikke ville lage fler :'(

He he, ja den har litt spesiell look, Hermann  :)

Synes Torbjørn sin sammenligning yter litt mer rettferdighet  ;D

Den stikka til Andre så ut som en Colt Navy 1851 mod revolver med perlemorskjefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det er så mange som har så mye fancy stikker her.. Ikke noen som har noe gammle, men fortsatt bra stikker som de kunne tenkt seg å selge?

-mats-

Dette er ei knallstikke i mine øyne iallefall! Jeg har nå 2 Dyna King Professional stikker, og er storfornøyd :) Den er så og si identisk med Suprem`en utseendemessig.

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=19290.msg320678#new

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stikka di Andrè, ser ut som noe som er mekka sammen på den gamle Trabantfabrikken i Øst-Tyskland ;D (Er ikke misunnelig i det hele tatt :'( :'( :'( )

Kødd selvfølgelig, nydelig stikke som jeg nok aldri får tak i siden han ikke ville lage fler :'(

He he, ja den har litt spesiell look, Hermann  :)

Synes Torbjørn sin sammenligning yter litt mer rettferdighet  ;D

Den stikka til Andre så ut som en Colt Navy 1851 mod revolver med perlemorskjefte.

[attachimg=1][attachimg=2]

post-3215-1394988598386_thumb.jpg

post-3215-13949886019766_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...