Gå til innhold

Hvilken bindestikke bruker du?


Hermann

Hvilken bindestikke bruker du?  

86 stemmer

  1. 1. Hvilken bindestikke bruker du?

    • DynaKing
      12
    • Regal
      15
    • Renzetti
      7
    • DanVise
      2
    • Anvil
      16
    • Nor Vise
      0
    • Griffin
      3
    • TMC
      4
    • Petitjean
      1
    • C&F
      0
    • HMH
      9
    • Thompson
      1
    • Andre
      22


Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Der fikk jeg mitt tusende innlegg. ;D

Er det ved 1000 innlegg man blir ressursperson ? Isåfall her vi endel potensielle utmeldere her . . .  ;D

Ringer rundt til noen Anvil-kompiser nå, slik at vi kan vinne denne konkurransen. Ligger likt med Regal ser jeg.

Samme her  ;D Har noen album av et band ved navn Anvil, men det teller vel ikke . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er så mange som 17 som har haket av for "Andre". Er det et eller annet kjent merke jeg har glemt av?

Danske Flymate er vel ganske utbredt. Og kanskje et valg med Indiastikke type AA.

Jeg har HMH Spartan,+ en gammel Flymate og så har jeg hatt en Renzetti Traveller Cam i hus men den ble for knuslete og likte ikke plastdetaljer så den ble gitt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg mitt tusende innlegg. ;D

Er det ved 1000 innlegg man blir ressursperson ? Isåfall her vi endel potensielle utmeldere her . . .  ;D

Usikker på den der. Mener det sto ressursperson der på 999 innlegg også. Kanskje Rune bare er snill med meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min står ikke der, er en sånn som følger med starterkittet til guideline... men nå klarer den snart ikke klemme fast en krok lengre, så må vel rote i studentkassa og se hva jeg har råd til :P

Ligner vel kanskje litt på Anvil, gjør den ikke? I så fall så stemmer du Anvil! Vi tar imot noen slengere også vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med Torill Krøllbu og hun skulle stemme på regal.

Hun skulle til og med ringe rundt til gamle bekjente på 90 tallet som også kjøpte denne stikka.

Regal er bare genial.

Så JB. En "seier" kan du bare se langt etter.

Den stikka til Andre så ut som en Colt Navy 1851 mod revolver med perlemorskjefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min står ikke der, er en sånn som følger med starterkittet til guideline... men nå klarer den snart ikke klemme fast en krok lengre, så må vel rote i studentkassa og se hva jeg har råd til :P

Ligner vel kanskje litt på Anvil, gjør den ikke? I så fall så stemmer du Anvil! Vi tar imot noen slengere også vi.

så du mener det... synes det burde vært e "skrotstikke" alternativ også

Selger min stemme til høystbydende :P hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anvil Optimist her . . . eller var det Atlas  ;D

Ser vi som har kjipe-stikka leder for øyeblikket, og det forteller meg at dette er bra valuta for penga  :D

Jeg sitter med en følelse av at vi alltid er på vinnerlaget Lars.  ;D

Jeg syntes den stikka der så veldig bra ut jeg, selv bruker jeg en Renzetti Traveller men skal kjøpe meg en til. Så da tror jeg faktisk det blir en slik du har JB, for du anbefaler den ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den stikka der så veldig bra ut jeg, selv bruker jeg en Renzetti Traveller men skal kjøpe meg en til. Så da tror jeg faktisk det blir en slik du har JB, for du anbefaler den ikke sant?

Hører så mye bra om Renzetti at jeg ikke tør anbefale deg en Anvil Atlas Vise.  ;) Selv hadde jeg klart meg enda lengre med min gamle og billige Sigma. Kjøpte Anvil først og fremst pga pidestall.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dyna-king. Jeg har egentlig litt lyst på ei ny for jeg har hatt denne i over 15 år. Problemet er at den aldri blir slitt...

Den kostet FLESK i sin tid så jeg bør jo bruke den så lenge som mulig.

Hvor mye koster egentlig ei god stikke nå?

Litt mindre en en NZ-tur,eller hvor man reiser for å bli høy på pæra. ;D

Hehehe. Nei hvis man skal bli høy så reiser man til Nederland....

;D ;D

Jeg er ganske lav , men bruker en Dynasking trekker vise , med dk lampa montert , blir helt uunnværlig etter bruk.

Veksler mellom to kjefter i denne stikka , ettersom hva jeg bruker av krokstørrelser . Siluettplate også montert.

beldig fornøyd med denne stikka selv om jeg binder lite epoxyfluer , så brukes roteringen flittig.

skulle jeg hatt en annen stikke , måtte det blitt regal revolution , men da passer ikke lampa på stammen ( blir slark i hullet for stammen på regal er slankere.....) derforskal jeg kose meg med dynaen en stund til.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke avstemning, men bruker HMH med sliten kjeft som ikke holder kroken så godt og irriterer meg egentlig noe grenseløst.

Kjøp ny kjeft da. Koster ikke så mye.

Begge mine kjefter er forøvrig like gode som nye. Kan ikke se noe tegn til slitasje.

Ja, må bare få ut fingern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...