Gå til innhold

Rimelig glassfiber fra Cabelas.


Gjest fredrik hoffmann

Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk stanga i posten for noen dager siden. Made in china med store bokstaver. Stanga er 7 fot, tre delt for klasse 5. Korkhåndtaket har dråpeform og ligger svært godt i hånda. Aksjonen kjennes grei ut (skal ut å kaste etterhvert). Ringene ser ut til å være festet med hampetau dvs svært tykk tråd. Greier ikke å bestemme meg om det er pent eller ikke. Det ser heller ikke klumpete ut. Hadde jeg betalt mer hadde jeg definitivt sagt at det var kunst.

Første inntrykket er alt i alt positivt.

mvh

tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Topp !

Det er mye bra stenger fra Kina. Sikkert like bra som Koreanske.  Redington er for eksempel kinesisk, og de er det ingenting i veien med.

Tror at et annet mye omtalt merke her på siden også er kinesisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Tror at et annet mye omtalt merke her på siden også er kinesisk. 

Sage ?  :o

No f*cking way!! Alle Sage stenger er laget på samme fabrikk i USA.  ;)

Her tror jeg det var en aldri så liten porsjon humor Mags  ;)  Men nå vet vi hvilke tær vi kan tråkke på  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at et annet mye omtalt merke her på siden også er kinesisk. 

Sage ?  :o

No f*cking way!! Alle Sage stenger er laget på samme fabrikk i USA.  ;)

Her tror jeg det var en aldri så liten porsjon humor Mags  ;)  Men nå vet vi hvilke tær vi kan tråkke på  ;D

Jeg vet, men dette er et internett forum!  ;)

Det er utrolig hvor fort morsomme, små kommentarer blir reinspikka hard facts på slike fora.  ;D

Mine tær er ikke fornærmet på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Tror at et annet mye omtalt merke her på siden også er kinesisk.  

Sage ?  :o

No f*cking way!! Alle Sage stenger er laget på samme fabrikk i USA.  ;)

Her tror jeg det var en aldri så liten porsjon humor Mags  ;)  Men nå vet vi hvilke tær vi kan tråkke på  ;D

Jeg vet, men dette er et internett forum!  ;)

Det er utrolig hvor fort morsomme, små kommentarer blir reinspikka hard facts på slike fora.  ;D

Mine tær er ikke fornærmet på noen som helst måte.

FFS, stedet der alt er mulig Tore Magne   ;)                                              

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Testet stanga i dag i hallen. Fantastisk aksjon og rygg nok til å bære et femmer snøre. Stilte i klubbkonkurransen (5 er cup regler) og nådde 27.7 m i lengste kast. Ikke så værst når stanga er 7 fot lang og av glassiber. Når jeg fikk plasten av korken var korken ikke bare overraskende men svært bra. Bedre enn på mine sage stenger. Dette blir nok en favorittstang etter røye og harr denne sommeren.

mvh

tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...