Gå til innhold

Rimelig glassfiber fra Cabelas.


Gjest fredrik hoffmann

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Jeg og 6 andre bestillte derifra i høst. Tok sykt lang tid før det kom. type 2mnd. Fikk heller ikke det jeg bestillte, ingen ordrebekreftelse og ingen pakkseddel med. Vi satt igjen med 5 billige blanks uten noe som helst ordrenummer. Dette gjorde at de hos cabelas ikke kunne gjøre noe med det, utenom en kar som hadde tilgang til noe mer enn de andre på en maskin. Det hele endte godt, men det tok sin tid. Ville bare nevne det, pass på å få en ordrebekreftelse når dere bestiller derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Stengene er i s glass og kan være en positiv overaskelse. Det håper i allefall jeg. Ellers er pakken på vei. Fikk ordrebekreftelse og link til tracking av pakken. Morsomt å følge med hvor pakken er og alle plassene den har vært innom. Brukte ca en dag på å forlate usa. Da med 4 mellomstopp på veien. Imponerenze hastighet. Stanga er nå i køln etter to dager på veien. Forventet leveringstid 23 feb.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Stengene er i s glass og kan være en positiv overaskelse. Det håper i allefall jeg. Ellers er pakken på vei. Fikk ordrebekreftelse og link til tracking av pakken. Morsomt å følge med hvor pakken er og alle plassene den har vært innom. Brukte ca en dag på å forlate usa. Da med 4 mellomstopp på veien. Imponerenze hastighet. Stanga er nå i køln etter to dager på veien. Forventet leveringstid 23 feb.

Tore

Godt å høre at det ser ut til å gå fort og bra med pakken ;) Cabelas ser jo ut til å være en svært stor og seriøs butikk så skulle bare mangle. Var vel heller jeg som var litt uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

ser ikke bort fra at avansen på  stenger kan være så stor i mange tilfeller. Ta omsetningsvei fra Vision kontra cabelas.....vil tro at cabelas kan ha 10 X så stort salg på stenger enn vision

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke bort fra at avansen på  stenger kan være så stor i mange tilfeller. Ta omsetningsvei fra Vision kontra cabelas.....vil tro at cabelas kan ha 10 X så stort salg på stenger enn vision

staffan... det funker ikke helt sånn...merker som vision kontrollerer fabrikkene sine litt mer enn som så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

ser ikke bort fra at avansen på  stenger kan være så stor i mange tilfeller. Ta omsetningsvei fra Vision kontra cabelas.....vil tro at cabelas kan ha 10 X så stort salg på stenger enn vision

staffan... det funker ikke helt sånn...merker som vision kontrollerer fabrikkene sine litt mer enn som så....

da må du i denne sammenheng kunne fram tall / voluminkjøpstatestikk/ innkjøpspriser......skjønner at det ikke går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

ta en titt selv. det ikke bare likner. de er kliss lik med samme spesifikasjoner og utvalg.

Så du mener Vision har blitt skutt i ryggen av en koreansk fabrikk, som så gjør at cabelas kan selge samme stang 2000kr billigere??

Tenkte ikke så infløkt i det hele tatt, hvor tar du det fra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en titt selv. det ikke bare likner. de er kliss lik med samme spesifikasjoner og utvalg.

Så du mener Vision har blitt skutt i ryggen av en koreansk fabrikk, som så gjør at cabelas kan selge samme stang 2000kr billigere??

Tenkte ikke så infløkt i det hele tatt, hvor tar du det fra ?

fra det du skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget mitt er at de fabrikkene som Vision og lignende merker bruker vil aldri gå bak ryggen til Vision, selge deres design-> utvikling til en billigere penge til noen andre enn  Vision. Koreanerne har litt mer ryggrad her og verner om sine rykter i bransjen. DE vil jo at merkene skal produsere hos de. MEN; hvilke merker vil produsere hos en produsent som selger deres utvikling til alle andre så fort produktet er ferdig?? Kineserene derimot.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...