Gå til innhold

Snarlig Splitcane-treff i Oslo ?


Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Jeg har hørt rykter om et kommende splitcane-treff, noen som kan bekrefte ?

Det stemmer.

Svein Rødbergshagen nevnte det på Gjøvik i går men jeg husker ikke dato´n i farta.

Følg med på sida til Nordisk fiskeutstyr så dukker det sikkert opp der om ikke lenge.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo fler som vil oppleve splitcane er 100% positivt.

Personlig så liker jeg splitcane best, fordi jeg opplever å kunne presentere flua penere med splitcane. 

På den annen side har jeg kjøpt 2 andre stenger allerede i år. En i carbon og den andre i boron, for litt spesielle forhold.

Splitcane er IKKE alltid best, men følelsen er uovertruffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelukkende kun for en egen gruppe? Alle vi andre får ikke være med? Var kanskje litt sær den spøken der.. My bad

Splitcanetreffet i regi av Nordisk har alltid vært åpent for alle.

Et treff der forskjellige stangbyggere møter med et utvalg av sine egenproduserte stenger, og de fremmøtte får teste/kaste et variert utvalg av stenger.

Anbefales spesielt for skeptikere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelukkende kun for en egen gruppe? Alle vi andre får ikke være med? Var kanskje litt sær den spøken der.. My bad

Splitcanetreffet i regi av Nordisk har alltid vært åpent for alle.

Et treff der forskjellige stangbyggere møter med et utvalg av sine egenproduserte stenger, og de fremmøtte får teste/kaste et variert utvalg av stenger.

Anbefales spesielt for skeptikere :)

Ja dette hadde vært gøy :) Jeg ser ingen fordeler med cane fiske og kastemessig. Kun begrensninger.

Dette hadde vært noe for meg så jeg virkelig kunne se og kjenne hva som bor i cane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...