Gå til innhold

Noen som kan tenke seg å bli med på en bestilling av splitcane 7,6`#5?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en 6,6`er #3 fra

http://www.zhusrods.com

og ble ganske så fornøyd med den.

En venn av meg, har også kjøpt 7 #4, 7,6 #5 og 8`eren #6.

Etter å ha prøvd disse (og fått sjø-ørret på de også  :D) – tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en 7,6`er.

Det eneste som har holdt meg igjen – er at de er todelte.

Jeg liker flerdelte pga. ”transportfaktoren”, og tok derfor kontakt med Zuh for å høre om det var muligheter for 3 eller 4 delte.

Det var ikke noe problem å få den laget som 3 delt med ekstra spiss (skjønner ikke hvorfor disse stengene absolutt skal leveres med ekstra spiss, da de ikke er noe svakere enn ”dagens fyrstikkpinner” - men kanskje det er noe fra ”gammelt av”?.  Men det kan jo være greit med en ekstra spiss).

Men – han var ikke villig til å bare lage èn.  Han måtte ha bestilling på 10.

Spørsmålet var da pris, og han skulle ha USD 2300,- inkl. frakt til Norge.

Det blir sånn raskt regnet ca. kr 1350,- pr. stang etter dagens kurs.

Er det 8 andre (jeg kjøper 2) som kunne tenkt seg en slik stang – så send en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,kan bli med på den.  Men siden det dreier seg om spesialbestilling,så hvorfor ikke be om korte ensfarga surringer(feks lys brun),så det ikke ser så jålete ut! Og ikke agatring. Tar 2 stk. Pris opp mot 1500 er grei,helst  med tube.Zhu tubene er forresten fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du 3-delte der  ;)?

Jeg gjør det ikke!

Sånn jeg har forstått det så er holken det svakeste leddet. Dvs. Flere holker påvirker kasteegenskapene

Er nok ikke noen fordel aksjonsmessig nei med 3 delte, men er jo litt mer praktisk å få med seg.

Tror forøvrig prisen dere har fått er veldig fair i og med at det er en spesialbestilling og inkludert frakt, men man kan jo alltid prøve å prute litt ;) Hender de selger disse stengene ganske billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært tilfellet - hadde jeg ikke tatt meg bryet om å undersøke  

Zuh selger ikke tredelte billigere - da han bare produserer disse etter ordre.

Var ikke det jeg mente at de selger akkurat disse, men produsenten selger billig fra standardkolleksjonen noen ganger, så mulig dere har et prutningspotensiale om de er hyppe på å få et salg.

Vet du forresten hvilken tapering det vil bli tatt utgangspunkt i? Er vel mye Payne taperinger de ellers bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok standarden som de bruker.

Det blir ikke 10 stk. forskjellige "custom-stenger".

Jeg skal bare ha meg en tredelt stang - og kommer ikke til å engasjere meg i å gjøre så mye mer ut av dette.

Det er jo ikke butikk jeg driver  :D

Selvsagt kan man få den stangen man vil - hvis man bestiller andre steder, men jeg ønsker en BILLIG splitcane.

Og sålenge jeg likte 7,6`eren til Zuh, ville jeg prøve å få tak i fra ham.

Til samme pris som en billig karbo av et eller annet merke ;)

Til nå er det 323 visninger - og kun to bestillinger, og kommer nok heller til å be om å få betale litt mer for èn stang - slik at jeg har stangen til sesongen starter  :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...