Gå til innhold

#5 cup - Kristiansand


Rosinkongen

skal du delta?  

8 stemmer

  1. 1. skal du delta?

    • ja
      3
    • kanskje
      5


Anbefalte innlegg

Hei og takk skal dere ha.

Ikke for å legge noe press på noen, men hører at noen av Kristiansands kasterne satser alt på at lengderekorden skal slettes i Oslo.

Stein

Gratulerer nok en gang, Stein. Du er et råskinn!!! Jeg skal selv ta turen til Oslo neste helg.. og kanskje lære litt mer av dere proffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vet ikke hvem Stein har snakket med jeg,kankje bror Grønberg...?...

Uansett så blir avsluttningen i Oslo kanon spennende, håper mange stiller opp.

Ser på resultatlisten at det er flere som kan ta sammenlagt seieren.Stein , Jarle , Johnny.... her skal nok svetten pipple frem i panna etterhvert tenker jeg.... :D

Det blir spenning til siste kast,men jeg holder nok en knapp på Stein her,han takler jo presset ganske ofte.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å legge noe press på noen, men hører at noen av Kristiansands kasterne satser alt på at lengderekorden skal slettes i Oslo.

Stein

Hmmmmm, jeg tror jeg må ta en tur til Kristiansand en av de nærmeste ukene og ødelegge litt for dere.  pirat

Hvilken dag i uken er det dere har trening, så skal jeg se om jeg kan få passet det inn med jobben på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vet ikke hvem Stein har snakket med jeg,kankje bror Grønberg...?...

Uansett så blir avsluttningen i Oslo kanon spennende, håper mange stiller opp.

Ser på resultatlisten at det er flere som kan ta sammenlagt seieren.Stein , Jarle , Johnny.... her skal nok svetten pipple frem i panna etterhvert tenker jeg.... :D

Det blir spenning til siste kast,men jeg holder nok en knapp på Stein her,han takler jo presset ganske ofte.......

Å nei du, Jan Vidar!  ;D

Det var riktignok et godt forsøk på avledningsmanøver, men jeg tror det er du som må bære det samlede forventningspresset fra hele Sørlandet om å sette ny lengderekord i Oslo! Skulle bare mangle etter det du har prestert tidligere i åi lengden!  tongueanim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Edgeflyfishing.com er det flere av svenskene som har fortalt at de har tenkt å ta turen til Oslo for det siste 5'ercupstevnet.

På det siste Trout Distance stevnet på Bosön, var det 3 stykker som kastet over 35 meter i finalen!  ;D

http://hedmanflycaster.com/docs/boson_trout_distance_resultat.pdf

Det er jammen ikke sikkert at det bare blir de kjente norske fjesene som vil kjempe i toppen i lengdedelen!  ;)

I Sverige har de lov til å velge mellom SA ED #5 120 ft (samme som hos oss), samt Barrio GT140 #5 og Rio Competition #5. Det virker som om alle deltagerne på Bosön brukte SA ED, selv om en del på Edgeflyfishing forteller at de kaster lengre med Barrio'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gleder vi oss alle sammen til konkuransen i Oslo.Blir spennende å møte svenskene for å sammenligne litt,hvis de tar turen over..

Tom,det er hyggelig hvis du kommer innom på en trening,så kan du jo se om ser noen som har forventningspress... ;D

Her er det bare lave skuldre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom,det er hyggelig hvis du kommer innom på en trening,så kan du jo se om ser noen som har forventningspress... ;D

Her er det bare lave skuldre... ;)

Takk for det!  :) Jeg skulle gjerne hatt mulighet til å komme innom før Oslostevnet, for en siste finpuss av teknikken, men jeg tror ikke jeg rekker det før uken etter. Da er det kanskje blitt tid for å blåse støvet av Seatrout distance og Salmon distance utstyret igjen?

Vi sees!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...