Gå til innhold

Villmarksmessen 7 – 10. april 2011


Kim W

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hvor er denne Villmarksmessen? Vurderer å kjøpe moderne kokeutstyr, samt fem-seks nye stenger til myggfiske. Minst.

I år er messa lagt til hemsedal, visstnok for på å skape litt interesse for elva som renner gjennom tettstedet. Gratis sesongkort til de 6800 første fremmøtte  :D

Kunne vært artig om man fant en dag man skulle inn på, og funnet et punkt og en tid man kunne møtes på...

Hva om alle stiller med gul caps med brukernavnet vårt her inne tydelig skrevet foran og bak ?  :D

Evt vadmelsekk med et flagg med påskriften "Je fisher mæ fluggu" stikkende opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er denne Villmarksmessen? Vurderer å kjøpe moderne kokeutstyr, samt fem-seks nye stenger til myggfiske. Minst.

I år er messa lagt til hemsedal, visstnok for på å skape litt interesse for elva som renner gjennom tettstedet. Gratis sesongkort til de 6800 første fremmøtte  :D

Kunne vært artig om man fant en dag man skulle inn på, og funnet et punkt og en tid man kunne møtes på...

Hva om alle stiller med gul caps med brukernavnet vårt her inne tydelig skrevet foran og bak ?  :D

Evt vadmelsekk med et flagg med påskriften "Je fisher mæ fluggu" stikkende opp ?

skinnvest ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det ut ved å google. Det er i den gedigne varemesse-hallen på Lillestrøm, så det blir neppe aktuelt. For noen år siden var det en liten fluefiskemesse i nærheten av Åråsen - tror jeg det var. Den var fin-fin, med gode ciabattas i kiosken. Denne blir nok litt for stor og folksom.

PS! Messer har vært "ut" veldig lenge, så i år blir det nok ekstra folksomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som alltid må prøve gjeddeburgerne? Blir aldri helt klok på om jeg liker dem eller ikke.. ;D

Må nok bare innrømme at om jeg skulle bli så desperat sulten så velger jeg nok heller å finne noe bikkjedritt utenfor der å spise før jeg går løs på disse gjeddeburgerne  :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har prøvd dem Lars, så må du jo prøve. De er faktisk gode

Det samme sa en fyr til meg om beverkjøtt, som de hadde smaksprøver på på messa for noen år siden . . .

Dum som jeg er lot jeg meg lure, og holdt på å kaste opp over kjerringa som sto å serverte  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å prøve noen stenger i kastedammen også, kansje man skulle være så heldig å forelske seg i noe nytt, til lommebokas store fortvilelse.. ;D

Blir nok svidd av noen kroner på bindematrialer, og høyt oppe på ønskelista står en bindestikke med roterende arm!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har prøvd dem Lars, så må du jo prøve. De er faktisk gode

Det samme sa en fyr til meg om beverkjøtt, som de hadde smaksprøver på på messa for noen år siden . . .

Dum som jeg er lot jeg meg lure, og holdt på å kaste opp over kjerringa som sto å serverte  :(

Når du sier beverkjøtt er ikke akkurat mat det første jeg tenker på.. ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har prøvd dem Lars, så må du jo prøve. De er faktisk gode

Det samme sa en fyr til meg om beverkjøtt, som de hadde smaksprøver på på messa for noen år siden . . .

Dum som jeg er lot jeg meg lure, og holdt på å kaste opp over kjerringa som sto å serverte  :(

Ei kjærring sa det samme om geitepølse for et par år siden...Vurderte seriøst å anmelde a for drapsforsøk >:(!!!!!!!!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok svidd av noen kroner på bindematrialer, og høyt oppe på ønskelista står en bindestikke med roterende arm!! :o

Om de ikke har begynt med noe nytt i år, tror jeg du kan anse kronene til bindemateriale for spart  ;)

Er det en ting som har vært så godt som umulig å oppdrive på disse messene tidligere så er det fluebindemateriale.

Tydeligvis ikke lønnsomt for butikkene å stille med denslags på messe . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...