Gå til innhold

Villmarksmessen 7 – 10. april 2011


Kim W

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Står hos min arbeidsgiver jeg... Guideline.

ja var det jeg mente at det var noen breiale gutter fra Bjørkelangen som pleier å stå der.....

Spøk til side, det burde vært flere kastedammer mener nå jeg, det er jo ofte på messer at man har anledning til å teste nye stenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler og fluestenger kjøpes best uprøvd. OK, man blir skuffet ibland, men jaggu er det med på å utvide horisonten. Blir for ensporet om man kun kjøper de stengene man virkelig liker ved første gangs prøving  ;)

Det samme gjelder bil. Gubber som f.eks. kun har hatt Volvo hele livet, påstår at Volvo er beste den beste bilen. Hvordan i all verden kan dem vite det? De har jo ikke kjørt annet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går ikke glipp av noe om man ikke får med seg messa i vikingskipet, ihvertfall . . . Kun Gero som har en liten krok med flueutstyr, det var det hele  :-\

Bør bli vesentlig bedre på lillestrøm, noe det også bruker å være.

Beholdningen på hamar var noen trivelige, kjente fjes  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer meg ikke nedover, vi snør igjen her.

Snør igjen  ???  :o

Hva dere enn gjør så tvihold på det været, og send det ihvertfall ikke sørover  ;D

Har endelig begynt å bli litt vårstemning her nå (om ikke akkurat i dag), så snø er det siste vi vil ha . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å ta en tur nedover i morgen, men dersom dette stemmer ble jeg usikker. Er det virkelig ikke flere som stiller med fluefiskeutstyr i år?  :(

Hva med annet fiskeutstyr? sluker, stenger osv...

Man går ikke glipp av noe om man ikke får med seg messa i vikingskipet, ihvertfall . . . Kun Gero som har en liten krok med flueutstyr, det var det hele  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å ta en tur nedover i morgen, men dersom dette stemmer ble jeg usikker. Er det virkelig ikke flere som stiller med fluefiskeutstyr i år?  :(

Hva med annet fiskeutstyr? sluker, stenger osv...

Var litt bedre utvalg i spinnfiske-utstyr, men selv det var det betraktelig mindre av enn tidligere . . .

Vil anbefale å vente til lillestrøm-messa, om man er ute etter fiskeutstyr  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig nor videre å hente på pris på slike messer?

Nei, det trur jeg ikke. Gode tilbud kan man finne hele året. Det blir mest for å rusle rundt, spise gjeddeburger, klå på litt lett tilgjengelig utstyr, kjøre marlin på simulator, osv..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig nor videre å hente på pris på slike messer?

Nei, det trur jeg ikke. Gode tilbud kan man finne hele året. Det blir mest for å rusle rundt, spise gjeddeburger, klå på litt lett tilgjengelig utstyr, kjøre marlin på simulator, osv..

Hæ, skal du ikke kjøpe oilskins-frakk??  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig nor videre å hente på pris på slike messer?

Nei, det trur jeg ikke. Gode tilbud kan man finne hele året. Det blir mest for å rusle rundt, spise gjeddeburger, klå på litt lett tilgjengelig utstyr, kjøre marlin på simulator, osv..

Hæ, skal du ikke kjøpe oilskins-frakk??  ;D

Det har jeg ikke råa til i år..  :'( :'( :'(  Heldigvis har jeg MANGE fra før, så det blir til at jeg sprader rundt i fjorårets toppmodell mens jeg koser meg sammen med gutta i knivslipermiljøet. ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort et par kast med denne nye NRX saken til G.Loomis på messa i vikingskipet i går . . .

Kjentes ut som ei god stang, men disse knall-blå surringene var minst like stygge som jeg fryktet, og skulle jeg investert i ei slik ville det blitt blanks, for så å få rigget den etter egen smak  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort et par kast med denne nye NRX saken til G.Loomis på messa i vikingskipet i går . . .

Kjentes ut som ei god stang, men disse knall-blå surringene var minst like stygge som jeg fryktet, og skulle jeg investert i ei slik ville det blitt blanks, for så å få rigget den etter egen smak  :)

Trur det er flere som tenker som deg, Lars. Synes det er litt merkelig valg av Loomis selv. Men, egenskapene i stanga er det ikke noe å si på :) Men pokker, det er mye rått som har kommet hittil i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De morteburgerne er veldig oppskrytt, det er definitivt ikke de som gjør at jeg reiser på messe, tvert i mot :)

Tror ikke det er mye å hente på pris sånn totalt sett, men det er jo morro å se på nytt uttstyr og kanskje prøveslenge ei stang eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...