Gå til innhold

Totenprodukter 2011


Anbefalte innlegg

Årets første dugnad i Hunnselva

Søndag 03.april kl. 11:00 - oppmøte på parkeringsplassen ved Blekkdammen.

Håper like mange som i fjor møter opp til et felles skippertak for å klargjøre elva til sesongstart.

To trær har måtte gi tapt for den stygge vinden i vinter, og disse er vi nødt til å fjerne.

www.hunnselva.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Årets første dugnad i Hunnselva

Søndag 03.april kl. 11:00 - oppmøte på parkeringsplassen ved Blekkdammen.

Håper like mange som i fjor møter opp til et felles skippertak for å klargjøre elva til sesongstart.

To trær har måtte gi tapt for den stygge vinden i vinter, og disse er vi nødt til å fjerne.

www.hunnselva.com

Jeg kommer, om jeg får noen andre til å ta på seg hockeytreninga til gutta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kult at du også møter, Lars  :)

Når det er snakk om store trær så trengs det store muskler vet du Andrè, og der kommer jeg naturlig inn  ;D

Gikk en tur langs elva sist mandag, og det er jo smått utrolig at hver gang det blåser over ende et tre så det tryne ut i elva  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kult at du også møter, Lars  :)

Når det er snakk om store trær så trengs det store muskler vet du Andrè, og der kommer jeg naturlig inn  ;D

Gikk en tur langs elva sist mandag, og det er jo smått utrolig at hver gang det blåser over ende et tre så det tryne ut i elva  >:(

For oss andre, er det bare å ta med seg nok kaffe og noe å bite i, så vi kan kose oss mens vi ser på at Muskel-Lars rydder i og langs elva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss andre, er det bare å ta med seg nok kaffe og noe å bite i, så vi kan kose oss mens vi ser på at Muskel-Lars rydder i og langs elva :D

Det er jo slik det vanligvis bruker være, men akkurat nå kjenner jeg antydning til tennisalbue, og vurderer å delegere dere arbeidsoppgaver via sms, fra sofaen  ;D

Det er helt avgjørende at muskelen min nå får mest mulig hvile frem mot sesongstart  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren heller, det er synd jeg ikke bor i nærheten som har enda større muskler en Lars.

Tja  :) Vi Totninger har lange muskler og sterke sener - du holder ikke i lengden, Ruffen  ;D

Etter det vi har erfart så er dere sør for Eina mer slik "opp som ei løve, og ned som en skinnfell"  ;D

Nei, til tunge trær duger kun Lars  8) Dessuten er det ingen som har bedre stayer-evne til å vente ut vakende fisk, så han er en perfekt kompanjong  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren heller, det er synd jeg ikke bor i nærheten som har enda større muskler en Lars.

Tja  :) Vi Totninger har lange muskler og sterke sener - du holder ikke i lengden, Ruffen  ;D

Etter det vi har erfart så er dere sør for Eina mer slik "opp som ei løve, og ned som en skinnfell"  ;D

Nei, til tunge trær duger kun Lars  8) Dessuten er det ingen som har bedre stayer-evne til å vente ut vakende fisk, så han er en perfekt kompanjong  8)

Phø! Slike som deg bruker vi kun til smakstilsetning i sausen....

Må si jeg synes det er meget hyggelig å se hva dere gjør i nærområdet deres :)

De fleste rundt forbi i landet nøyer seg med å klage.... Dere er et godt eksempel på at det går an å gjøre noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY mulighet til å måle hvem som har de sterkeste armene :)

Søndag 10.april kl. 11:00 - oppmøte Rema1000 i Raufoss.

Vi takker for oppmøte sist søndag, og har bestemt oss for å ta de siste to buskene førstkommende søndag.

Ta med vadebukse og godt humør, så spanderer vi kaffen  :)

Vel møtt til dere som har lyst til å måle krefter, og samtidig slå et slag for kultiveringen av Hunnselva

www.hunnselva.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se Lars "jobbe" ;D

Da får du følge godt med Tor Arne, for jeg jobber vanligvis så fort at det er vanskelig å se det.

Foreslår at dere små-gutta tar kvistene, så tar jeg stokkene  ;D

Flott at du stiller opp, åkke som  :)

.....etter forrige dugnad går han nå under navnet "muskel-lars".....  :-\

Eneste muskelen som er litt defekt på denne karen er øremuskelen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir vi en bra gjeng i morgen......flott flott - og når Lars stiller så da vet vi hvem som kommer til å jobbe og hvem som skal sitte å se på     ;D

Du, som driver å tømmer røtielva for fisk skal ihvertfall få jobbe, for å bøte på skammen din . . . Streamer-nazi  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...