Gå til innhold

Strømstad/Tanum åpningshelgen 2011


Atle L

Anbefalte innlegg

Svak drag fra Nordøst( så og si vindstille) Klaaaart kaaaaldt vann hverken så eller kjente fisk, heller ingen av de andre jeg snakket med hadde kjent noe :-\ Så blanker jeg andre året på rad på åpninga. Deilig å være ute da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig fredag ja men ikke resten av helgen... jeg kan sende sms uten bilde selv hehe.... Rart at 2 fikk 30 og 30 ikke fikk 2... har aldri selv blanka der.. men nå starter det på rette siden så da kan de få 200 grammerne for seg selv..

Og ja denne helgen var svensker smarte... forstå det den som vil hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur nedover i går,Saltø-Daftø-Rossø-Oddø,prøvde div godplasser,mest for å vise Tony P litt av den nordlige delen av Vestkysten,intet å se-hadde et stakkarslig lite hugg...Prøvde på norskesiden på vei hjem i tussmørket,Tony hadde 4 som ikke satt+2 følgere,gresset er vel ikke så mye mindre brunt på den andre siden.ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vært heldig og fått låne en båt idag! Skal utforske mange holmer og skjær sammen med en gammel svensk snubbe!

Han har med en flaske Fisherman Blue, så jeg er redd jeg må ta ansvar for både gammlingen, fisket og kjøringen!

Er - 5 ute, blå himmel og blankt hav. Må nok vente noen grader før det setter igang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flott fiske ved Fjallbacka noen dager nå. Vannet varierer fra klart og kaldt til deilig brunt! Mange tynne og lange, så om 14 dager burde mye være gjort.

Spennende med fullmåne og børstis nå... Allerede fått flere meldinger om sverminger:)

God påske!

Vært ute to kvelder nå (Fredag og Lørdag) I ei vik er i Norga da men vi snakker kusehåret fra Harryland 8) Fredag var det en del vak selv om jeg ikke så noe til børstene. Fisken ville ha små reker da. Lørdag i samme vika hvor jeg vet de er mye børstemarker var det ikke et vak å se og heller ingen svømmende marker. Kasta inn håndkle klokka 21.30 da jeg ikke orket mer. Sur bris fra nord med -1 uten antydning til liv gjorde at Biffen hjemme fristet mer. Når på døgnet er det best sjangse for treffe på dem, midnatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...