Gå til innhold

Fangstrapport Indre-Oslofjord


Chris86

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt to graders vann ned til ca. 10 meter dyp, så det meste av fisken sturer vel litt lenger nede. Så et par børstemark på dykk i går. Det meste av livet var hvalåte, en liten vingesnegl som visstnok skal være en viktig næringskilde for fisk rundt omkring. Det kan kanskje vært et tips å lage en immitasjon av denne?

Vedlagte bilde er tatt på søndag. De holder til på 0 til 3 meters dyp. Lengden er 2 - 3 cm.

581827_640x480.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt to graders vann ned til ca. 10 meter dyp, så det meste av fisken sturer vel litt lenger nede. Så et par børstemark på dykk i går. Det meste av livet var hvalåte, en liten vingesnegl som visstnok skal være en viktig næringskilde for fisk rundt omkring. Det kan kanskje vært et tips å lage en immitasjon av denne?

Vedlagte bilde er tatt på søndag. De holder til på 0 til 3 meters dyp. Lengden er 2 - 3 cm.

581827_640x480.jpg

Den er jo så sykt kul! To djevelhorn som stikker opp... perfekt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev på sjøørret tråden igår, så fikk jeg en nydelig fisk heeeelt innerst i fjorden igår rundt kl 12....rosa reke og intermediate. Tok idet flua passerte over marebakken.....Så det er ikke helt håpløst, selvom jeg har vært ute ende uten å kjenne noe annet.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt håpløst, har vært ute endel uten å kjenne noe

Sånn, der var innlegget ditt redigert ned til min hverdag.

Ellers er det nok ikke lenge til nå. Stille før stormen som det heter. Plutselig så kommer den ene rapporten etter den andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første tur i indre oslofjord i dag morgest, fasit ble 3 SØ :) to av de var relativt små og ble satt ut uten videre fotosermoni, legger ved bilde av dagens største - veid inn til i underkant av kiloen :)

Alle tre ble tatt på deceiver fisket med intermidiate snøre høyt i vannlaget.

post-3815-13949887054931_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...