Gå til innhold

Fiskeside.com / Harrkonger.


Tor Arne

Anbefalte innlegg

En voksende database for fluer, bindebeskrivelser, blogg-innlegg og videoer av en god dose useriøse karer på fisketur.

Siden vil bli oppdatert jevnlig, og dere er alle velkomne innom. Vil dere bidra med bindebeskrivelser eller steg for steg osv, er det bare å si ifra til meg eller Roy Ole.

Ros er også tillatt, mens risen kan dere ha for dere sjøl :D

http://www.fiskeside.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

He-he, må bare innrømme jeg blir rørt av å se fremgangen dere har hatt etter at dere fikk være med meg på fisketur første gangen  :D

I fjor kunne dere knapt kaste, langt mindre skille ørret fra harr, og i år ser dere til og med forskjell på mygg og steinflue.

Kjempemessig, gutter . . . Vi fortsetter med kursing i praktisk fiske fremover, og målet mitt er at dere nå skal klare å knyte på flue selv, og etterhvert skal vi bli kjent med døgnfluene. . . Baetis først  :)

Og NEI Roy Ole, de imiteres ikke med streamer  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, må bare innrømme jeg blir rørt av å se fremgangen dere har hatt etter at dere fikk være med meg på fisketur første gangen  :D

I fjor kunne dere knapt kaste, langt mindre skille ørret fra harr, og i år ser dere til og med forskjell på mygg og steinflue.

Kjempemessig, gutter . . . Vi fortsetter med kursing i praktisk fiske fremover, og målet mitt er at dere nå skal klare å knyte på flue selv, og etterhvert skal vi bli kjent med døgnfluene. . . Baetis først  :)

Og NEI Roy Ole, de imiteres ikke med streamer  :rolleyes:

Jammen bra du fikk tatt tak i disse kara Lars, før slukfiske og anna faenskap hadde ødelagt dem fullstendig. ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, må bare innrømme jeg blir rørt av å se fremgangen dere har hatt etter at dere fikk være med meg på fisketur første gangen  :D

I fjor kunne dere knapt kaste, langt mindre skille ørret fra harr, og i år ser dere til og med forskjell på mygg og steinflue.

Kjempemessig, gutter . . . Vi fortsetter med kursing i praktisk fiske fremover, og målet mitt er at dere nå skal klare å knyte på flue selv, og etterhvert skal vi bli kjent med døgnfluene. . . Baetis først  :)

Og NEI Roy Ole, de imiteres ikke med streamer  :rolleyes:

...det er utrolig hvor bratt læringskurven blir sammen med deg ja Lars, dette skulle alle fluefiskere blitt med på. Men det med å knyte på en streamer i ny og ne - vi får se da vettu. PS - jeg tror jeg har noen bilder........ :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, må bare innrømme jeg blir rørt av å se fremgangen dere har hatt etter at dere fikk være med meg på fisketur første gangen  :D

I fjor kunne dere knapt kaste, langt mindre skille ørret fra harr, og i år ser dere til og med forskjell på mygg og steinflue.

Kjempemessig, gutter . . . Vi fortsetter med kursing i praktisk fiske fremover, og målet mitt er at dere nå skal klare å knyte på flue selv, og etterhvert skal vi bli kjent med døgnfluene. . . Baetis først  :)

Og NEI Roy Ole, de imiteres ikke med streamer  :rolleyes:

Jammen bra du fikk tatt tak i disse kara Lars, før slukfiske og anna faenskap hadde ødelagt dem fullstendig. ;D ;D

Jeg er utrolig glad for at Lars den Barmhjertige tok meg inn under sine vide bingovinger ;D

Hadde han ikke gjort det, hadde jeg fortsatt søtti nedpå skoledammen med markklysa, rødsprit,loff, lim og pokalpilsen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp klipp, mens vi venter på st sesongen er i full gang! Må si at dialekta deres er helt konge!

Dialekta hass Tor-Arne så. Denna totendialekta er jeg mer skeptisk til. Men det er jo en mulighet for at det er en type slang harrfiskere tilegner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp klipp, mens vi venter på st sesongen er i full gang! Må si at dialekta deres er helt konge!

Dialekta hass Tor-Arne så. Denna totendialekta er jeg mer skeptisk til. Men det er jo en mulighet for at det er en type slang harrfiskere tilegner seg.

Tor Arne og Jan Erik, og når jeg tenker meg om også Roy Ole er påtatte totninger hele gjengen, og jeg er faktisk eneste gutten som er ekte vare her  :D

Er altså ikke tilfeldig at det er jeg som er gjengleder, og bestandig den som får mest fisk.

Og når det gjelder denne harren, som ikke eksisterer her på solsiden av mjøsa, så får de snåle hedmarkingene ta skylden for at den i det hele tatt nevnes  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk bra - ble i godt humør av denne... men savna harr, dere tar jo bare ørret???

Det var bare fordi jeg var med det :) Jeg er ingen Harrkonge......

He he ,bare på grunn av navnet det.Hadde dere kalt dere Ørretkonger hadde dere bare fått harr. ;D

Uansett veldig bra og koselig,håper på flere snutter fremover. ;)

Artig med Lars,som gjør som meg:Tar nye,ferske fluefiskere innunder vingene så jeg kan briske meg med all erfaringa mi.

Det ender alltid med at de kaster dobbelt så langt som meg,og at de får all fisken,akkurat som her. ;D

Voksent Lars,voksent. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig fornøyd med læremester Lars 8) men å klippe av kroken min så jeg ikke får årets første på tørt (viser til klippet fra siste tur) for at du skal fremstå som en bedre fisker syns jeg var litt på grensen, men jeg lar det gå for denne gangen sia du er så snill å grei :D

Vanlig det og,du må jo øve vettu! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

- "Sjøl itte je kaster 280 meter."

- "Trudde du va flink je."

- "Jammen, je e jo det da."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- "Atte du sa du glømte?"

- "Je glømte å kakke fisken."

22.gif22.gif22.gif

Og en hel masse annet rart.

Jeg tror jeg snart må legges inn på grunn av den gjengen der. Det kan nemlig ikke være bra å le så jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skulle hatt en Lars å dra på tur med! Du går en god skole når du er utlært på en sesong!!

Jeg verdsetter ærlige folk høyt. Jeg må si jeg har stor respekt for folk som tør å inrømme at de ikke greier å hive 280 meter! Det gjør Lars, uten på noen måte å fremstå som en bedrøvelig fluefisker. Det er slike forbilder vi vil ha.

Blir i sabla godt humør av disse film snuttene!!!

:D :D :D

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he . . . Det var da veldig så trivelige tilbakemeldinger det kommer på disse sære snuttene, som i utgangspunktet ikke var ment å utsette normale folk for  ;D

Tusen takk, og unnskyld, er vel mest nærliggende å si . . .

Selv føler jeg at vi går Tangerudbakken veldig i næringen, uten at det på noen måte er tilsiktet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er best at jeg fra nå av holder tett om at jeg har 50% totengener. ;D

Heldigvis, har jeg ikke Totenblod i årene..... Jeg bare trives med folka og fisket der ;D

Da er vi fler, Tor :) Men det skal sies at totenmafiaen er riktig så trivelige mennesker :-)

Der ser dere,bare Mjøsa tørker ut nå,så blir dere ett folk. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...