Gå til innhold

Fiskeside.com / Harrkonger.


Tor Arne

Anbefalte innlegg

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Skal gi deg beskjed jeg Andrè. Har utsikt fra stuevinduet så :)

Det hadde vært knallbra om du gjorde det, Hermann  :)

Takker så mye for det.

Også må du ha noen å ringe til som kan plukke deg opp i tilfelle........ ;D

Spennede storviltjakt dette André . ;)

Plukke meg opp? Ja, mener du at du kommer mot Mjøsas trakter, Willy?  ;D

Apropos krøkle: Jeg og Rune pratet på engang at det hadde vært kanonkult om vi hadde kunnet sette ut krøkle i put-and-take vannene rundt Bjørkelangen. Det kunne blitt næringstilgang for ørreten det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal Harrkongene ut på nye eventyr :D

I dette kapittelet har vi nok en gang med oss Jan Erik... forrige tur bomdro han på en fisk, og la skylda på oss, som distraherte han ;D

Vil Jan Erik klare å mestre forventningspresset denne gang...?

Og vi gleder oss til ny videosnutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir moro å se videosnutt  :) Jeg er sikker på at Jan Erik reiser seg for anledningen - han er jo ei lugn type som ikke gir tilslag i tide og utide  :) Jeg har troa  :)

Jeg har også trua, men han får ingen lett oppgave. Her skal det distraheres og trakaseres over en lav sko ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var turen overstått ;D De 280 meterskasta til Jan Erik så vi ikke mye til. Guidingen til Lars var rett og slett ræva.

Servicen var heller ikke noe å rope hurra for, da jeg måtte rigge utstyret selv, drikke min egen kaffe, spise min egen mat, og sitte på ei dritblaut tue ;D

Lite vakaktivitet, men jeg fikk lurt en 400-grammer helt på slutten! Alt i alt en trivelig tur!

Takk for turen gutter ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ja, det kan ikke være full rulle & hurra meg rundt hver gang, og i dag var det mer sånn det bruker å være når man leter etter myggspisende ørret i april : Mye snørr og tårer, og forbannelser over den jævla vinden  :)

Litt dårlige batterier på stanga jeg hadde med i dag, ellers skulle jeg kroket de som vaket langs land på andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig bra! Både skrivestilen, og videoen(e) deres er helt herlig. Likte spesielt godt den ''julekalender'' lignende effekten i slutten og starten av episoden/videoen(e). Lars er like god til å prate som å skrive skjønner jeg? ;D ;D (sikter etter hans humor som jeg synes er utrolig god. Seriøst, og positivt ment) Lo godt, og koste meg med filmene. Når kommer neste video? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je har bare to ting å si je......, ammatører og kronidioter. Kom dekk tel Hedmarken en tur så ska vi muligens lære dekk å fissje. Sjøl om je har min tvil. Han derre Tor-Arne, skaptotning som`n er i færd mæ å bli, kænn få bli me hænn au....ammatører.., føssjjj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj og Isj - ah, så dumt   :-X

....nei, vi skal nok lure de sære og lure ørretpinnene der oppe senere i påsken tenker jeg Lars

Ja, det blir ingen spøk å være vakende ørret i påsken . . . Satser på noe sulphurea spinnerfall  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...