Gå til innhold

Fiskeside.com / Harrkonger.


Tor Arne

Anbefalte innlegg

En ny videosnutt er lagt ut på www.fiskeside.com

Totenproduktermafiaen har igjen vært ute på en av sine mange fisketurer. Lars er tilbake etter 14dg i eksil og alt ligger til rette for at det skal bli en flott og feiende vårtur med lange kast, ulike teknikker og sære ørreter

http://www.fiskeside.com/2011/04/22/totenprodukter-aelt-var-baedre-f%c3%b8r/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Erik Eikre

Nå må dere slutte! Jeg ler på meg ryggmargsbrokk og kronisk steinfluehikke her. Absolutt ikke bra nå rett før sesongen.  ;D

Men du Lars, hvis elva har snudd så går du bare over på andre sia da vettu. Dum ell?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Lars, hvis elva har snudd så går du bare over på andre sia da vettu. Dum ell?  ;)

Men for pokker, det kunne du vel fortalt meg i går ?  ;D

Eller var dere så opptatt med å se etter vak at dere ikke la merke til at elva rant andre veien ?  ;D

Nei, fy a meg . . . For de som har mistenkt at jeg er autist tidligere, så er vel det bevist nå  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte! Jeg ler på meg ryggmargsbrokk og kronisk steinfluehikke her. Absolutt ikke bra nå rett før sesongen.  ;D

Men du Lars, hvis elva har snudd så går du bare over på andre sia da vettu. Dum ell?  ;)

....ikke bra Erik, prøv å se bare med det halve øyet neste gang - da blir det kun steinfluehikke på deg og det skal du overleve vet jeg.

Lars vet aldri hvilken vei en elv renner - det er bevist mer enn en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny "andunge" er mottat i posten i dag - en alldeles genial belly som allerede har vært på jomfruturen.

Besøk Fiskeside.com for å lese om båten  ;)

Nå gjenstår det bare å montere ekkolodd og planeboard Roy Ole, så blir du skikkelig skummel  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny "andunge" er mottat i posten i dag - en alldeles genial belly som allerede har vært på jomfruturen.

Besøk Fiskeside.com for å lese om båten  ;)

Her har du fått deg kongen av flyteringer, Roy Ole  ;D

Jeg har brukt min Super Fat Cat i 4 år nå, og er enig med deg i at den er genialt bra laget på alle måter. Lommeløsninger (goood plass), løsninger ellers og materialkvalitet er helt toppers.

Jeg importerte min fra USA i sin tid, så det er jo kjempebra at de har fått en importør i Norge nå!

Folk har ikke sittet i en ordentlig flytering før de har prøvd en Super Fat Cat  :) Grattis  :)

Under her er jeg og Ola i Super Fat Cat'n vår.

5673703100_01e795601b_b.jpg

På bildet: Skarpen

Foto: André Brun

5673702530_6a9d86df83_b.jpg

På bildet: Brun

Foto: Ola Skarpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du virkelig noe å se fram til LamsonGuru..... - dette var alldeles helt genialt.

FishCat 4 vet jeg var bra, og var da litt spent på Fat Cat`en - og den overbeivste. Sitter skikkelig høyt, har god plass til stæsj og remedier - UTEN at dette kommer i konflikt med snører m.mer.

Virkelig å anbefale

Har du prisen på den stangholderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli temmelig lei min Waterskeeter, så den sjøsettes kanskje for siste gang i ettermiddag. Har tenkt på GL Drifter, men kanskje det blir en Outcast. Kan noen si litt pro&contra på disse to. Vi kan vel gjøre det nå som Stokkebekk'n har dratt til Irland.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli temmelig lei min Waterskeeter, så den sjøsettes kanskje for siste gang i ettermiddag. Har tenkt på GL Drifter, men kanskje det blir en Outcast. Kan noen si litt pro&contra på disse to. Vi kan vel gjøre det nå som Stokkebekk'n har dratt til Irland.  ;)

Drifteren er fenomenal på alle måter, bortsett fra reimer og stropper overalt, som løssnøret har en tendens til å hekte seg i mens man kaster.

Man sitter høyt og stabilt, og den går temmelig fort i medvind  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...