Gå til innhold

Rena 2011


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 493
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Terje Refsahl

Jeg har aldri vært nede på kvarven i slutten av November, men med det mildværet vi nå har så stakk jeg og Jørn en tur nordover for å besøke vårt kjære Kvarven.

En ting er sikkert, der nede skinner ikke sola nevneverdig på denne tida av året. Den kommer knappt over tretoppene så det var rimelig kaldt og rimete der nede :D ...... men du verden så godt det var å rusle litt rundt på plassen igjen :D ....... en kan trygt si at minnene strømmet på.

Sprøtt å tenke på at det er nesten 6 mnd siden første tur i år ;D

Ble også en liten tur opp til hengebrua hvor selve brua var islagt..... men Jørn var såpass macho at han tok seg en tur opp på den rellativt glatte brua :D

6406398271_d74f59829b_b.jpg

6406403861_916a4b533a_b.jpg

6406409379_9fa555c7ff_b.jpg

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte så dum at jeg legger teltet mitt bortpå til venstre der, og da er det jo 50 grader i teltet klokka ni om morgenen  ;D

Hehe, jeg har bare vært der to ganger, men har lært meg hvor goplassen er (for den som liker å sove litt utpå morningsen) ;)

Eirik

Hehe, jeg har jo også selvsagt lært det the hard way etterhvert som årene har gått, Eirik. Men det er morsomst å påpeke sine egne dumheter da  :) Jeg er ikke værre enn som så   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder, Terje. :)

Hadde håpet på flere turer til Rena denne sessongen, men regnvær og flom satte en strek i den regninga. Det blei med en tur i år, men alikevel blei både pen ørret og harr lurt på den turen også. Håper på bedre vannstand neste år og gleder meg stort til å ta turen opp i Renadalen igjen. Kansje jeg treffer på noen av dere også, det hadde vært hyggelig.

Kim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...