Gå til innhold

Ågårdselva (glomma), laksesonen?


Amund

Anbefalte innlegg

har sjekka der morten, men det sto ikke noe om det der, har vært flere ganger å prøvd å finne ut om det står noe om hvor sona på kortet går, men ikke noe fornuftig å finne... kan hende du har sett noe der jeg ikke har sett!!!  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra shell(tror jeg) opp til ei devning som jeg ikkke husker navnet på.... Det er et ganske langt stykke :D

Du mener sikkert demningen ved sølvstufoss!!?  Er en lakstrapp der også...  Morsomt å se laksen hopper der!!!  8)  Men kanskje jeg bare skal ringe en av de som fisker der oppe fast eller som er med i fiskeoppsynet... Men om noen kunne si HELT sikkert om det er fra shell bensinstasjon hadde vært konge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er fra E6 til sølvstufoss som er strekningen det må kjøpes kort på.

Nå lurer jeg jo litt på hva planen din er ? Er det gjeddefiske som er planen nedenfor E6 ?

hehe, nei, ikke gjedde, da får det bli bonus fisk ihvertfall.. Planen var å fiske laks gratis, nedenfor laksesona, bør jo ikke være noen umulighet for få laks der hvis du fisker lenge nok!!!  Men ærlig talt, vet ikke om det er lov en gang jeg, men er det lov eller??  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...