Gå til innhold

Søre-Osen i trysil


Steinar E

Anbefalte innlegg

I Osensjøen er det Ørret, men om det er noe å fiske med flue etter vet jeg ikke. I nordenden av sjøen har du jo Nordre Osa, Slemma og Søndre Osa. Det er ikke så altfor langt til Trysil og Rena, så fiskemuligheter er det ;D Etter mitt skjønn ligger Søre Osen "Midt i ingenting" ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at dette ikke er et sted hvor en fluefisker burde kjøpe hyttetomt  :P , men det er jo ikke langt fra Renaelva,trysilelva,glomma,ljøra,mistra,femunden,sølen eller mange flotte vann hvis man orker og gå litt  :-X  ??.

Skal opp til helgen en tur og se på tomten,drar med meg kjerring og lavu og tar en runde opp til renaelva(litt tidlig) menmen,er ikke så kjent i det området så jeg er glad for all info ?  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engerdal og rendalen er bra det,men det er veldig vanskelig og finne bra tomter der og det er blir langt og kjøre for min del.

Far min hadde hytte ved storsjøen men den ble solgt altfor billig...........

Ønsker meg tomt midt imellom alt,men med bra muligheter til fiske i "nærområdet",slenger gjerne sekken på ryggen og går noen timer  :D

Er det noen som har noen gode tips el bekjente som vet om noen tomter så sifra  :) ?

Takker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...