Gå til innhold

Baetis parachute med video


Oddbjørn

Anbefalte innlegg

Vet du hva, Oddbjørn? Jeg tror jeg elsker deg. Hvorfor har ingen fortalt meg om denne enkle og geniale måten å feste inn haletråder på? Jeg sitter og knoter i 2-3 minutter og gjerne flere ganger for hver eneste døgnflue jeg binder, også viser du meg noe så enkelt som det her. :D

Fin video og flott og enkel flue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Henning. Takk for det. Jeg mener jeg har spurt her på forumet tidligere, men kan ikke huske å ha blitt vist dette. Deilig, og ny motivasjon. Hittil har jeg holdt meg til maur, klekker, vårfluer, mygg, superpuppa osv, men har engstet meg for å binde Duns.

Heldigvis knakk jeg litt av koden her forrige kvelden, og fanget deriblant ny pers på egenbundede fluer nå i helgen, nettopp på en dun jeg selv hadde bundet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott Oddbjørn :)

Sigve trodde det var en fugl...jeg trodde det var Sigva som laga lyden i bakgrunnen :)

Hadde Sigve vært i bakgrunnen hadde man ikke hørt hva Oddbjørn sa. Jeg tror ikke det finnes like masete fugler. Må i så fall være masekråke... Uansett. Bra Oddbjørn!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott Oddbjørn :)

Sigve trodde det var en fugl...jeg trodde det var Sigva som laga lyden i bakgrunnen :)

Hadde Sigve vært i bakgrunnen hadde man ikke hørt hva Oddbjørn sa. Jeg tror ikke det finnes like masete fugler. Må i så fall være masekråke... Uansett. Bra Oddbjørn!! :)

Hadde Sigve vært i bakgrunnen hadde han vært helt stum av beundring av å se mitt utsøkte arbeid ved bindestikka  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...