Gå til innhold

Hva er det egentlig som skjer?


TheGuyThatRocked

Anbefalte innlegg

Hadde ikke tenkt til å skrive i denne tråden, men nå er den blitt gigantisk og den handler om mye mer enn bare konflikten. Selvfølgelig er det fint at alle kan skrive negativt og positivt om butikker de handler i, men nå er denne tråden opp i 22 sider og det meste som blir skrevet er bare bullshit. Trådstarter og flue.no har nå hatt sjansen til å si hva som er på hjertet, flott, nå er det vel på tide disse to ordner opp uten publikum. Hadde hatt stor forståelse for moderatorer om de stengte denne tråden med en siste melding om at de innvolverte nå bør ta resten privat, dette er blitt en tråd som passer tittelen på tråden veldig godt.

P.S Tror ikke noen er så sensitve at de forlater ffs pga denne tråden, for dette er en klassisk oppgulp tråd som kommer med tid og annen i alle store forum.

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 424
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Olav H, nope, tuller ikke. Som jeg skrev. For en hver nybegynner og mange andre, inklusive meg selv, så er dere, og mange fler, omtrent like anonyme. Står din e-post på profilen din? Når jeg går inn på din profil så står det "E-post Skjult". Det eneste jeg ser er at du satt opp at du er fra Lillestrøm. Olav H fra Lillestrøm? For å finne frem mer info så ville jeg vært nødt til å finlese alt av hva du og andre skrevet om deg.

Mailen kunne jeg se i min profil, men den var dessverre haka av for "skjult", noe jeg ikek var klar over.. beklager, min feil. :) Resten av informasjonen er det lett å finne, som feks fødselsdato, hjemplass osv. Og hva mer trenger man egentlig da? Vel, nok om meg og min personalia...

Det er måten det blir gjort på! Og JEG synes det er FEIGT å ankomme forumet på den måten! Man skyter til høyre og venstre, beskylder, maser og sverter, uten å komme med noen form for dokumentasjon, samtidig som man opptrer anonymt? Nei....feigt, laaaaaaaantekkelig og forsurende.

Vi har nok forskjellig mening ang saken, og kanskje spesielt når det kommer til identitetgjenkjennelse på ffs  

edit: Da har jeg egentlig sagt mitt i dissa begredelige tråda, og skal prøve så godt jeg kan å holde meg unna  :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et av mine alle siste innlegg i tråden før jeg evt legger ut alle mailer(jeg er enda ganske usikker på dette).

Jeg mener at dette på ingen måte handler hverken om baller eller stolthet.

Det er akkurat som om mange nesten velger å ignore faktumet om at jeg er en kunde som ikke har fått hverken varene eller god behandling av flue.no.

Selvfølgelig er det flue.no sitt ansvar å ordne opp og sånn er det med den saken.

Denne avsporingen om anonymitet og de omtrent desperate forsvaringene om at man selv ikke er anonym er jo bare komisk.

Som hoje sier, det er vel bare å skrive navnet i signaturen!

Jeg synes hvertfall at disse kan spare seg denne hovmodige kritikken av andres anonymitet(det hadde jo vært en artig poll om hvor mange som kjenner sigves identitet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav H, nope, tuller ikke. Som jeg skrev. For en hver nybegynner og mange andre, inklusive meg selv, så er dere, og mange fler, omtrent like anonyme. Står din e-post på profilen din? Når jeg går inn på din profil så står det "E-post Skjult". Det eneste jeg ser er at du satt opp at du er fra Lillestrøm. Olav H fra Lillestrøm? For å finne frem mer info så ville jeg vært nødt til å finlese alt av hva du og andre skrevet om deg.

Mailen kunne jeg se i min profil, men den var dessverre haka av for "skjult", noe jeg ikek var klar over.. beklager, min feil. :) Resten av informasjonen er det lett å finne, som feks fødselsdato, hjemplass osv. Og hva mer trenger man egentlig da? Vel, nok om meg og min personalia...

Det er måten det blir gjort på! Og JEG synes det er FEIGT å ankomme forumet på den måten! Man skyter til høyre og venstre, beskylder, maser og sverter, uten å komme med noen form for dokumentasjon, samtidig som man opptrer anonymt? Nei....feigt, laaaaaaaantekkelig og forsurende.

Vi har nok forskjellig mening ang saken, og kanskje spesielt når det kommer til identitetgjenkjennelse på ffs  

edit: Da har jeg egentlig sagt mitt i dissa begredelige tråda, og skal prøve så godt jeg kan å holde meg unna  :-[

Du er jo fortsatt like anonym for meg og mange andre... Hva er egentlig å være anonym? Enhver person jeg ikke kjenner er jo nesten anonym for meg. Gir det at du har navnet, mailen, og bilder av deg selv på denne siden jeg rett til å klage som du vil? Har du andre rettigheter? Hva TheGuy egentlig heter er jo samme blanke for meg. Hvor han bor også. Hvis det er bilder av ham her på siden og jeg ser de så forandrer jo ikke det noe som helst. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med dette?  Det med dokumentasjonen er jo greit. Men hadde du blitt mindre irritert hvis du visste navnet hans? hva har du tenkt til å gjøre? Møte opp på døra hans og true frem bevis? ( Bare tull det siste der, bare så det er sagt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal du være usikker? ? ?

Jeg føler her at målet egentlig bare er å rope høyest for å skade mest mulig.... Du har vært usikker lenge nå på om du skal legge frem bevisene !!!!! Vil det skje??

Det fins to typer klagende kunder : De som kommer inn, klager og ferdig med det. Og de som kommer inn klager, roper og gjør det de kan for å skade etterpå. Hvilken kunde er du, hvis bevisene dine er så¨sterke, kom med dem, ikke bare rop videre om saken.

Min mening

Reidar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"TheGuy...": Jeg hadde sympati med deg til å begynne med, og jeg stemte for at tråden skulle leve, men nå snur pila. Etter over 300 innlegg uten dokumentasjon eller uomtvistelige fakta, oppnås intet. Det gjelder å gi seg med vinden i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quoter deg bare for å vise at jeg skriver til deg.  Jeg synes vel nå at du ikke burde dra dette lengre, enten bør du innse at du ikke oppnår noe mer med denne tråden eller så får du gjøre som du nå etterhvert gjentatte ganger truer med.  Det første alternativer er muligens det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav H, nope, tuller ikke. Som jeg skrev. For en hver nybegynner og mange andre, inklusive meg selv, så er dere, og mange fler, omtrent like anonyme. Står din e-post på profilen din? Når jeg går inn på din profil så står det "E-post Skjult". Det eneste jeg ser er at du satt opp at du er fra Lillestrøm. Olav H fra Lillestrøm? For å finne frem mer info så ville jeg vært nødt til å finlese alt av hva du og andre skrevet om deg.

Mailen kunne jeg se i min profil, men den var dessverre haka av for "skjult", noe jeg ikek var klar over.. beklager, min feil. :) Resten av informasjonen er det lett å finne, som feks fødselsdato, hjemplass osv. Og hva mer trenger man egentlig da? Vel, nok om meg og min personalia...

Det er måten det blir gjort på! Og JEG synes det er FEIGT å ankomme forumet på den måten! Man skyter til høyre og venstre, beskylder, maser og sverter, uten å komme med noen form for dokumentasjon, samtidig som man opptrer anonymt? Nei....feigt, laaaaaaaantekkelig og forsurende.

Vi har nok forskjellig mening ang saken, og kanskje spesielt når det kommer til identitetgjenkjennelse på ffs  

edit: Da har jeg egentlig sagt mitt i dissa begredelige tråda, og skal prøve så godt jeg kan å holde meg unna  :-[

Du er jo fortsatt like anonym for meg og mange andre... Hva er egentlig å være anonym? Enhver person jeg ikke kjenner er jo nesten anonym for meg. Gir det at du har navnet, mailen, og bilder av deg selv på denne siden jeg rett til å klage som du vil? Har du andre rettigheter? Hva TheGuy egentlig heter er jo samme blanke for meg. Hvor han bor også. Hvis det er bilder av ham her på siden og jeg ser de så forandrer jo ikke det noe som helst. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med dette?  Det med dokumentasjonen er jo greit. Men hadde du blitt mindre irritert hvis du visste navnet hans? hva har du tenkt til å gjøre? Møte opp på døra hans og true frem bevis? ( Bare tull det siste der, bare så det er sagt.)

Var du plutselig med i dialogen til meg og swede? Klage som jeg vil? At jeg har andre rettigheter enn hva de fleste andre medlemmer har? Hvor er det DU vil med detta, og hva i svarte er det du prater om, Perle!? ;D kjør deg en tur med skinnheisen, ta deg en bolle, gjør hva du vil, bortsett fra å spørsmålsbombardere meg som er ferdig med denna tråden. :) Lurer du på noe mer så kan du ringe meg på 98889877.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav H, nope, tuller ikke. Som jeg skrev. For en hver nybegynner og mange andre, inklusive meg selv, så er dere, og mange fler, omtrent like anonyme. Står din e-post på profilen din? Når jeg går inn på din profil så står det "E-post Skjult". Det eneste jeg ser er at du satt opp at du er fra Lillestrøm. Olav H fra Lillestrøm? For å finne frem mer info så ville jeg vært nødt til å finlese alt av hva du og andre skrevet om deg.

Mailen kunne jeg se i min profil, men den var dessverre haka av for "skjult", noe jeg ikek var klar over.. beklager, min feil. :) Resten av informasjonen er det lett å finne, som feks fødselsdato, hjemplass osv. Og hva mer trenger man egentlig da? Vel, nok om meg og min personalia...

Det er måten det blir gjort på! Og JEG synes det er FEIGT å ankomme forumet på den måten! Man skyter til høyre og venstre, beskylder, maser og sverter, uten å komme med noen form for dokumentasjon, samtidig som man opptrer anonymt? Nei....feigt, laaaaaaaantekkelig og forsurende.

Vi har nok forskjellig mening ang saken, og kanskje spesielt når det kommer til identitetgjenkjennelse på ffs  

edit: Da har jeg egentlig sagt mitt i dissa begredelige tråda, og skal prøve så godt jeg kan å holde meg unna  :-[

Du er jo fortsatt like anonym for meg og mange andre... Hva er egentlig å være anonym? Enhver person jeg ikke kjenner er jo nesten anonym for meg. Gir det at du har navnet, mailen, og bilder av deg selv på denne siden jeg rett til å klage som du vil? Har du andre rettigheter? Hva TheGuy egentlig heter er jo samme blanke for meg. Hvor han bor også. Hvis det er bilder av ham her på siden og jeg ser de så forandrer jo ikke det noe som helst. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med dette?  Det med dokumentasjonen er jo greit. Men hadde du blitt mindre irritert hvis du visste navnet hans? hva har du tenkt til å gjøre? Møte opp på døra hans og true frem bevis? ( Bare tull det siste der, bare så det er sagt.)

Var du plutselig med i dialogen til meg og swede? Klage som jeg vil? At jeg har andre rettigheter enn hva de fleste andre medlemmer har? Hvor er det DU vil med detta, og hva i svarte er det du prater om, Perle!? ;D kjør deg en tur med skinnheisen, ta deg en bolle, gjør hva du vil, bortsett fra å spørsmålsbombardere meg som er ferdig med denna tråden. :) Lurer du på noe mer så kan du ringe meg på 98889877.

Oh my..

Det er hvertfall noen som må roe seg litt ned..

Ellers.

Som mange nevner så har denne tråden kommet til en slutt.

Det er vi alle enige om.

Likevel må folk forstå at det er en vanskelig avgjørelse om å legge ut mailer eller ikke..

Flue.no melder seg ut.. Og det taler selvfølgelig for å legge ut alt, men samtidig føles det litt feil når man ikke er enige om det.

Jeg føler at jeg trår over en tydelig og ekstrem linje hvis jeg gjør dette.

Ikke av min rett, men på grunn av mine egne prinsipper..

Så la oss si til imorgen til 00.00(tir).

Som trådstarter så har moderatorer både min tillatelse og oppfordring til å stenge tråden på dette tidspunkt.

Sånn fra levra så vil jeg til slutt si at alt dette har blitt feil uannsett.

Jeg har aldri egentlig ment å gjøre noen stor sak ut av dette.

I min verden så klagde jeg bare på en tilfeldig nettbutikk på et tilfeldig forum.

Jeg føler jeg har blitt sugd inn i dette og måten jeg har blitt behandlet på er helt vannvittig.

Hadde jeg visst hva jeg tydeligvis gjorde så hadde jeg nok ikke gjort det. Jeg fikk jo advarsel fra faen sjøl..

Flue.no, til slutt.

Både du og jeg vet hva denne saken er.

Jeg synes du har vært så feig at jeg mangler ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tbe79

Vært borte i 10 dager nå, og denne tråen holde forsatt koken ser jeg. Theguythatrocked, jeg tror du har nådd ditt mål. Huttetue for et opplegg.Vil tro Nicco orner opp i det her og du blir fornøyd! Maken til trå på denne siden er det lenge siden jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings.

Synest denne tråden faktisk er svært viktig.

Dette pga. at eg sjølv er kunde hos Flue.no. og er så langt fornøygd med

butikken, kjapp levering og ikkje noko tull.

Det som Theguy.. gjorde var å klage på ein nettbutikk som han hadde ein

dårleg erfaring med, så mange butikker som er på markedet no så er det bra

å få luka bort "useriøse" aktører, (eg påstår ikkje at Flue.no er det) og dette

forumet er ein bra plass å få fram slike ting...

Sånn som eg ser situasjonen no så står det 1 - 0 til Theguy og ballen

ligg hos Flue.no.

Eg håper inderlig at Flue.no legg fram dokumentasjon som beviser hans uskyld,

(noko som Theguy tidlegere har sagt er ok) dei uttalelser som Flue.no har komt med

tidlegere styrker ikkje hans sak.

Dersom det er gjort ein feil så er eit alternativ ein unnskyldning, dette

gjeld begge parter.

Steng no for all del ikkje denne tråden før vi får eit svar på kven som

har rett/feil i denne situasjonen.

Tråden burde vært lukka for alle andre enn Flue.no og Theguy slik at

denne tråden ikkje blir noko lenger enn nødvendig.

Mvh

Bjørn Huse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg vet, håper og tror at folk skjønner at jeg ikke kommer til kommentere slike helt spesielle saker i detaljnivå på dette forumet. Om the guy vil ordne opp så inviterer jeg han igjen til ringe meg, eller han kan sende mail på post@flue.no.

Nr er 92614538 (9-16). (ingen telefonselgere takk :) )

Jeg vil bare minne om at the guy kan følge denne her!

Forumet her, og brukerne her inne, har ikke en dråpe av rett til å se hverken dokumentasjon eller noe.

Hva faen er det dere tror? Er dere så forbanna forvetne at dere mååååå vite hvem som er synder eller ikke?

Det er forbanna enkelt dette her.

Enten har nico gjort en drittjobb med EN kunde. De andre er jo tydligvis fornøyde!!!!

Eller, nico er en perfekt guy, og the rocker er mongo og bare dikter opp.

Det er da for faen ikke opp til disse se og hør brukerne her inne og bestemme hvordan dette løses?

Dette er en sak mellom det to.

Hva skjer med ffs tror dere, visst vi begynner å godta at folk legger ut dokumentasjon som er privat?

Hvor legger vi lista da?

Hvor skal vi ha terskel hen?

The guy, ring nico når du våkner og ver mannen i forholdet.

Dokumentasjon skal du IKKE legge ut her.

Dette er ikke noe vi trenger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Er mailer fra butikker privat?

Jeg snakker ikke om lov og rettsvesen her Hoje.

Jeg snakker ikke om hva en klarer å få til i et visst system uten å havne i fengsel, men å lever helt på grensen av loven som en annen cowboy.

Jeg sier hva JEG mener om grenser vi bør ha på ffs.

Vil du ha en se og hør mentalitet her inne Hans Jørgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Henning; Som moderator bør du avstå fra slike innlegg, vettet ditt burde ligge langt over dette du her skriver. Og hvis du ikke forstår det så har du kanskje lite å gjøre som moderator. Dersom FFS har en slike retningslinjer som "kveler" innlegg som TheGuy sine så for de komme med dem. Slike enkelt innlegg som du kommer med i denne tråden er overhodet ikke av positiv art.

At kunden står fritt til å frigi mail korespondansen dersom den sladdes for navn er hevet over enhver tvil, at vi har krav på å se? Ja, når TheGuy velger å gå ut som han har gjort så får han bevise det også, hvis ikke har han ingen sak. TheGuy får nå slutte å true med å legge ut noe som helst, enten gjør du det, ellers kan vi si oss ferdige med tråden en gang for alle.

Dersom du er i tvil om lovligheten så anbefaler jeg deg en liten tur på diskusjon.no, les retningslinjene for butikkerfarings kategorien.

PS: jeg er egentlig ikke så irritert men jeg sitter nå i Hemsedal med en elv som er brun etter nøye planlagt utarbeidelse av nye traseer i alpinanlegget. Og dette selger de kort til! Faens kjeltringer!  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg skrev ikke "moderator" over.

Men jeg kan vel aldri ble en helt privat person her inne jeg da vel. Ser den.

Ok. Da er det mitt synspunkt som er feil, og dere har rett. FFS, har godt av slikt som dette.

Da melder jeg meg ut av denne diskusjonen. Kjør på, gjør som dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mailer fra butikker privat?

Jeg snakker ikke om lov og rettsvesen her Hoje.

Jeg snakker ikke om hva en klarer å få til i et visst system uten å havne i fengsel, men å lever helt på grensen av loven som en annen cowboy.

Jeg sier hva JEG mener om grenser vi bør ha på ffs.

Vil du ha en se og hør mentalitet her inne Hans Jørgen?

Nei og jeg leser heller ikke denne blekka.  ;D  Men...ting bør etter mitt syn håndteres konsekvent og rettferdig og det er en av aspektene ved denne tråden som er litt interessant. Men det er jo mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Tenk dere scenariet, flue.no HADDE sendt noen fluer til feil adresse !!! Da vil jeg måtte innse at hele mitt liv har vært en løgn et bedrag...

Jeg får likevel prøve å stable på beina et slags liv etterpå det skal gå, det må gå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere scenariet, flue.no HADDE sendt noen fluer til feil adresse !!! Da vil jeg måtte innse at hele mitt liv har vært en løgn et bedrag...

Jeg får likevel prøve å stable på beina et slags liv etterpå det skal gå, det må gå !

Hvilke fluer..... :rolleyes:   Tror de fleste i denne tråden driter i disse fluene.  ;D  Det interessante er jo selve konteksten i denne saken, en ny og ukjent bruker kritiserer en  annonsør som i tillegg er en av de "etablerte" her inne og har mange bekjente.  Interessant å se hva slags reaksjoner og hvor mye aggresjon dette vekker.  Interessant å se på mekanismene som settes i gang da, ihvertfall nå i agurktiden.  :)

Edit:  Må vel innrømme at engasjementet er litt preget av at jeg kjeder meg for tiden.  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaghhhh... FAA'N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg KLARER rett og slett ikke holde meg borte fra denne tråden! MÅ inn og lese, må inn å skrive! Har jeg virkelig sunket ned på et slikt lavt nivå? JA!

Jeg skal bare føye til en liten ting, og så skal jeg prøve å holde meg borte igjen!

Mye mulig det er tilfeldig, men er det ikke et mønster ved innleggene til TheGuy??

Prøver meg på en metaforisk forklaring.

Da tråden startet, var det som bensin på et bål, og det eskalerte kjapt, det tok helt av!

Så avtok innleggene fra TheGuy og tråden ebbet ut. Plutselig var TheGuy der igjen, med bensinkanna, og plutselig var det fyr igjen. Sånn har det holdt på lenge nå. Bensinkanna - dvs "Jeg legger ut bevis snart" - blir brukt med jevne mellomrom for å blåse liv i en tråd som er i ferd med å ebbe ut.

TheGuy - jeg var en av de første som rådet deg til å la dette være, du hadde også min sympati da det eneste du ville var å "dele en dårlig butikkerfaring". Dette var innledningsvis!

NÅ derimot, synes jeg du bare er en anonym stor fjott som med jevne mellomrom er ute med bensinkanna!

Går inn på www.flue.no og handler noe nå jeg - på trass!

NB! Spar meg for svar om at "jeg forbeholder meg retten til å være anonym bla bla bla" - har tatt poenget  :)

MVH

ERIK STRAND - bilde og annen info kan sees på www.fiskesnakk.wordpress.com 

Telefonnummer og adresse fås på oppfordring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Så du ikke dette på side på side 1 i ny tråd... Flue.no har nok blitt "utsatt før dette" over tid.

Og igjen, jeg har null forhold til flue og Brekke.

Dette er den kvalmeste framgangsmåten jeg har sett tror jeg !

Angiveri og bakvaskelser !

Dette har jeg ment hele veien "anonyme arne" . Deal with it, for å benytte din terminologi.

Gjennomgående trusler om utlevering av personlig info... Anonymt

Kvalmt !    

Du kan forlate dette oppgulpet på sekundet å komme inn med nytt  nick når du vil... Fytte grisen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...