Gå til innhold

Hva er det egentlig som skjer?


TheGuyThatRocked

Anbefalte innlegg

Han gidder vel ikke ta seg bryet. Siden det er nettopp påstander. Jeg hadde heller ikke tatt meg bryet å svare på alt mulig en anonym person spør om på et offentlig forum. Har du så jævla mye du lurer på så ta vel å ring han da. Eller legg ihvertfall frem noe konkret. Jeg ser ikke hva du vil videre med denne tråden. Innimellom prater du om forumets prinsipper og ellers at du fortsatt mangler varene dine. Skal du fortsette å mase så jævelig så får du da vel for faen ha baller til å vise noe fakta. Å sladde noen mailer eller hva det måtte være er ikke store saken.

Hvis du blir så irritert som du tydeligvis blir så er det nok best at du slutter å følge tråden.

Jeg håper du ser selv at det er sånne innlegg som forsurer tråden.

Kan du ikke bare legge frem 'bevisene' dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 424
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Han gidder vel ikke ta seg bryet. Siden det er nettopp påstander. Jeg hadde heller ikke tatt meg bryet å svare på alt mulig en anonym person spør om på et offentlig forum. Har du så jævla mye du lurer på så ta vel å ring han da. Eller legg ihvertfall frem noe konkret. Jeg ser ikke hva du vil videre med denne tråden. Innimellom prater du om forumets prinsipper og ellers at du fortsatt mangler varene dine. Skal du fortsette å mase så jævelig så får du da vel for faen ha baller til å vise noe fakta. Å sladde noen mailer eller hva det måtte være er ikke store saken.

Hvis du blir så irritert som du tydeligvis blir så er det nok best at du slutter å følge tråden.

Jeg håper du ser selv at det er sånne innlegg som forsurer tråden.

Jeg håper du ser sjøl at det dine tråder har forsura hele forumet? Bla opp fakta og skaff deg en identitet, eller hold kjeft og ta det med den det gjelder. Altså Nicolaj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Kort innpå mellom oppussingsøktene. Skulle gjerne brukt mer av ferien på fiske enn sandpapir og maling!

Jeg trodde og håpet at denne tråden var et avsluttet og oppgjort kapittel.

Å legge ut mailkorrespondanse er vel å trå langt over streken. Mailer er personlige og en sak mellom avsender og mottaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en del har problemer med å forstå at Nicolaj Brekke ikke er privatpersonen Nicolaj i denne tråden, men representanten for firmaet flue.no. Han er dermed den profesjonelle parten det skal stilles mye større krav til hvordan opptrer sammenlignet med kunden i denne saken.

Nicolai Brekke skal i denne tråden behandles på samme måte, og stilles tilsvarende krav til oppførsel fra, som det hadde blitt gjort hvis det hadde vært sjefen på Skittfiske som hadde vært i tvekamp med en av guruene her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde føltes litt mer riktig hvis nicolaj brekke hadde samtykket.

For min del så er det et siste steg å dele private mailer offentlig.

Det er på en måte noe jeg ikke tar lett på.

Jeg er faktisk usikker på om det er noe jeg er villig til å gjøre hvis innehaver av flue.no ikke føler seg komfortabel med det.

Sånn sett er jeg enig med rune stokkebekk at det i seg selv er langt over streken.

Rent personlig føler jeg ikke at jeg har noe å bevise.

Måten flue.no har håndtert saken på er både poenget og det beste beviset etter min mening.

Om jeg legger ut mailene er jeg enda usikker på.

Dette har blitt en svært prinsipiell sak, men det er mulig at mine andre prinsipper overvinner fristelsen til å legge ut mailene.

Edit.

Olav h.

Vi må kunne diskutere en sak og likevel holde en høflig tone.

Jeg er kanskje anonym, men jeg har hvertfall ikke bedt noen om å holde kjeft.

La oss alle holde hodet litt kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Tror en del har problemer med å forstå at Nicolaj Brekke ikke er privatpersonen Nicolaj i denne tråden, men representanten for firmaet flue.no. Han er dermed den profesjonelle parten det skal stilles mye større krav til hvordan opptrer sammenlignet med kunden i denne saken.

Nicolai Brekke skal i denne tråden behandles på samme måte, og stilles tilsvarende krav til oppførsel fra, som det hadde blitt gjort hvis det hadde vært sjefen på Skittfiske som hadde vært i tvekamp med en av guruene her på forumet.

Det er det mest fornuftige noen har sagt de siste 20 sidene. Slik Brekke her har oppført seg så har det vært langt under det man kan og skal forvente av en seriøs bedrift. Han kan ikke svare som privatperson, selv om han prøvde det tidligere her.

Og det å legge ut mail korrespondanse er ikke å trå over noen somhelst strek så lenge navn og adresse sladdes.

Her er det alt for mye kameraderi ute å går, og det liker jeg ikke. Men klart, jeg står fritt til å gå andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gidder vel ikke ta seg bryet. Siden det er nettopp påstander. Jeg hadde heller ikke tatt meg bryet å svare på alt mulig en anonym person spør om på et offentlig forum. Har du så jævla mye du lurer på så ta vel å ring han da. Eller legg ihvertfall frem noe konkret. Jeg ser ikke hva du vil videre med denne tråden. Innimellom prater du om forumets prinsipper og ellers at du fortsatt mangler varene dine. Skal du fortsette å mase så jævelig så får du da vel for faen ha baller til å vise noe fakta. Å sladde noen mailer eller hva det måtte være er ikke store saken.

Hvis du blir så irritert som du tydeligvis blir så er det nok best at du slutter å følge tråden.

Jeg håper du ser selv at det er sånne innlegg som forsurer tråden.

Neida, jeg tåler å bli irritert, så det går nok veldig bra. Men jeg skjønner ikke helt hva du forventer. Service er en tosidig sak. Du kan ikke bare forvente og forlange, til tider må man hjelpe på litt selv. For meg virker din oppførsel i denne saken vel så barnslig og dårlig som den fra flue.no sin side. Du lager tråder her før det virker som du har brukt en eneste kalori på å prøve å løse problemet. Hvem gidder vel å lage så mye styr ut av noen fluer? Ikke at jeg ser noen grunn til at flue.no ikke skal sende de til deg heller. Det virker også håpløst fra dems side. En god bedrift hadde sendt deg de fluene med en gang. For ja Mr. Brekke, du er en bedrift og ikke en privat person. Det er tidvis for mye r**slikking på dette forumet til at folk tørr å snakke fra levra.

  Men nå er det faktisk du som har sutra over de fluene dine i flere innlegg, uten å vise til noe som helst. Hvordan skal vi vite noe om saken? Du kommer mer påstander stadig vekk. At Brekke er en så jævlig vanskelig fyr å ha med å gjøre tror jeg rett og slett ikke noe på. Her tror jeg du er vel så mye problemet som flue.no.

Nå går dette innlegget litt begge veier, men hva skal man tro når det blir ord mot ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg vet, håper og tror at folk skjønner at jeg ikke kommer til kommentere slike helt spesielle saker i detaljnivå på dette forumet. Om the guy vil ordne opp så inviterer jeg han igjen til ringe meg, eller han kan sende mail på post@flue.no.

Nr er 92614538 (9-16). (ingen telefonselgere takk :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigve(og andre som føler seg truffet)

Jeg ber dere pent om å slutte med disse sarkastiske og unødvendige innleggene.

De fleste her er voksne mennesker og vi kan klare å holde en ordentlig tone.

Du har jo bevist at du er langt fra et voksent mennske ved å starte denne tråden. DU sitter jo å truer med reprisalier oftere enn den kinesiske utenriksministeren. Jeg skal spare deg sarkasmen. De unødvendige innleggene er jeg redd du er en stor bidragsyter over. Du skjønner sikkert det selv også. Du har tatt på deg en "David" hatt og skal sloss med de store selskapene, og i dette tilfellet et lite nettbasert fluefiskefirma. Har du ikke fått ut aggresjonen din nå?

Og hvorfor gjør du dette med nick?? Nicolaj får jo ikke samme muligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, håper og tror at folk skjønner at jeg ikke kommer til kommentere slike helt spesielle saker i detaljnivå på dette forumet. Om the guy vil ordne opp så inviterer jeg han igjen til ringe meg, eller han kan sende mail på post@flue.no.

Nr er 92614538 (9-16). (ingen telefonselgere takk :) )

Nå har du muligheten. Den samme som du alltid egentlig har hatt. Ta nå å send en mail og forklar deg på en skikkelig måte. Dere finner nok en løsning. Hvis du bare går inn for å samarbeide litt isedet for å sutre hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter fankern ikke hvorfor denne lille feiltagelsen fra flue.no skal bli et surt oppstøt på fluefiskesiden.. hva er vitsen med å dra det ut?  Trodde voksene mannfolk klarte og ordne opp seg imellom, men dere skravler som en gjeng med kvinnfolk i overgangsalderen ;) Bli kvitt denne tråden.. dra ut å trekk litt frisk luft istedenfor! Hilsen ung og lovende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Nicolaj mer eller mindre prøvd å slukke fakkelen her med å be deg ta en tlf eller mail(hadde nok valgt en telefonsamtale),så da håper jeg dere kan få skværet opp i dette her.

Det er greit nok at TheGuy... kan føle seg både lurt,tråkket og spyttet på og føler for å utrykke sin misnøye her,men jeg tror nok dette hadde løst seg bedre uten "juryen" tilstede :P

Ta denne telefonen nå og skvær opp gutter :-*!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men her er det bare kjerringer, som krangler om og over alt!

Man blir drittlei, og skriver og deltar bare mindre og mindre :P

Det som bør gjøres i den tråden her, er å gi begge parter 24 timer på å finne en løsning.

Om ikke det skjer, så er det bare å stenge hele tråden.

Har gått så langt om egentlig ingenting, at det er flaut!!

Og til de som mener man ikke trenger å lese tråden om man ikke liker innholdet, så gjør vi kun for å se hvor langt dere kjerringer faktisk klarer å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, håper og tror at folk skjønner at jeg ikke kommer til kommentere slike helt spesielle saker i detaljnivå på dette forumet. Om the guy vil ordne opp så inviterer jeg han igjen til ringe meg, eller han kan sende mail på post@flue.no.

Nr er 92614538 (9-16). (ingen telefonselgere takk :) )

Freidig er du hvertfall.

For det første har jeg invitert deg til å kontakte meg for å ordne opp flere ganger.

Som forhandler viser du et helt forkastelig syn på kundebehandling.

Du er skyldig meg produkter som allerede er betalt.

Må jeg kontakte deg for å få disse? Når de allerede er betalt mener jeg..

Dette er ditt ansvar og ditt ansvar alene.

Jeg har bare kjøpt noen fluer som ikke har kommet. Selv etter syv mailer med purring(og det var før det havnet her).

Og hvorfor i HULESTE sier folk at nå har hvertfall nicolaj gjort sitt for å slukke fakkelen o.l.

Jeg har hele tiden oppfordret til kontakt og løsning.

Har ikke jeg hvertfall gjort mitt da for å ordne opp?

Per l e.

Det er forhandlers oppgave å ordne opp når det skjer feil som ikke er kundens skyld.

Jeg er ganske sikker på at du også mener det.

Du gjør tydeligvis dette alt for personlig når du begynner med lavmåle beskyldninger om sutring.

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, håper og tror at folk skjønner at jeg ikke kommer til kommentere slike helt spesielle saker i detaljnivå på dette forumet. Om the guy vil ordne opp så inviterer jeg han igjen til ringe meg, eller han kan sende mail på post@flue.no.

Nr er 92614538 (9-16). (ingen telefonselgere takk :) )

Freidig er du hvertfall.

For det første har jeg invitert deg til å kontakte meg for å ordne opp flere ganger.

Som forhandler viser du et helt forkastelig syn på kundebehandling.

Du er skyldig meg produkter som allerede er betalt.

Må jeg kontakte deg for å få disse? Når de allerede er betalt mener jeg..

Dette er ditt ansvar og ditt ansvar alene.

Jeg har bare kjøpt noen fluer som ikke har kommet. Selv etter syv mailer med purring(og det var før det havnet her).

Og hvorfor i HULESTE sier folk at nå har hvertfall nicolaj gjort sitt for å slukke fakkelen o.l.

Jeg har hele tiden oppfordret til kontakt og løsning.

Har ikke jeg hvertfall gjort mitt da for å ordne opp?

Per l e.

Det er forhandlers oppgave å ordne opp når det skjer feil som ikke er kundens skyld.

Jeg er ganske sikker på at du også mener det.

Du gjør tydeligvis dette alt for personlig når du begynner med lavmåle beskyldninger om sutring.

Skjerpings!

Men du har jo bare sutret fra første innlegg!

Jeg legger meg sjelden opp i saker som ikke angår meg, men dette er litt for mye.

Ta nå heller å la være å skriv mer, om du ikke vil ringe flue.no og han ikke deg, så legg saken dø.

Greit det er en prinsippsak, men dette begynner å bli veldig kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Lavmålte beskyldninger ja. Nei, jeg tar det ikke personlig, jeg bare sier det jeg mener. Er det noen som skal skjere seg her er det vel strengt talt både du. Nå har jo Brekke strukket ut en hånd, du skal bare ta imot. Hvorfor kan du ikke bare ringe ham? Hvis jeg ikke får varene mine så ringer jeg å lurer på hva som skjer. Jeg lager ikke en stor debatt ut av det på et forum. Ihvertfall ikke uten holdepunkter, du kommer jo kun med påstander.

Du sutrer og legger ut om butikken hans på et forum han er medlem. Det tror jeg neppe er tilfeldig. Du legger ut om hvordan du liksom er blitt behandlet. Er du ute etter sympati? Skulle du få med deg flere slik at Brekke ble obs på det? Hvor stor verdi er det snakk om? 100 kr? 1000 kr? Nei, det er vel sikkert ikke så viktig. Det er jo en prinsipiell sak. Men du vil sikkert fortsatt ha de fluene dine? Ja, tenkte meg det.

Ta nå rockeballene dine i bruk og mann deg opp til å ta en telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en snodig tråd.

Veldig mange kommenterer bare for å fortelle hvor håpløs tråden er, det er en måte å forsøple forumet og tråden på. Moderatorene burde heller rydde bort slike innlegg uten mening istedet for å stenge hele tråden.

At den første tråden ble stengt og fjernet er jo den største feilen, finnes MANGE tråder her inne der feks skittfiske blir hengt ut, men skittfiske gutta er vel ikke venner med forumadministrasjonen her inne? Det er den største feilen som har blitt gjort.

En annen litt artig ting er jo at bransjefolkene ønsker slike tråder bort, de mener det forsøpler forumet og gjør det til ett dårligere forum? Er det ikke forhandlere feks vi skal diskutere på ett fluefiskeforum? Eller er det bare enkelte forhandlere som vi kan diskutere? Bare de er store nok og store nok konkurenter til dere selv?

Flue.nos kundebehandling virker ikke så veldig god, jeg hadde tenkt å bestille ett par nye bukser derfra, men tror jeg betaler litt ekstra å få de fra ett annet sted. Mulig flue.no har alt rett her, men det er mye arroganse og barnslige lirer fra flue.nos eier.  Og siste trekket fra Nicolaj viser jo total mangel på kundebehandling.

Og angående anonymitet etc så forstår jeg ikke hvorfor det dukker opp her.  Her kan man registrere seg anonymt, det har forumledelsen bestemt og da må man bare leve med det. Og om trådstarter hadde skrevet ett eller annet vanlig navn så er det få som kunne se om det var ett fakenavn eller ikke. Det er det bare flue.no som kunne kontrollere, og jeg håper for flue.no sin del at de ikke deler ut informasjon fra sin kundedatabase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en snodig tråd.

Veldig mange kommenterer bare for å fortelle hvor håpløs tråden er, det er en måte å forsøple forumet og tråden på. Moderatorene burde heller rydde bort slike innlegg uten mening istedet for å stenge hele tråden.

At den første tråden ble stengt og fjernet er jo den største feilen, finnes MANGE tråder her inne der feks skittfiske blir hengt ut, men skittfiske gutta er vel ikke venner med forumadministrasjonen her inne? Det er den største feilen som har blitt gjort.

En annen litt artig ting er jo at bransjefolkene ønsker slike tråder bort, de mener det forsøpler forumet og gjør det til ett dårligere forum? Er det ikke forhandlere feks vi skal diskutere på ett fluefiskeforum? Eller er det bare enkelte forhandlere som vi kan diskutere? Bare de er store nok og store nok konkurenter til dere selv?

Kan ha noe med tilnærmingen, og hvordan man går ut å fremmer saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theguythatrocked, håper du kan svare meg på denne :D

Se for deg dette:

Du stikker innom en lokal matbutikk på vei til fisketur. 1 mil forbi

finner du ut (etter å ha gransket kvitteringen nøye) at du har fått 5 kroner for lite igjen.

Du drar såklart hele milen tilbake for å løse opp, men den gamle dama i kassa nekter for at du har fått for lite :-\

Så det jeg lurer på (av ren nysjerrighet):

Hvor mye energi hadde du vært villig til å bruke for å løse dette?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men her er det bare kjerringer, som krangler om og over alt!

Man blir drittlei, og skriver og deltar bare mindre og mindre :P

Det som bør gjøres i den tråden her, er å gi begge parter 24 timer på å finne en løsning.

Om ikke det skjer, så er det bare å stenge hele tråden.

Har gått så langt om egentlig ingenting, at det er flaut!!

Og til de som mener man ikke trenger å lese tråden om man ikke liker innholdet, så gjør vi kun for å se hvor langt dere kjerringer faktisk klarer å gå.

Det er jo innlegg som dette som som forsøpler tråden.  Dessuten er det ikke trådstarter som har gjort denne tråden lang, det har folk som du og jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på en episode fruen hadde på jobb. Sånn litt på sidelinjen uten at det har noe med denne tråden å gjøre.

Hun jobber i butikk og det finnes mye rare kunder selv om de alltid har rett....

Noen er rett og slett en "pain in the ass". Klager på alt, alltid. Så fikk hun nok og sa til han at det er veldig merkelig at uannsett hva jeg selger til deg kommer det i retur. Da ble hun skjelt ut gitt.... Gjett hvem som flyttet inn i nabohuset her i sommer ;D Mannen tørr ikke se meg i øynene. jeg tror han har skjønt et og annet. Men men jeg driter i det.

Og et annet tilfelle jeg synes var jævlig bra. Hun hadde slått noe feil inn i kassen og en "av de vriene" (selvfølgelig) kom tilbake fly forbanna og brølte. Hun beklaget seg så godt hun kunne men mannen ville snakke med  sjefen.....

Det var bare en filleting.

Sjefen kom og han fortalte hvor dum hun var og at dette ikke gikk an. Han svarte bare "er du feilfri?" "Nei det er ikke hun eller jeg heller" "Ha en fin dag" Så gikk han ;D

Kom bare til å tenke på dette iom at det diskuteres om kunden har rett eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg bli hengt ut nå?

Jeg har prøvd og prøver å være høflig og ordentlig mot alle.

At noen kan få så mye pepper når de klager på en nettbutikk som, i dette tilfellet, helt klart ikke er villig til å yte god kundebehandling er bare sørgelig.

Det er jo nesten antydninger til mobbing.

Selv om man er uenig så må vi kunne behandle hverandre med respekt.

EDIT.

Kom visst noen innlegg imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...