Gå til innhold

Hva er det egentlig som skjer?


TheGuyThatRocked

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer.. Klarer ikke helt bestemme meg for hvilken part i denne saken jeg føler må "bevise" noe for å få alt fram i lyset her. Riktignok blir det ord mot ord, men jeg mener kanskje at Nicolaj, som den profesjonelle parten, bør fortelle sin versjon av hva som har skjedd, muligens uten å legge frem dokumentasjon.

Når det er sagt så synes jeg ikke at det er trådstarter som har sværtet ffs og flue.no i denne tråden. ffs har blitt svertet ved alle disse møkkainnleggene, og jeg synes at Nicolaj, med sin tilnærming her, har svertet seg selv litt med sine tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 424
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Skal jeg bli hengt ut nå?

Jeg har prøvd og prøver å være høflig og ordentlig mot alle.

At noen kan få så mye pepper når de klager på en nettbutikk som, i dette tilfellet, helt klart ikke er villig til å yte god kundebehandling er bare sørgelig.

Det er jo nesten antydninger til mobbing.

Selv om man er uenig så må vi kunne behandle hverandre med respekt.

EDIT.

Kom visst noen innlegg imellom.

Jada, du er så diplomatisk og korrekt! Du har dratt den for langt - i ukesvis..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, håper og tror at folk skjønner at jeg ikke kommer til kommentere slike helt spesielle saker i detaljnivå på dette forumet. Om the guy vil ordne opp så inviterer jeg han igjen til ringe meg, eller han kan sende mail på post@flue.no.

Nr er 92614538 (9-16). (ingen telefonselgere takk :) )

Du holder deg for god til å komme med detaljer, men med insinuasjoner og påstander er det tydligvis ikke så nøye.  Hvorfor ber du ham om å bl.a. sende deg en mail, han har jo etter eget utsagn purret på fluene 7 ganger.  Dette innlegget ditt lukter veldig spill for galleriet...dvs dine støttespillere her inne.  Dessuten ser det faktisk ut til at det er du som har alt å tape på utlevering av dokumentasjon som e-poster osv....skal man dømme etter hvordan du fremstår i denne tråden.

Hvorfor sendte du ham ikke denne restordren på nytt?  Tror faktisk du har mistet en kunde i meg, ikke på grunn av denne saken..men på grunn av hva som har kommet frem av dine kjøpsbetingelser. Er de lovlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at du kom til å komme med den unnskyldningen, nemlig ''personangrep''. Denne kommer ofte frem idet en halvveis dårlig debutant ikke har noe videre å svare med. Det er jo ingen som har hengt ut deg, folk kommenterer bare dine handlinger. Du har jo til de grader både hengt ut flue.no og Brekkes oppførsel. Du får faktisk ikke så mye pepper, gjennom tråden har du også fått sympati. Som var akkurat det du var ute etter i mine øyne.

Du ba meg skjerpe meg, nå er det din tur!

4 nye innlegg mens jeg skrev? Her går det unna gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men her er det bare kjerringer, som krangler om og over alt!

Man blir drittlei, og skriver og deltar bare mindre og mindre :P

Det som bør gjøres i den tråden her, er å gi begge parter 24 timer på å finne en løsning.

Om ikke det skjer, så er det bare å stenge hele tråden.

Har gått så langt om egentlig ingenting, at det er flaut!!

Og til de som mener man ikke trenger å lese tråden om man ikke liker innholdet, så gjør vi kun for å se hvor langt dere kjerringer faktisk klarer å gå.

Det er jo innlegg som dette som som forsøpler tråden.  Dessuten er det ikke trådstarter som har gjort denne tråden lang, det har folk som du og jeg gjort.

Syns tråden er bare søppel, så bryr meg ikke så mye med akkurat det!

Tror ikke trådstarter hadde noen forhåpninger med å komme i noen god dialog med flue.no med denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelg litt stolthet nå, og ta opp røret og ring en telefon morgen tidlig. Drit i prinsipper om hvem som burde ringe hvem og hvem som har skyld osv. Det er invitert til en dialog, ta den og avslutt prinsipprytteriet her. Kan hende dere til og med kan bli enige til slutt på en ordentlig måte.

Jeg presiserer at jeg ikke kjenner noen av de involverte, og tar heller ikke parti. Men det synes som om både selger og kunde har gjort dumme ting her.

Det som du nå opplever som mobbing, trur jeg er en følge av at du blant annet opptrer anonymt. Du er selvfølgelig i din fulle rett, men de fleste her inne er såpass voksne at de ikke ville drive med mobbing av en person som tilkjennegir hvem han er.

Kjell Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at du kom til å komme med den unnskyldningen, nemlig ''personangrep''. Denne kommer ofte frem idet en halvveis dårlig debutant ikke har noe videre å svare med.

Jeg må nesten le ;D

Det er ingen "unnskyldning".

Når vi har en diskusjon så debaterer ikke jeg i en "nå sutrer du" argumentasjon.

Det handler litt om respekt og litt om hvilken nivå diskusjonen skal ligge på.

Du traff også spikeren på hodet om halvveis dårlig debutant(hoho).

Jeg føler du satte meg ordentlig på plass ;)

Men seriøst.

La oss holde dette saklig.

Om dette med anonymitet. De fleste her er jo tross alt anonyme og det gjelder de fleste som har kritisert meg for det også. Så hvorfor er alle så sinte på meg for det?

Er det fordi jeg har den kule gullfisken som bilde ELLER er det at dere er misunnelige på mitt kule nick(som bare bekrefter jeg rocker og er ellers et dårlig "ordspill" på filmen, the boat that rocked).

Jeg vet at det hvertfall ikke har noe å gjøre med at jeg kritiserte en eller annen tilfeldig nettbutikk ppcrazyeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt saklig. syns eg at du burde komme me nå dokumentasjon. nesten så eg kan godta klipp å lim på høyt nivå. men no står jo saken helt peise stille så kansje du skal løfte opp røre å snakke me han. eller bare gi deg.

det e litt opp til deg å ka du vil få igjen av denna saken.

å diskutere sakli e jo ikje akurat lett når man man tar ett skritt fram å 2 tilbake å så ett hakk fram igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at du kom til å komme med den unnskyldningen, nemlig ''personangrep''. Denne kommer ofte frem idet en halvveis dårlig debutant ikke har noe videre å svare med.

Jeg må nesten le ;D

Det er ingen "unnskyldning".

Når vi har en diskusjon så debaterer ikke jeg i en "nå sutrer du" argumentasjon.

Det handler litt om respekt og litt om hvilken nivå diskusjonen skal ligge på.

Du traff også spikeren på hodet om halvveis dårlig debutant(hoho).

Jeg føler du satte meg ordentlig på plass ;)

Men seriøst.

La oss holde dette saklig.

Om dette med anonymitet. De fleste her er jo tross alt anonyme og det gjelder de fleste som har kritisert meg for det også. Så hvorfor er alle så sinte på meg for det?

Er det fordi jeg har den kule gullfisken som bilde ELLER er det at dere er misunnelige på mitt kule nick(som bare bekrefter jeg rocker og er ellers et dårlig "ordspill" på filmen, the boat that rocked).

Jeg vet at det hvertfall ikke har noe å gjøre med at jeg kritiserte en eller annen tilfeldig nettbutikk ppcrazyeyes

Jeg argumenterer heller ikke med at du sutrer heller, jeg bare nevner det. Jeg har respekt for deg, og denne diskusjonen og resten av diskusjonene ligger på rock bottom uansett.

Bra film da, anbefaler den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Om dette med anonymitet. Som sagts tidligere; det er frivillig og opp til hver og en frem til det at forumeier bestemmer noe annet. Da er det så jævli latterlig og dra opp denne saken gang på gang.

Til dere som gidder, Sigve, Olav H med flere! Tror dere virkelig at dere er mindre anonyme enn "The Guy..."? Bare fordi dere bruker et "riktig" navn? Vem er Olav H? Og Sigve sen da? Skal det si meg eller de andre på forumet noe som helst? I profilen deres er ikke en gang mailadressen deres synlig. Dere er like anonyme som "The Guy ..." så den ballen kan dere og alle andre bare la være død.

Nei faen, slipp steinen og kliv ur glasshuset før dere leker med ilden i gresshytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til swedeElvis

Når du trekker frem mitt navn, på bakgrunn av 2 innlegg jeg har i denne tråden, så kan du i hvertfall være saklig. Jeg presiserte i mitt innlegg at trådstarter var i sin FULLE RETT til å være anonym. Jeg kritiserte ham heller ikke for å være anonym. Jeg kom med et saklig innspill på det han oppfatter som mobbing. Jeg bruker konsekvent mitt fulle navn, og om  du trenger å innskrenke søkende på navnet mitt, så bor jeg i Skien, og har vært Renafisker i 35 år. Så skal du kritisere meg for noe får du i hvertfall lese innlegget først. Når jeg ikke har kritisert noen kan jeg vel heller ikke kaste sten i glasshus.

Kjell Karlsen

fra Skien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette med anonymitet. Som sagts tidligere; det er frivillig og opp til hver og en frem til det at forumeier bestemmer noe annet. Da er det så jævli latterlig og dra opp denne saken gang på gang.

Til dere som gidder, Sigve, Kjell Karlsen, Olav H med flere! Tror dere virkelig at dere er mindre anonyme enn "The Guy..."? Bare fordi dere bruker et "riktig" navn? Hvor mange Kjell Karlsen finnes det ikke på Gule Sider? Hundretals! Vem faen er Olav H? Og Sigve sen da? Skal det si meg eller de andre på forumet noe som helst? I profilen deres er ikke en gang mailadressen deres synlig. Dere er like anonyme som "The Guy ..." så den ballen kan dere og alle andre bare la være død.

Nei faen, slipp steinen og kliv ur glasshuset før dere leker med ilden i gresshytta.

Jeg har vært medlem her siden runes fluefiske. Dog med et nick. i starten. Det finnes sikkert 50 bilder av meg her på dette forumet. Jeg har møtt flærne av medlemmene her opptil flere ganger. Tror du virkelig jeg er anonym her??? Hovedgrunnen til at mitt etternavn ikke ligger i profilnavnet er for å gjøre meg litt mer usynlig i jobbsammenheng. Så jeg føler jeg kan kaste stein i glasshus i denne sammenhengen. Leke med ild og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Tror du er relativt anonym for en hvilken nykommer som helst. Like anonym som "The Guy ...". Jeg har bare vært medlem på forumet omtrent fire år, men har likevel ingen anelse om Vem du er. Der står at du muligens heter Sigve.

Det jeg skriver er prinsippielt. Bare for at man legger opp et "Ole Nordman" så innebærer ikke det at man er mindre anonym enn om man bruker "superpuppan" som brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette med anonymitet. Som sagts tidligere; det er frivillig og opp til hver og en frem til det at forumeier bestemmer noe annet. Da er det så jævli latterlig og dra opp denne saken gang på gang.

Til dere som gidder, Sigve, Olav H med flere! Tror dere virkelig at dere er mindre anonyme enn "The Guy..."? Bare fordi dere bruker et "riktig" navn? Vem er Olav H? Og Sigve sen da? Skal det si meg eller de andre på forumet noe som helst? I profilen deres er ikke en gang mailadressen deres synlig. Dere er like anonyme som "The Guy ..." så den ballen kan dere og alle andre bare la være død.

Nei faen, slipp steinen og kliv ur glasshuset før dere leker med ilden i gresshytta.

Tuller du? Om man visuelt viser fjeste sitt, det fulle og hele navnet sitt, og samtidig har vært medlem og bruker av ffs i seks-sju år, så er man ikke anonym.. Iallfall ikke for forumets og de fleste av trådens aktive brukere!

Men hvis man som helt fersk, _anonym_ og fra første innlegg lager et sirkus uten like, så må man jammen regne med å få høre det også! Jo lenger det går, jo verre blir det.. Mange hersketeknikker brukes; sinne, sympati, empati osv. det koker litt, spekuleringa fortsetter og fortsetter, men ingenting godt kommer ut av det..

ps: Emailen og mer til står jo i profilen min, alltid gjort!  :) Skål

EDIT: Så jeg var liiiiitt seint ute med med inlegget mitt...men samma det, lar det stå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Det som egentlig skjer:  Er vel at det hersker full frustrasjon over ikke å få nok fisketurer, angrer på familieansvar og må sitte i en badeby i Tyrkia eller noe sånt, men med tankene surrer rundt vakende ørret eller laseoppganger hinsidig over det vanlige i en eller annen elv nordpå..... med de årsakene tilstede er denne tråden forstålig...... Kom dere ut i telt!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Olav H, nope, tuller ikke. Som jeg skrev. For en hver nybegynner og mange andre, inklusive meg selv, så er dere, og mange fler, omtrent like anonyme. Står din e-post på profilen din? Når jeg går inn på din profil så står det "E-post Skjult". Det eneste jeg ser er at du satt opp at du er fra Lillestrøm. Olav H fra Lillestrøm? For å finne frem mer info så ville jeg vært nødt til å finlese alt av hva du og andre skrevet om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som egentlig skjer:  Er vel at det hersker full frustrasjon over ikke å få nok fisketurer, angrer på familieansvar og må sitte i en badeby i Tyrkia eller noe sånt, men med tankene surrer rundt vakende ørret eller laseoppganger hinsidig over det vanlige i en eller annen elv nordpå..... med de årsakene tilstede er denne tråden forstålig...... Kom dere ut i telt!  ;D

Hehe...ikke så dum du.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha,tviler sterkt på at hverken den ene eller den andre i saken har baller nok til å ringe noen som helst, etter alt som har blitt sagt. Nei det toget med unnskyldinger og fluer i posten har nok gått for lengst :) Trur det bare er å avslutte tråder her og innse at vi uenige,og det går faktisk godt ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...