Gå til innhold

Høsttreff på Koppang 2011 - 30 sept. 02. okt. 2011


Roger Enger Lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 295
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Da ere muligheter for att turen til koppang går til helvete for min del, da han som jobber for meg har dratt på seg lungebetennelse :-\ faen!

Hvis ikke sjefen finner på noe lurt så jeg får fri alikevel...lov og håpe!  :)

sender deg en pm roger om det ordner se, men da tar jeg med teltet, så om noen har lyst på ei god og varm hytte så kan de få min plass !  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Fredrik og Tom har booket hytte utenom siden de ankommer Trya allerede på torsdagen... så da er vel all harren tatt før vi kommer :)

Da blir jeg kraftig imponert! Det er nemlig litt av en jobb.  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Fredrik og Tom har booket hytte utenom siden de ankommer Trya allerede på torsdagen... så da er vel all harren tatt før vi kommer :)

Da blir jeg kraftig imponert! Det er nemlig litt av en jobb.  ;D ;D ;D

Hei.

Det er bare jeg som ankommer på torsag, så halparten av harren blir igjen til deg Erik !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Fredrik og Tom har booket hytte utenom siden de ankommer Trya allerede på torsdagen... så da er vel all harren tatt før vi kommer :)

Da blir jeg kraftig imponert! Det er nemlig litt av en jobb.  ;D ;D ;D

Hei.

Det er bare jeg som ankommer på torsag, så halparten av harren blir igjen til deg Erik !

Å herre, da må jeg stå opp tidlig på fredag om jeg skal klare resten før de andre kommer...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Er det noen av dere som skal ivei på treffet som har en SA Trout i klasse 5? Må ikke være farget

Har en liten heftig diskusjon med kranglefanten Fredrik, så jeg tenkte å bevise engang for alle at det er forskjell på farget og ufarget line ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Er det noen av dere som skal ivei på treffet som har en SA Trout i klasse 5? Må ikke være farget

Har en liten heftig diskusjon med kranglefanten Fredrik, så jeg tenkte å bevise engang for alle at det er forskjell på farget og ufarget line ;D

Tullprat !      ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Er det noen av dere som skal ivei på treffet som har en SA Trout i klasse 5? Må ikke være farget

Har en liten heftig diskusjon med kranglefanten Fredrik, så jeg tenkte å bevise engang for alle at det er forskjell på farget og ufarget line ;D

Zpey Silence i 5, helgrønn Highwater i 4 og 5 samt Lee Wulff TT Long Belly i 4 går også. Alle må være ufarget

Tar også med farger om det er noen som har lyst å prøve selv, har et lite utvalg liggende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Er det noen av dere som skal ivei på treffet som har en SA Trout i klasse 5? Må ikke være farget

Har en liten heftig diskusjon med kranglefanten Fredrik, så jeg tenkte å bevise engang for alle at det er forskjell på farget og ufarget line ;D

Zpey Silence i 5, helgrønn Highwater i 4 og 5 samt Lee Wulff TT Long Belly i 4 går også. Alle må være ufarget

Tar også med farger om det er noen som har lyst å prøve selv, har et lite utvalg liggende :D

┘ᴼ└

Skal bli artig å se deg forsøke å få grep på snøret mitt og i tillegg forsøke å få det enda glattere... For å si det slik: Det er ikke uten grunn at det allerede er knytt godt fast til backingen!  ;)

Saftkokere blir forøvrig henvist til samme bål som Sogndal-supportere.  :rolleyes:

Fra spøk til revolver:

Hvis det hadde blitt brukt like mye tid på diskusjoner om praktisk fiske som på kasting og utstyr her på siden så hadde antagelig flere fisketurer vært reddet. Jeg glemmer aldri Kalle fra treffen i fjor. Han gikk fra null til tjue på no time og det var ikke ustyret eller kastinga som gjorde utslaget. Vel, det var forresten en ørliten detalj i kastinga også, men ikke slik de fleste tror. Og nå er han altså norgesmester...  ;)

Men Kalle og jeg kan alltids sitte og flire for oss selv i et hjørne sammen med et par bayere vi. Vi oppdaget nemlig noe overraskende; at det er fluer fisken gaper over og ikke alt det andre. Jada, jeg vet vi er litt gale, men tenk om vi har rett da!?! Hva da? ;D

Robert er forøvrig en hybrid med 1,5(!) bein i begge leire... Da snakker vi multitalent da! ;D

Men fortsetter jeg mer nå så blir det vel jeg som får rollen som Trubadurix på treffen...  :-X

d2_tegneseriemat_ob_148674a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dere få en fin helg med flotte forhold, både for fiske og bålkos :)

Lei meg for at jeg måtte melde avbud, og må utsette å treffe denne " gale" gjengen, til neste gang.

Regner med at det kommer fullstendig ( og ufullstendige, sikkert noen som selv må spørre hva som har skjedd grunnet små brune) rapporter her utpå søndag, mandag (eller i løpet av helgen).

Skitt fiske og have fun hele gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Er det noen av dere som skal ivei på treffet som har en SA Trout i klasse 5? Må ikke være farget

Har en liten heftig diskusjon med kranglefanten Fredrik, så jeg tenkte å bevise engang for alle at det er forskjell på farget og ufarget line ;D

Zpey Silence i 5, helgrønn Highwater i 4 og 5 samt Lee Wulff TT Long Belly i 4 går også. Alle må være ufarget

Tar også med farger om det er noen som har lyst å prøve selv, har et lite utvalg liggende :D

┘ᴼ└

Skal bli artig å se deg forsøke å få grep på snøret mitt og i tillegg forsøke å få det enda glattere... For å si det slik: Det er ikke uten grunn at det allerede er knytt godt fast til backingen!  ;)

Saftkokere blir forøvrig henvist til samme bål som Sogndal-supportere.  :rolleyes:

Fra spøk til revolver:

Hvis det hadde blitt brukt like mye tid på diskusjoner om praktisk fiske som på kasting og utstyr her på siden så hadde antagelig flere fisketurer vært reddet. Jeg glemmer aldri Kalle fra treffen i fjor. Han gikk fra null til tjue på no time og det var ikke ustyret eller kastinga som gjorde utslaget. Vel, det var forresten en ørliten detalj i kastinga også, men ikke slik de fleste tror. Og nå er han altså norgesmester...  ;)

Men Kalle og jeg kan alltids sitte og flire for oss selv i et hjørne sammen med et par bayere vi. Vi oppdaget nemlig noe overraskende; at det er fluer fisken gaper over og ikke alt det andre. Jada, jeg vet vi er litt gale, men tenk om vi har rett da!?! Hva da? ;D

Dette er jo til praktisk fiske Erik, en forbedring sådan, så jeg skjønner ikke hva du klager over? ;);D

Kan alltids forsøke å ta grep på snøret ditt jeg, spørsmålet er hva som skjer etter jeg har gjort det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som skal ivei på treffet som har en SA Trout i klasse 5? Må ikke være farget

Har en liten heftig diskusjon med kranglefanten Fredrik, så jeg tenkte å bevise engang for alle at det er forskjell på farget og ufarget line ;D

Zpey Silence i 5, helgrønn Highwater i 4 og 5 samt Lee Wulff TT Long Belly i 4 går også. Alle må være ufarget

Tar også med farger om det er noen som har lyst å prøve selv, har et lite utvalg liggende :D

┘ᴼ└

Skal bli artig å se deg forsøke å få grep på snøret mitt og i tillegg forsøke å få det enda glattere... For å si det slik: Det er ikke uten grunn at det allerede er knytt godt fast til backingen!  ;)

Saftkokere blir forøvrig henvist til samme bål som Sogndal-supportere.  :rolleyes:

Fra spøk til revolver:

Hvis det hadde blitt brukt like mye tid på diskusjoner om praktisk fiske som på kasting og utstyr her på siden så hadde antagelig flere fisketurer vært reddet. Jeg glemmer aldri Kalle fra treffen i fjor. Han gikk fra null til tjue på no time og det var ikke ustyret eller kastinga som gjorde utslaget. Vel, det var forresten en ørliten detalj i kastinga også, men ikke slik de fleste tror. Og nå er han altså norgesmester...  ;)

Men Kalle og jeg kan alltids sitte og flire for oss selv i et hjørne sammen med et par bayere vi. Vi oppdaget nemlig noe overraskende; at det er fluer fisken gaper over og ikke alt det andre. Jada, jeg vet vi er litt gale, men tenk om vi har rett da!?! Hva da? ;D

Dette er jo til praktisk fiske Erik, en forbedring sådan, så jeg skjønner ikke hva du klager over? ;);D

Bare å sjekke ut hvor mange utstyrstråder som går her det.Skulle jo tro fisken kunne lese! ;D

Nei,Erik har rett,fisk og få tips av de som har holdt på ei stønn,rens snøret så kanskje du sliper kokvasken. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Dette er et tips jeg har fått fra noen som har fisket en mannsalder og som er en stor ressurs i dette underlige og fantastiske miljøet vårt Willy, ekke noe jeg har kokt opp sjæl ;D

Lina forøvrig blir smurt etter hver tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Joda joda, vi andre som bare har nifisket så fort vi har hatt sjansen i noen og tjue år har selvfølgelig ikke i nærheten så mye snøring (so to speak). Sier seg vel selv det skulle man tro. Det er nok derfor vi bare spør og ikke påstår.  ;)

Resten tar vi rundt bålet, hehe. Eller dere. Jeg blir vel bare hengende fra ei grein antagelig. Men la meg i alle fall få med ei pølse eller to og litt drikke da! Saft vil jeg dog ikke ha. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Aldri sagt noe på det Erik. Heldigvis blir man aldri ferdig utlært, så man lærer så lenge man lever. Kanskje til og med du blir overbevist i helga? Værre ting har skjedd enn det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Aldri sagt noe på det Erik. Heldigvis blir man aldri ferdig utlært, så man lærer så lenge man lever. Kanskje til og med du blir overbevist i helga? Værre ting har skjedd enn det ;D

Har prøvd flere ganger og er altså ikke overbevist om annet enn at rengjøring ikke er så dumt. Men stå på! Jeg tåler en runde til jeg. Bare ikke la det gå ut over fisketia mi så går det så bra så.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...