Gå til innhold

Høsttreff på Koppang 2011 - 30 sept. 02. okt. 2011


Roger Enger Lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 295
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest fredrik hoffmann

Er det ikke størst sjans for bra oppmøte om man tar dette etter at ørret-sesongen er over, da (dvs på tampen av september) ?

Tror ikke dette treffet blir rare greiene uten meg, for å si det sånn  ;D

Joda det blir mimrestund, over ei halv ei, om dine eskapader i 2010

Lars nå må du får prioriteringene dine riktig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars nå må du får prioriteringene dine riktig !

Det er akkurat det jeg sikter til . . . I fjor prioriterte jeg bort sesongens siste helg med ørretfiske for å delta på treff med alle disse snålingene, og det skal ikke gjenta seg i år  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat snakket med Gry på Trya camping på Koppang nå, og det er mange ledige hytter siste helga i sept. og første i okt.

Bjørnar har en foreløpig booking inne 9-11 september, i følge henne. Det virker dog som de fleste vil reise rundt månedsskifte september/oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG VIKTIG VIKTIG!

Har vært i kontakt med Bjørnar nå og vi må bestemme oss innen førstkommende fredag på hvilken helg vi skal ha treffet på. Bjørnar har en booking inne 9-11 september og hvis vi ikke bestemmer oss veldig fort, må han betale alle hyttene som han booket i fjor.

Foreslår at alle som ønsker å komme, kommer med et raskt ønske på hvilken helg.

Alternativer:

* 30 Sept - 2 Okt

* 7 Okt - 9 Okt

Skriv det i tråden her! Vær rask! Bjørnar må ringe til Trya Camping seinest fredag førstkommende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og takk for sist karer.

Gry var med på å forandre helg. Hun er svært grei. Men un må ha raskt svar, slik at hun kan selge hyttene den helga som er booket.

Selv skal jeg operere skuldra i september og er ikke fiskende. Men håper jeg likevel kan få innpass som slavrekjærring. Jeg kan også være assistent på kokkelering. Det var vel ymtet om noe fellesopplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erik.

SKal prøve å komme en tur oppover fra Fredrikstad for å lære av en harr mester. Hadde vært koselig med en fisketur sammen, så jeg kan sitte å studere og lære litt mer fra Mr. Eikre. Hadde det fantastisk på Island med fantastiskt fiske.

Mvh Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hei Erik.

SKal prøve å komme en tur oppover fra Fredrikstad for å lære av en harr mester. Hadde vært koselig med en fisketur sammen, så jeg kan sitte å studere og lære litt mer fra Mr. Eikre. Hadde det fantastisk på Island med fantastiskt fiske.

Mvh Frode

Hvem som lærer hvem får vi nå se på da, men én ting er sikkert: Jeg håper inderlig du kommer så vi får tatt en tur i ei elv for en gangs skyld!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...