Gå til innhold

Høsttreff på Koppang 2011 - 30 sept. 02. okt. 2011


Roger Enger Lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 295
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest storfemti

Gris da?

Høres bra ut. Blir nesten som asterix å oblix med helstekt gris.

Bare ikke heng meg i et tre som trubadurix hvis jeg speller den låta en gang til. ;D

Ingen lovnader ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Setter en frist til 30 august. Da må dere ha bestemt dere for om dere vil ha lam eller nøff nøff.

Og dere må bestemt dere for om jeg i det hele tatt skal ta tak i dette.

Hører jeg ikke noe pakker jeg kun min egen sekk :)

Gud,husker jeg rett når jeg mener at du foreslo helstekt ett eller annet  i fjor ? Det du evt foreslo, det er jeg med på. Mener uansett bestemt at det ikke var Schæfer du nevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter en frist til 30 august. Da må dere ha bestemt dere for om dere vil ha lam eller nøff nøff.

Og dere må bestemt dere for om jeg i det hele tatt skal ta tak i dette.

Hører jeg ikke noe pakker jeg kun min egen sekk :)

Gud,husker jeg rett når jeg mener at du foreslo helstekt ett eller annet  i fjor ? Det du evt foreslo, det er jeg med på. Mener uansett bestemt at det ikke var Schæfer du nevnte.  

Stemmer det. Jeg tror det var irsk setter.

Forslag:

Fredagskveld: Spekeskinke med flattbrød-kalde poterer og eggerøre. Rømme trenger jeg vel ikke nevne.

Lørdagskosen: Lam med myntesaus-bakte poteter-hvitløk og chilli bakte grønnsaker eller grillet gris-bakte poteter med pannestekte (trya camping hadde bålpanne?) grønnsaker og sidersaus.

Søndag: Klar dere selv!

Opp til dere?

Jeg kan hvis dere vil sette opp et budsjett og ordne alt. Tror dere så i fjor at jeg ikke driver profitt i dette....

Opp til dere  :)

Det eneste jeg krever er å ha en assistent jeg kan herse med (engelsk stil) og at det er jeg som styrer dette uten noen klager.

Da blir det bare blod og vold...

Dette trenger ikke bli dyrt da vi er en del personer etter det jeg har fortsått. Men som sagt kan jeg lage et budsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

Fredagskveld: Spekeskinke med flattbrød-kalde poterer og eggerøre. Rømme trenger jeg vel ikke nevne.

Lørdagskosen: Lam med myntesaus-bakte poteter-hvitløk og chilli bakte grønnsaker eller grillet gris-bakte poteter med pannestekte (trya camping hadde bålpanne?) grønnsaker og sidersaus.

Søndag: Klar dere selv!

Opp til dere?

Et av de beste innleggene på ffs gjennom tidene, og selvfølgelig måtte det komme fra Gud  ;D

På søndag serverer jeg harr-sushi til de som ikke har lagt seg ved halv sju tida på morgenen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Det eneste jeg krever er å ha en assistent jeg kan herse med (engelsk stil) og at det er jeg som styrer dette uten noen klager.

Jeg kan være assistenten din så lenge jeg slipper seksuelle bemerkninger om den flotte kroppen min! ;)

Tror du må skifte nick før du setter slike krav.  ttongue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet meg hjem fra ti dagers fjelltur. Morsomt å se at dette blir en realitet også i år. Jeg regner helt sikkert med at jeg kommer. Er noen hvis`er ennå, så jeg klasker helt sikkert opp teltet for ikke å låse av noen plasser. Jeg kommer garantert ikke fiske, da jeg skal opperere skuldra mi i september (sesongen er da over for min del). Jeg kan kansje friste et par småharr med venstrehånda. Ellers blir jeg leirboms eller fiskefotograf.. Kansje jeg skal lafe trefffilm??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...