Gå til innhold

Kjøpe Simms på ebay


Outis

Anbefalte innlegg

Ok , men Pål vet du hvorfor det virkert som om Simms lekker mer enn andre bukser ? Jo nettopp fordi det selges MYE mer simms bukser enn alt det andre sølet fra Scierra , Kinetic osv , de lekker nemlig ikke på Lager ubrukt.

Hadde det vært solgt like mye av EN annen vadeproduset hadde lekkasjeandelen vært like stor eller enda større.

Vi har jo Europa-rep.senteret liggende i Norge og får servet sakene enkelt og greit innenlands , mot at vi da har kjøpt det her også , den servicen mener jeg er gull verdt for oss forbrukere.

Siterer Tmags her for litt siden " det finnes to typer vadere , de som lekker - og de som kommer til å lekke...."

Support your local dealer.....

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt slik at folk kjøper simms ukritisk. Ta skoene deres som eksempel. Hvorfor i alle dager følger de ikke opp L2 skoen foreksempel? Nå selger de bare noen enorme klumper men folk kjøper de.

G3 buksa har jeg og. Den er JEG heller ikke så fornøyd med. Men men for håpe den varer en stund da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte simms guide jakke på ebay forrige uke...stillwaterflyshop har ett godt rykte har jeg hørt... :D

Når man kanskje sparer 50% nesten på og kjøpe det der så får det heller være att om det skulle bli noe og man må sende den tilbake og det tar noe lengre tid... får heller kjøpe to da vettø til samme prisen det koster i norge for ei bukse ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt slik at folk kjøper simms ukritisk. Ta skoene deres som eksempel. Hvorfor i alle dager følger de ikke opp L2 skoen foreksempel? Nå selger de bare noen enorme klumper men folk kjøper de.

Helt enig med du, Gud . . . Simms' vadesko er full krise  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Ok , men Pål vet du hvorfor det virkert som om Simms lekker mer enn andre bukser ? Jo nettopp fordi det selges MYE mer simms bukser enn alt det andre sølet fra Scierra , Kinetic osv , de lekker nemlig ikke på Lager ubrukt.

Hadde det vært solgt like mye av EN annen vadeproduset hadde lekkasjeandelen vært like stor eller enda større.

Vi har jo Europa-rep.senteret liggende i Norge og får servet sakene enkelt og greit innenlands , mot at vi da har kjøpt det her også , den servicen mener jeg er gull verdt for oss forbrukere.

Siterer Tmags her for litt siden " det finnes to typer vadere , de som lekker - og de som kommer til å lekke...."

Support your local dealer.....

Mvh Espen

Er jo det jeg sier jo, support your local dealer... OG Simms har serier med vadere som har lett for å lekke. Ikke bare å skylde på antall solgte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida , mulig at serier har lekket , men gjengs over er vel dette bra saker , hatt simms i 12 år jeg og aldri hatt noe kødd..

Når det gjelder seleanordningen liker jeg Patagonia sin godt , der man kan rulle ned buksa og løsne med trykknapper slik at selene sitter igjen .

Fint på beinkalde dager når jeg fisker Harr , jeg har banna mer enn en gang over den selen som forsvant oppunder gensern..... ;D

Har brukt freestone i år , uten tex , meget god den også , og visstnok er det lite feil på denne modellen har jeg hørt(husker ikke hvor)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri opplevd lekke vadere.  :o  Men dersom jeg fikk såkalte pinholes ville jeg nok brukt en dråpe Aquasure eller lignende istedet for å returnere buksa, er vel veldig enkelt å tette.  Lekkasjer oppstår jo gjerne i sesongen også.

Ved utette sømmer er vel saken anneledes kanskje.  

Mine to siste vadere er kjøpt i statene og jeg har ingen dårlig samvittighet for dette, jeg legger allikevel igjen mange nok tusenlapper hos norske forhandlere hvert eneste år.   Når buksa koster det dobbelte i Norge,,er det en eller annen som stikker av med for mye av mine penger slik jeg ser det...selv om dette neppe er detaljistleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst... 16 innlegg og nesten ikke et tips  :D

Typisk FFS. Du har PM :)

Null stress å handle fra ebay. Enig i å støtte den lokale sjappa, men akkurat på enkeltinvesteringer som dyre plagg etc. så sparer man så latterlig mye at man bør virkelig ha hundrelapper på rull montert ved doen dersom man kjøper toppmodeller her hjemme. Er det større feil/lekkasjer så tar det kanskje en uke mer enn her hjemme for å få sendt over varen, men utover det er det ingenting som tilsier at det er så forferdelig mye mer kostbart eller vanskelig å få den over til leverandøren.

Kjøp fra en simms forhandler med gode skussmål og få dem i tillegg til å undervalue varen så har du et par lapper til overs som du kan pleie fruen med så du får enda mer fisketid :) Har enda tilgode å få lekkasje i Simms vaderne, men det kommer en vakker dag det som på alle andre plagg. Har G4 både over og under, i tillegg til midjevader og andre produkter fra simms. Mansjettene mot støvlene har etterhvert like mange hull som en ihjelrustet mazda, men buksa er fortsatt potte tett ;) Null stress, så tut og kjør. Men du skal selvfølgelig belage deg på litt høyere porto og noen dager ekstra i forsendelse, men utover det er det ingenting som tilsier at du ikke skal kjøpe fra statene. Prisforskjellen er for stor til at det kan bortargumenteres med at det blir dyrere enn å kjøpe her hjemme, selv i det lange løp. Det er nå mitt syn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med simms rivertek boa skoa da?

Hvet ikke? Er de fine?

de ser fine ut iallefall  :D

http://cgi.ebay.com/NEW-SIMMS-RIVERTEK-BOA-WADING-BOOTS-SIZE-13-/300561165073?pt=US_Men_s_Athletic_Footwear&hash=item45fad76b11

vi er i 2011 nå saatvedt  :P

Hmm. De så ikke væst ut. Gleder meg til å myse på dem. Har lyst på skoene i fra patagonia men jeg vet at de ikke holder.

Hvis de da ikke har forbedret dem kraftig. det gjenstår å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med simms rivertek boa skoa da?

Hvet ikke? Er de fine?

de ser fine ut iallefall  :D

http://cgi.ebay.com/NEW-SIMMS-RIVERTEK-BOA-WADING-BOOTS-SIZE-13-/300561165073?pt=US_Men_s_Athletic_Footwear&hash=item45fad76b11

vi er i 2011 nå saatvedt  :P

Hmm. De så ikke væst ut. Gleder meg til å myse på dem. Har lyst på skoene i fra patagonia men jeg vet at de ikke holder.

Hvis de da ikke har forbedret dem kraftig. det gjenstår å se...

Ja og liker det nye snøresystemet  :D har selv korkers skoa...på tide simms kom med dette også  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

For å svare trådstarter på det han spurte om, du kan trygt handle fra Stillwater Outfitters på Ebay. Fantastisk service og veldig bra utvalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt kjøpe fra Ebay, eller fra forhandlere i Usa. Om du bruker de som er anbefalt her, eller du vet har ett godt rykte :) Jeg ville heller ikke bli forbauset, om du skulle måtte sende buksa inn, om det tok kortere tid i Usa. De her en helt annen innstilling til service, og jeg får alltid ting raskt oversendt.

Når det gjelder kvalitet, så kan det være jeg har heldig med G3 buksen min, har brukt den hardt, i saltvann, uten noe særlig vask, men henger den opp etter hver tur. Skyller den ikke!

Enda etter 6 sesonger er den like tett og fin :)

Har hatt alle de andre merkene nesten, og ingen har hold mål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...