Gå til innhold

Fluesurring i Oslo?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det vel på tide å prøve en runde. Tirsdag kl 19 som vi snakket om tidligere i tråden? Eller litt tidligere hvis man vil innom Nordisk før de stenger (det er 369 meter unna). Ka du trur?

Eirik

Det hadde vært knall :) Jeg vet det passer litt dårlig for Robban med tirsdager så vi kan kansje køre noen andre kvelder en dette senere?

Hadde vært morro med litt "temaer". Hva sier dere til å binde mygg denne gang? Det er jo meget aktuelt nå?

Ikke at bare må binde det men det er jo morro å ha noe i tankene før. Og litt i forhold til hva man tar med seg av materialer.

Nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ok, vi får avstemme med Robban. Mandager og onsdager er vel det som gjenstår for din del, ikke sant?

Men vi kjører uansett en "prøverunde" førstkommende tirsdag (27 sept 2011) kl 1900? Vi kan godt kjøre tema mygg, og kanskje landinsekt som daddy?

Alle kan selvfølgelig være med, og må da sende meg en pm så skal de få adresse og telefonnr. Det er i gangavstand fra Lysaker stasjon.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi får avstemme med Robban. Mandager og onsdager er vel det som gjenstår for din del, ikke sant?

Men vi kjører uansett en "prøverunde" førstkommende tirsdag (27 sept 2011) kl 1900? Vi kan godt kjøre tema mygg, og kanskje landinsekt som daddy?

Alle kan selvfølgelig være med, og må da sende meg en pm så skal de få adresse og telefonnr. Det er i gangavstand fra Lysaker stasjon.

Eirik

Supoert :)

Hvem blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi får avstemme med Robban. Mandager og onsdager er vel det som gjenstår for din del, ikke sant?

Men vi kjører uansett en "prøverunde" førstkommende tirsdag (27 sept 2011) kl 1900? Vi kan godt kjøre tema mygg, og kanskje landinsekt som daddy?

Alle kan selvfølgelig være med, og må da sende meg en pm så skal de få adresse og telefonnr. Det er i gangavstand fra Lysaker stasjon.

Eirik

Supoert :)

Hvem blir med?

Skal bare komme på en god unnskydlning for ikke å møte på styremøtet i sameiet så stiller jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg kan desverre ikke komme denne gangen. Fruen jobber kveldsskift.

Jeg har vel sagt meg interessert i dette siden sist høst, og når det endelig blir noe av må jeg ta meg av ungene.

Verden er brutal...

Lover å komme sterkt tilbake !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg får truet med meg nofish :)

Trusler, ja. Kanskje man bare skal satse på det.

Bli med på fluesurring ellers vil jeg troppe opp utenfor soveromsvinduet deres klokka 06:40 på søndag og synge "kom kyra" !!! Deretter forteller jeg kjerringa hva dere egentlig gjorde i Riga! skal man se det blir stinn brakke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg får truet med meg nofish :)

Trusler, ja. Kanskje man bare skal satse på det.

Bli med på fluesurring ellers vil jeg troppe opp utenfor soveromsvinduet deres klokka 06:40 på søndag og synge "kom kyra" !!! Deretter forteller jeg kjerringa hva dere egentlig gjorde i Riga! skal man se det blir stinn brakke! :)

Hehe  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var første Oslo-surring over. Siden det stod fårikål og godgjorde seg i kantinen hadde vi det på et møterom i stedet. Akkurat nok plass, men neste gang blir det kantina. Da kjører vi opp noe greier (film, bilder, sbser ol) på lerret og slikt.

Vi får satse på en ny surring uti oktober en gang, kanskje?

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...