Gå til innhold

Fluesurring i Oslo?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Jepp, da var første Oslo-surring over. Siden det stod fårikål og godgjorde seg i kantinen hadde vi det på et møterom i stedet. Akkurat nok plass, men neste gang blir det kantina. Da kjører vi opp noe greier (film, bilder, sbser ol) på lerret og slikt.

Vi får satse på en ny surring uti oktober en gang, kanskje?

Eirik

Topp !

Da forsøker jeg å stille også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Vi kan kanskje allerede nå begynne å bli enige om neste gang - slik at vi får reservert dagen i kalenderen tidlig, mener jeg. Dersom vi skal ta tirsdag neste gang også, er vel tirsdag 18 okt eller tirsdag 25 okt bra forslag? Si fra dersom dere vil ha det oftere, men det kan vi kanskje gjøre om til vinteren når vi fylles med litt mere motivasjon.

Her er forresten en av fluene jeg lagde. Gadd ikke lete frem fotokassen, så her er det shaky handheld :)

Eirik

[attachimg=1]

post-2735-13949889524171_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei, nå må vel fårikål-lukta være borte slik at vi kan ta det i kantina :) Er kanskje ikke så bra lys der heller, men dersom alle som har tar med seg bordlys, så blir det nok bra. Jeg har et par-tre slike, mener jeg.

Eirik

Hold av en til meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Hva skal vi binde da?

Forslag mottas med takk :)

Hva med fokus på Lepto's siden det tross alt ikke er så lenge til vi ser dem igjen ;)

Eirik

Med på den :)

Eller Zonkere og børstemark  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...