Gå til innhold

Fluesurring i Oslo?


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Møt opp folkens :) Det var utrolig hyggelig forige gang. Her kan mn stille uansett ferdighetsnivå.

En ypperlig mulighet til å utvikle seg som fluebinder eller bare slenge rundt og ta en fluefiskeprat med hyggelige likesinnede. Grip sjangsen :)

Kan jeg foreslå vespertina/marginata som tema? Eller har noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Jeg traff noen av er mellom ølen på månefisken og fikk en PM om det såre øyeblikket i dag. Takk Knut. Det høres veldig fristende ut och jeg vil lære masse - og det skal jeg. Så jeg skal bli med men akkurat onsdag har jeg lilltjejen og da er det balett som gjelder. Jeg er en balettpappa. Så at forrige treff var en tirsdag har jeg for meg, og det passer meg mye bedre da jeg da er balettpappa onsdager, fotballpappa på torsdager, og fluefisker alle andre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at det ikke passer for deg denne gangen, swedeElvis. Satser på at du kommer deg med neste gang, som like gjerne kan bli en annen ukedag.

Vil uansett minne andre om bindekveld i morgen kveld (onsdag 16) klokko 1800. Dette blir bra, og det blir servert både Cola Zero og Pepsi Max!!! Kan man ønske mer? I think not.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig gjort dette litt tidligere, men grunnet litt slapphet blir det nå.

Var på bindekvelden her om dagen, og det var kjempekoselig. Vi var riktignok ikke så mange, men vi hadde en veldig fin kveld. Lenge siden jeg selv har vært aktiv på sånne ting, så det var ditto morsomt. Et flott tiltak på kjedelige ukedager.

Ble jo noen fluer åsså, og ikke minst hyggelig deling av erfaringer, og litt skitprat ;D

Håper noen som leser denne tråden og tviler, tar seg en tur. Dette må jo være noe av det beste som litt uerfarne bindere kan bli med på. Her vil du utvilsomt bli tatt godt vare på. :D

Dette er ikke farlig 8)

Håper det er greit at jeg legger ut bilder av gutta. ;D

[attachimg=1]

Legg merke til tunga ;), den er spesiel ;D

[attachimg=2]

Sjefen sjøl :D

[attachimg=3]

Resten av gutta :D Stor respekt for Magne. Er jeg like pigg som han når den tid kommer skal jeg ikke be om noe mere ;D

Takk for fin kveld  og husk alle er jo velkomne neste gang

post-982-13949889996928_thumb.jpg

post-982-13949889997555_thumb.jpg

post-982-13949889998178_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med bilder, Robert!

Dette er jo helt klart noe vi gjerne vil at flere blir med på. Både nybegynnere og erfarne. Har du aldri tatt i ei bindestikke før, så skal vi nok vise deg hvordan ting skal gjøres. Du kan selvfølgelig også få låne hos oss for å prøve deg litt før du i det hele tatt kjøper noe :)

Kom gjerne med innspill dersom dere vil gjøre noe på en eller annen bestemt måte.

Tipper det ikke blir så veldig lenge til neste - må vel ha minst en til før jul?

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Kjempegøy !

Og å høre Magne sine uhøytidelige krumspring om seg selv var verdt hele turen.

Takk for en super kveld Eirik ! Håper på flere...

Edit, morsomt bilde med Svarte satan.  "metalltingen plassert som hos de andre, hva faen gjør jeg nå ?"         ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy !

Og å høre Magne sine uhøytidelige krumspring om seg selv var verdt hele turen.

Har aldri vært redd for å fortelle om mine bommerter. Og denne bommerten; det å ikke klare å lese en rutetabell etter over 40 år innen samferdsel er vel nesten toppen av å ikke følge med i tiden. er vant med at det "går alltid et tog", men ikke lørdag ettermiddag og natt til søndagover litt lengre strekninger. Men jeg lærte at jeg ikke må legge ut på turer med kollektive transportmidler under en weekend.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...