Gå til innhold

Norske foredragsholdere


Alexander Smerud

Anbefalte innlegg

Takk for innspillene, sender deg en PM pål.

Har hatt foredrag med Pål Krogvold og Runar Kabbe tidligere som var veldig bra. Vet at disse har fler foredrag så regner med å innvitere dem igjen. Svein Røbergshagen holder vel også foredrag.

Det er lov å foreslå seg selv også, eller send meg en mail/PM  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Nå er du vel ikke så verst sjøl heller Pål...  ;)

Takker for det. Ordforrådet holder vel i allefall mål :)

Jepp. Det ordforrådet som kom for en dag når du mistet "beistet" på Bjørnstad (i Trysilelva ved Plassen) er verdt et foredrag alene...  :P

Men nok OT.  :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endel som er gode til å holde foredrag. I vår forening har vi hatt følgende foredragsholdere, fordelt på noen år, og endel av dem flere ganger:

- Lennart Bergquist

- Jon Lenæs

- Morten Harangen

- Pål Krogvold

- Pål Andersen

- Pelle Klippinge

- Svein Rødbergshagen

- Runar Kabbe (tror jeg)

- m.flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Det er endel som er gode til å holde foredrag. I vår forening har vi hatt følgende foredragsholdere, fordelt på noen år, og endel av dem flere ganger:

- Lennart Bergquist

- Jon Lenæs

- Morten Harangen

- Pål Krogvold

- Pål Andersen

- Pelle Klippinge

- Svein Rødbergshagen

- Runar Kabbe (tror jeg)

- m.flere...

Og Jan har også mye hyggelig å bidra med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Nå er du vel ikke så verst sjøl heller Pål...  ;)

Takker for det. Ordforrådet holder vel i allefall mål :)

Jepp. Det ordforrådet som kom for en dag når du mistet "beistet" på Bjørnstad (i Trysilelva ved Plassen) er verdt et foredrag alene...  :P

Men nok OT.  :-X

Men så var jo harrfaen flereogseksti cm å dah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Pål, synd jeg ikke hadde sjans til å være med når du var hos oss.

Staffan har jo vært hos oss flere ganger også, og det er selvsagt en opplevelse :-) Kjenner forøvrig ingen som er så innovative innenfor fluebinding som Staffan !

Nilssen har forresten også vært hos oss flere ganger, spesielt godt synes jeg foredraget "Naken over vidda var".

Har dere råd til det, så er det ganske artig å høre Lennart Bergquist, og ikke minst se de fantastiske bildene hans. Han bruker en Hasselblad, og det blir det gode bilder av, gitt en god fotograf, og det er han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng som binder fluer på mandager fra siste mandag i november og fram til påske. Har leid inn flere til å holde foredrag/demonstrere fluebinding. Det er bare en vi har benyttet flere ganger og det er Runar Warhus. Dette er noen år siden så vet ikke om han er "oppegående" i dag.

Ellers må jeg si meg enig om at Staffan er/var flink. Det er nok 25 år siden han var på Grua og holdt foredrag. Veldig bra, men husker nok bilen hans best (tror jeg) en Renault 16 som hadde gått 360.000. Mener den var bronsefarget og ifølge Staffan var den så vidt innkjørt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Vi er en gjeng som binder fluer på mandager fra siste mandag i november og fram til påske. Har leid inn flere til å holde foredrag/demonstrere fluebinding. Det er bare en vi har benyttet flere ganger og det er Runar Warhus. Dette er noen år siden så vet ikke om han er "oppegående" i dag.

Ellers må jeg si meg enig om at Staffan er/var flink. Det er nok 25 år siden han var på Grua og holdt foredrag. Veldig bra, men husker nok bilen hans best (tror jeg) en Renault 16 som hadde gått 360.000. Mener den var bronsefarget og ifølge Staffan var den så vidt innkjørt :rolleyes:

nope, det var ikke en Renault 16, det var en Citroen Ds med innsprøytig og 5 gir.... lik den taxin som gikk i oslo...kjørelengde over i million km....takk for skryt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...