Gå til innhold

Troutbum-filmene til Andre Brun


Majoren

Anbefalte innlegg

Hei Andre..Takk for linkene. Jeg er litt ny på forumet her, så jeg visste ikke du var her.. Kunne kanskje spurt deg direkte men..ok, da vet jeg hvertfall at jeg får tak i!! Tusen takk!

Bare hyggelig det, Majoren. Og velkommen til forumet forresten  :)

Cool 8).I løpet av vinter`n eller Andrè? :D

Jepp, det er i hvert fall planen, Rune  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"André Brun. Story of a newborn Grayling-Bum" ;D

Tjaaaaaaaa...not  ;D  ;D

Neida, Bo  :) Jeg synes harr er interessant å fiske jeg altså. Men hjertet mitt vil nok alltid slå hardest for ørret.

Det er ørreten som får klokka mi til å tikke og lyset til å brenne. Men jeg begynte faktisk mitt fluefiske med å fiske mest harr i 7-8 års alderen så helt newborn etter harr er jeg ikke etter 30 år med den  :)

En gang jeg var litt "uheldig" og fikk en stor abbor under streamerfiske, så døpte en (tydeligvis mindre god kompis etter dette  ;D) meg til Abborboms for resten av dagen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"André Brun. Story of a newborn Grayling-Bum" ;D

En gang jeg var litt "uheldig" og fikk en stor abbor under streamerfiske, så døpte en (tydeligvis mindre god kompis etter dette  ;D) meg til Abborboms for resten av dagen  ;D

Hmmm. Det var jammen sjofelt gjort ;D

Ser frem til Abborbomsen 5! (Du skulle aldri sagt det André  :D)

Det ligger da allerede i videohyllende den Lars Vegas, har du ikke sett den ??? ???

;D ;D

abbor.jpg

Sorry A, måtte bare ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Andre, film nr 5?? :P Det høyres spennande ut. Noko å glede seg til no som toppane er farga kvite.

Bravo Andre! :D

Hei  :) Ja, det kommer en Ørretboms 5- film, som blir helt anerledes enn de andre vi har laget. Så jeg håper den også blir bra mottatt, selv om vi kjører en helt annen stil på den.

Har akkurat krasjlandet hjemme nå i dag fra en 9 dagers fisketur (den har imidlertid ikke noe med Ørretboms 5 å gjøre).

ØB5 er ferdig filmet, men det gjenstår den forjævlig tidkrevende redigeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...