Gå til innhold

Hva er din favorittstang, hva er din favorittbil.


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 4 uker senere...

Min 75mod Land Rover serie 3 og Calvielloen! Evt 89mod Range Rover og en Scott G 844/5...

Om dette er biler jeg drømmer om.., nei jeg har :) skulle jeg drømt om en, måtte d bli 75mod Range Rover!! Komfort,sjarm og gjenbruk i samma pakke!

Miljøvennlig!? Ikke når d kommer til utslipp.. Men hva er mest miljøvennlig, ny "lavutslipps" bil eller gammel gjenbruk?

Gjenbruk gjelder også stanga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hansjr  :) Jeg vet ikke hvor lang madrass, men det jeg gjør er å kjøre høyresetet foran helt fram. Og så legger jeg madrassen bak på høyre side - og utstyret på venstre side. Lettvint for ei natt eller så. Men for turer utover det så bruker jeg alltid telt.

André

Bilen er vel vrien å drasse på innover fjellet også? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye snacks, både bil og stenger. Jaja, da får jeg også knalle til; Skoda Yeti og Steffenbroth. Flott begge deler. Bilen tar meg dit jeg ønsker og stanga er bare praktfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Fra hvilken som helst hylle? Hva med denne komboen:

Fenwick 315 - 7 fot, klasse 5. Fra (den gamle) reklamen: This rod feels like the later FF70; sweet caster.  Early ones had mylar underwraps, cigar-type grip, and trademark Fenwick butt wrap. (pave)   Casts like a dream.  WOW!  So light and effortless. "wow, wow!!"

Og bil mmmmh... Ja da må det bli en DAF 66 1975-modell!

http://www.tv2.no/underholdning/broom/bilen-min-ulfs-daf-66-1975modell-3454768.html

<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Redington RS4 9" #5 m/ scierra HMS #5 og en gammel (2003) MB Benz E220 CDi. Bilen er en fantastisk bil til langturer, men dit æ drar å fiske så e man selvfølgelig nødt til å ha et par Viking sniper til å gå med i terrenget. Stanga e enkel og billig og snøret fungere helt utmerket til stanga. Kaster lett ut hele snøret uten å rive med mæ halve jordkloden i bakslengen. Bilen har 80 liters tank og bruker 0,5l på mila, så æ e meget fornøyd. Vente i skrivende stund på ny stang. En Streamstix Stealth 9,6" #5 som skal gjøre jobben med å lange ut snøret fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må vel være en bil som kombinerer det viktigste her, transport til vannet samt mobilitet ved vannet.. Rinspeed sQuba, denne bilen tar deg UT på vannet og NED i vannet. Gir fiskeren glimrende oversikt over terreng og fisk! Kast på vaket eller den nyoppdagede marebakken, dykk under og trekk inn, observer følgefisk og hugg til!! Synk 4 eller flyteline er å anbefale, pluss en gassdrevet harpun når storørreten skal landes eller ved selvforsvar i gode gjeddevann <<l Sage one 9 fot #7 evt tohånds 14foter ved kasting fra neddykket tilstand ;D

Ellers blir det umulig for meg å komme med noe seriøst her. Vel ok, Jeep Wrangler og sage one #6.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...