Gå til innhold

Utrolig men sant......


Rolf_Hansen

Anbefalte innlegg

Dro idag te Oslo med dama som skulle på kurs, da var dagen åpen for en liten fluefiskebutikkshoppetitterunde..... Plukka opp en kompis som bor her å deler mitt syn på fluefiske. Vi hev oss rundt og satte kursen mot Lillestrøm og Jarle & Bjørnar. Kom inn og Fyren beklaget litt rot grunnet det som skjedde der igår. Noe vi ikke brydde oss nevneverdig om ;) Så var det frem med en kopp kaffe og så startet praten :) Da jeg fant ut at de var forhandlere av Waterworks Lamson så måtte jeg jo spørre fyr`n om han hadde en spole te min første gen Ula Force. Da smilte han lurt og fortalte om noen få han hadde fått inn for 5 år siden. Da røyk jo det lille jeg hadde av håp, men han skulle alikevel ta en titt. Hørte ett oi under disken!?! Trur du ikke han dro frem en siste spole? HAHA stikk i strid men min flaks. Så retter herved en STOR takk til Bjørnar for god service,hyggelig prat og den spolen jeg hadde gitt opp og finne. Dagen var reddet og jeg sitter her med tårevåte øyne å gnir på spolen mens dama ler og rister på hodet.... God helg hele gjengen,jeg er lykkelig....... SKÅL!!!!!!!!

Rolf Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma, baby - it's called karma  8)

Dessuten en Bjørnar som fikser det meste i tillegg da  :)

Hver gang noen snakker om Jarle&Bjørnar-Bjørnar, så skulle jeg ønske at jeg handla mer der - og får litt dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør det (nå er ikke jeg den som handler så mye heller da, så det hadde vel ikke spilt så stor rolle). Men de er liksom en god institusjon når det gjelder oss fluefiskere, og har gjennom tidene gitt oss gode knakende gode seminarer, gode råd, og god inspirasjon via alle de har bedt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle & Bjrønars fluefiske som i dag fyllte 20år i lokalene i Sørumsgata i Lillestrøm ( gratulerer til dere begge)

Har drevet utstrakt,brennende service for denne bransjen i ett hopetall av år-.

Og det forundrer meg ikke at det fantes en spole , det finnes mye fint der , og Bjørnar er flink tilå passe på å kjøpe inn til feks utgående modeller når det gjelder spoler osv.... Ja han er rett og slett flink til å drive butikken , og det gleder meg at flere har funnet ut av dette.

Jeg har vært "fast kunde" i denne butikken siden 1997 , inkl noen år det ble fiska svært lite og ingen handling i det hele tatt , men jeg har tatt igjen og fornyet parken en del de to siste årene , og utstrakt service har det blitt , fra lynrep av vaderbukser , til påspoling av mengder med backing på ulike sneller , stang og kleshandel , sneller og mengder md fluebindermatriell..... og alt med ett smil , alltid på plass for at alle kunder skal få best mulig service.

G-sport og kjedehaiene har da også fiskesaker , men de har jo ikke greie på en dritt stort sett , derfor er de av oss som ønsker hjelp over disk ofte også veldig takknemlige for god service ( som trådstarter ) , og har vel sagt det før her inne , men at vi handler og benytter oss av slik utstrakt service i en unik og liten butikk ( men rik på varelager og kunnskap) viktig for at det skal være liv laga for slike forretninger ¨å drive....

jeg takker ærbødigest for enorm service og engasjement i alle disse årene som jeg har spurt utallige spørsmål og kjøpt kilosvis med binder og fiskeutstyr,.

vi må bare gratulere jubilanten med de 20 første ...... ;D

Beste hilsner fra Espen Saatvedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...