Gå til innhold

Mike McCoy er igjen eier av Snake Brand


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en hyggelig telefon fra Mike McCoy idag, der han blandt annet kunnne fortelle at Snake Brand nå er under hans eierskap og ledelse igjen.

http://www.snakeguides.com/

Det betyr at toppøyer, snakeringer og andre komponenter til stangbygging igjen er tilgjengelig i den kvaliteten som Snake Brand har vært synonymt med.

Mike oppfordrer norske fluefiskere til å bidra med bilder av sine fisker(brunørrret, harr og røye).

Han presiserer at størrelsen på fisken ikke er det viktigste, men gjerne vakker fisk mht prikker, marmorering, fargespill osv.

Har du lyst til å få et bilde av deg og din helt spesielle fisk i galleriet til Snake Brand, send en e-post hilsen og et fiskebilde til:

mike@snakeguides.com

Mvh

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei selv Sigve  :)

Agate-ring produksjonen kommer nok ikke tilbake til Snake Brand, da Glenn Struble kjøpte både produksjonsutstyret og råvarene. Kvaliteten på agate-ringene fra Struble skal etter sigende være god.

Resten av Snake Brand komponentene skal nå være tilgjengelig for kundene i topp kvalitet og kan bestilles fra deres hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg sendte en mail til Mike hvor jeg spurte om han hadde holker i Black Nickel utførelse,lik som ringer,toppøye osv.

Det hadde han desverre ikke,men så kommer det som gjør at jeg kun vil bruke ringer av Mike:

Han lurte på om jeg har noen kompiser som bygger(monterer) grafittstenger,noe jeg ikke har,men jeg fortalte han at jeg skal montere sammen fluestenger til datteren(8 år neste helg) og sønnen min(6 år til sommeren) i løpet av våren.

Da sa Mike at han gjerne ville sende meg to sett Universal Guides kostnadsfritt,mot at jeg sendte et knippe fluer over dammen.

Hvorfor gjør han dette mot en person han aldri tidligere snakket med?

Jo det er fordi han er et gjennomført godt menneske og slik gjør hvertfall at jeg vil legge igjen mye penger i hans butikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...