Gå til innhold

Juleferie - GOD JUL alle fluefiskebrødre :-)


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Unknown User

Sätter armbågen i bordet med armen i vinkel mot kroppen, lutar mig en aning framåt, griper med ett försiktigt, men stadigt tag om magen och konstaterar att, ja, det blev en aning för många kalorier i år igen.

God Jul skittfluefiskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sätter armbågen i bordet med armen i vinkel mot kroppen, lutar mig en aning framåt, griper med ett försiktigt, men stadigt tag om magen och konstaterar att, ja, det blev en aning för många kalorier i år igen.

God Jul skittfluefiskere.

Hva er det du snakker om da, din asparges!

Jeg fikk skibukse av regjeringa til jul.

1: Det er et hint om at jeg trener for lite.

2: Min vakre niese påstod jeg var julenisse fordi jeg har stor mage. Og det til tross for at jeg stod ved siden av henne da nissen kom på besøk.

3: Regjeringa kjøpte skibukse i XL. That bitch  ;D

Du er og blir et skjelett i forhold Fredrik, så snurp igjen den svenske surstrømningmunnen og chill  :D

Har ikke tid til å skrive mer, for nå må jeg bestille nye vadebukser.

Happy fishmas!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Det henger et par ubrukte L (SIMMS G4 Pro) i garderoben min. Så din bestiling kan sendes på sms til meg, eller var det XL du trengte, eller var det på XXL, eller var det XXL du tenkte bestille? Mange X:er og L:er når man snakker med deg Vegas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Da har du misset noe Brun. Vi er i aller høyeste grad ørretfiskere. Jeg har bare fisket sjøørret de siste fire årene, siden jeg kom til Norge, men har fisket harr og ørret i drøyt 25 år. Det samme gjelder for XXL Vegas. Jeg vet at Vegas ike har prioritert det de siste årene. Jeg er bla til Rena 5-10 turer per sesong. Har de to siste årene begynt å oppdage marka, men fisker helst i rennende vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D

Er i aller høyeste (og breiste, ref. skibuksa) grad en ørretfisker også ja. Harren er jeg riktignok ikke så hissig på (lang reisevei til nærmeste harrhøl, dessuten har jeg horngjelen her nede på våren som lukter like godt), men når man bor minutter unna gode sjøørretplasser så blir det enkelt å løpe ut etter de salte prikkefantene ;)

Men flytteprosess og oppussing av nytt hus gjorde sitt til at andre ting ble prioritert i sommer. Men har en nylaget bambus i kjelleren som jeg dør etter å kjøre fisk på, så fra isen går så blir det mye ørretfiske igjen ;) Så fremt jeg kan kjøre helt frem til fiskeplassen og det er en fastfoodsjappe der ...  :-X

Hadde vært moro å fått til en tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...